Predstavljen novi Volkswagen T-Roc Crossover
Predstavljen novi Volkswagen T-Roc Crossover
Volkswagen je zvanično predstavio svoj novi crossover T-Roc koji će se u ponudi njemačke marke pozicionirati ispod modela Tiguan.
Volkswagen T-Roc novi je crossover model njemačkog proizvođača sa kojim će proširiti aktuelnu ponudu modela. T-Roc se ističe svojim agresivnim dizajnom, brojnim inovacijama i optimalnim dimenzijama. Novi Volkswagen T-Roc objedinjuje suverenost SUV vozila i agilnost sportskog kompaktnog modela, pri čemu se to “odražava i u dizajnu sa off-road elementima koje kombinuje sa dinamikom i urbanim karakterom.
T-Roc sa svojih 4.234 mm kraći od Tiguana za 252 mm, ali je nešto duži od Audija Q2 koji ima 4191 mm. Dužina međuosovinskog rastojanja iznosi 2.603 mm, dok kod Audija Q2 ono je 2.595 mm, a kod Tiguana 2681 mm. Zapremina prtljažnika kod novog T-Roc modela iznosi 445 litara, odnosno 1.290 litara sa preklopljenim zadnjim sjedištima.
Novi T-Roc nudi i mogućnost personalizacije pa će kupci moći birati i boju krova, Deep Black, Pure White Uni i Black Oak Brown metalik boje, kako bi dobili dvobojni eksterijer svog automobila.
Volkswagen je za T-Roc osigurao svu savremenu tehnologiju kojom raspolaže, pa će kupci T-Roc moći opremiti sa digitalnom instrument tablom, MirrorLink, Android Auto, CarPlay i opcionim Beats audio sistemom od 300 Wati.
T-Roc bit će standardno opremljen sa infotainment sistemom koji ima ekran veličine od 6.5 inča (opciono od 8.0 inča). Od sigurnosne tehnologije tu je sistem za automatsko kočenje u gradu i detekciju pješaka, adaptivni tempomat, itd. Na raspolaganju će biti također i opcioni ataptivni ovjes DCC.
Trenutnu paletu motora koja će pokretati T-Roc čine 1.0 litreni TSI trocilindraš sa 85 kW/115 KS (sa ručnim šest stepenim mjenjačem i prednjim pogonom), 1.5 litreni TSI sa 110 kW/150 KS (sa šestostepenim ručnim mjenjačem i prednjim pogonom ili sa sedmo stepenim DSG mjenjačem i prednjim ili pogonom na sva četiri točka) i 2.0 litreni TSI motor sa 140 kW/190 KS koji je uparen samo sa DSG mjenjačem i pogonom na sva četiri točka.
Dizelsku paletu čine 1.6 litreni TDI motor sa 85 kW/115 KS koji je uparen sa ručnim šest stepeni mjenjačem, a snaga se prenosi samo na prednje točkove. Narednu stepenicu čini 2.0 litreni TDI sa 110 kW/150 KS koji je također uparen sa šest stepenim ručnim mjenjačem ili opciono sa sedm stepenim DSG mjenjačem. U ovoj opciji snaga se prenosi samo na prednje točkove ili opciono na sva četiri. Najsnažniji dizelski model pokreće 2.0 litreni TDI motor sa 140 kW/190 KS koji standardno dolazi sa sedm stepenim DSG mjenjačem i 4Motion pongom.
T-Roc će evropskim kupcima biti dostupan prije kraja ove godine, konkretno, prodaja u Nemačkoj kreće od novembra po cijeni od oko 20.000 eura za bazni model. Svjetska premija ovog modela zakazana je za 12. septembar na sajmu automobila u Frankfurtu.