Mercedes W08 pet kilograma teži od minimalne težine
Mercedes W08 pet kilograma teži od minimalne težine
Novi Mercedes W08 muči veća težina što ga usporava do divje desetinke po krugu!
Novi Mercedes W08 bez goriva je i dalje oko pet kilograma teži od minimalne težine što na vrijeme po krugu dodaje i do dvije desetinke sekunde. Mercedesu ne pomaže ni činjenica da imaju najduži bolid u Formuli 1 koji im omogućuje ekstremno uzak stražnji kraj i veći prostor iza prednjih točkova koji inženjerima za aerodinamiku daje veću slobodu za manipulisanje zračnom strujom u ovom području.
Upravo je to razlog zašto Mercedes još uvijek ne koristi najnoviju verziju svoga “čudotvornog” međusobno povezanog prednjeg ovjesa, a ista stvar vrijedi i za Red Bull. FIA je Mercedes i Red Bull natjerala da promijene svoje ovjese zbog sumnje da su dizajnirani s isključivim ciljem sticanja aerodinamičke prednosti, ali Christian Horner kaže da ga ionako ne bi mogli koristiti jer su i bez njega na samoj granici minimalne težine.
“Sistem ovjesa koji su nam zabranili nešto je što smo planirali razvijati tokom zime. Ali da budem iskren, čak i da smo ga smjeli koristiti ne bi se našao u bolidu zbog prevelike težine. Trenutno koristimo sistem koji smo koristili i prošlih sezona.”, rekao je Horner.
Red Bull, Mercedes i Force India sigurno nisu jedini timovi koji se muče sa spuštanjem težine bolida ispod minimalne, ali o tome se zasad nisu očitovali.