Kijine premijere u Ženevi: Stinger, Picanto i 2 plug-in hibrida
Kijine premijere u Ženevi: Stinger, Picanto i 2 plug-in hibrida Niro, Optima Sportswagon
Kia je na automobilskom salonu u Ženevi predstavila 4 nova modela. Evropsku premijeru doživjeli su sportska limuzina Kia Stinger i novi gradski mališan Kia Picanto. Od plug-in hibrida tu su hibridni crossover Niro i Optima Sportswagon.
Michael Cole, izvršni direktor Kia Motors Europe, rekao je: “Raznolikost naših novih modela, koje predstavljamo u Ženevi, naglašava naše ambicije i rastuću popularnost Kije i njenih vozila.
“Stinger je najsnažnije vozilo koje je Kia ikada proizvela dok novi Picanto koji je jedan od naših najprodavanijih modela na svijetu predstavlja hrabar, moderan dizajn, nove tehnologije i iznimnu svestranost. Plug-in hibrid Niro i Optima Sportswagon pomažu ostvariti Kijin cilj da do 2020. godine smanji potrošnju goriva na svim modelima za 25% u odnosu na 2014. godinu.”
Svi modeli serijski dolaze s Kijinom revolucionarnom 7-godišnjom garancijom
Svi novi modeli predstavljeni u Ženevi dolaze s Kijinom legendarnom 7-godišnjom fabričkom garancijom na cijelo vozilo ( do 150.000 km, prve tri godine bez ograničenja pređenih kilometara). Kijina garancija uključuje i litijum-ionski polimerski baterijski sklop koji donosi plug-in hibrid.
Fastback Kia Stinger predstavlja se evropskim kupcima
Evropska premijera novog Stingera slijedi dva mjeseca nakon globalne premijere koja je bila na salonu automobila u Detroitu. Kijina moćna sportska limuzina donosi duh legendarnih gran turisma koji su moćna, elegantna vozila koja se voze radi užitka, a ne zbog brzine. Pri svakom koraku u razvoju cilj je bio da Stinger bude idealan gran turismo. Automobil predstavlja estetski vrhunac u kojem će u putovanju uživati 5 putnika sa svim svojim prtljagom.
Stinger će u Evropi biti dostupan sa sljedećim motorima: 2,0-litarskim turbo benzinskim motorom snage 188 kW (255 KS) i najvećim okretnim momentom od 353 Nm; 2,2-litarski turbo dizelski motor snage 147 kW (200 KS) i okretnim momentom od 440 Nm i 3,3-litarskim twin-turbo V6 motorom. 3,3-litarski motor ima snagu od 272 kW (370 KS), njegov najveći okretni moment je 510 Nm, a od 0 do 100 km/h stiže za 5,1 sekundu što ga postavlja na prvo mjesto po ubrzanju i moći od svih vozila koje je Kia proizvela do sada.
Kia Stinger biće dostupan sa zadnjim pogonom i pogonom na sva 4 točka, aktivnim sigurnosnim sistemom DRiVE WISE, elektronski podesivim ovjesom (Dynamic Stability Damping Control) i mogućnošću biranja čak 5 načina vožnje.
Stinger je rezultat višegodišnje predanosti i napornog rada Kijinih dizajnera i inženjera. Šest godina nakon predstavljanja prvog GT koncepta Stinger kreće u serijsku proizvodnju i u prodaju u Evropi dolazi u drugoj polovini ove godine.
Gradski mališan Kia Picanto oslanja se na kvalitet, tehnologiju i svestranost
Novi Kia Picanto koji je u Ženevi doživio svjetsku premijeru donosi novi mladenački i energičan značaj u razred gradskih automobila.
Novi Picanto, nastao kao plod saradnje Kijinih dizajnerskih središta u Namyangu (J. Koreja) i Frankfurtu sa svojim mladolikim, energičnim izgledom, novim dimenzijama i čvršćom karoserijom predstavlja samouvjeren karakter. Po prvi put predstavljena je i GT-line verzija ovog gradskog mališana.
U unutrašnjosti se ističe ‘plutajući’ 7-inčni ekran na dodir s mnogim funkcijama. Nove mogućnosti povezivanja uključuju Android Auto™, Apple CarPlay™ i bežično punjenje mobilnog uređaja. Novim kupcima nudi više mogućnosti individualizacije automobila nego ikad prije. Mogućnost odabira je velika, čak 11 boja karoserije i mnogo kombinacija unutrašnjosti u kojima će svako pronaći svoju omiljenu kombinaciju.
Novi Picanto se lako može pohvaliti pred konkurencijom jer ima više prostora u kabini i najveći prtljažnik u svom razredu (255 litara). Mjere s kojima je Kia smanjila buku i vibracije učinile su Picanto najsofisticiranijim vozilom u segmentu malih gradskih automobila. Poboljšana je i sigurnost karoserije jer se pri izradi karoserije u usporedbi s prethodnikom koristio napredni čelik visoke čvrstoće. Picanto je prvi model u svojem razredu koji nudi sistem autonomnog kočenja u nuždi (AEB).
Picanto čija prodaja u Evropi počinje na proljeće (kod nas ga očekujemo u junu) biće dostupan s 1,0-litarskim i 1,25-litarskim benzinskim motorom s emisijama CO2 od 89 g/km. Pri kraju ljeta Picanto će biti dostupan u moćnijoj verziji s 1,0-litarskim turbo benzinskim motorom s direktnim ubrizgavanjem goriva (T-GDI) i snagom od 100 KS.
Plug-in hibrid Niro: praktičnost crossovera i niske emisije
Novi Niro Plug-in Hybrid zahvaljujući svojem naprednom hibridnom pogonu spaja svestranost crossovera i privlačan dizajn skupa s niskom potrošnjom goriva. Niro će biti prvo vozilo u Evropi koje će udovoljiti popularnim trendovima: rastuća prodaja plug-in hibrida (do kraja 2023. godine predviđena je prodaja 600.000 vozila godišnje) i nezaustavljiv rast kompaktnih crossovera.
Niro Plug-in Hybrid pokreće 1,6-litarski GDI benzinski motor i litijum-ionski polimerski baterijski sklop snage 8,9 kWh. Najnoviji model Niro omogućava bolje očuvanje okoline kao hibrid što se može i očekivati s emisijama CO2 nižim od 30 g/km i nultim emisijama kada se vozi u potpunosti na struju (domet do 55 km).
Plug-in hibrid ima minimalan uticaj na Nirovu svestranost – baterijski sklop se nalazi ispod prtljažnika od 318 litara i pod zadnjom klupom, pritom prostranost u kabini ostaje netaknuta. Dodatni paket za vuču novitet je među hibridnim vozilima i omogućava vlasniku da vuče prikolicu do 1.300 kg.
Niro Plug-in Hybrid predstavlja tehnologiju regenerativnog kočenja, koje pohranjuje kinetičku energiju i puni bateriju kod kočenja i »coastin« načina vožnje dok je novi ekološki sistem asistencije (Eco DAS – Eco Driving Assistant System) vozaču pomaže pri ekonomičnijoj vožnji. Eco DAS uključuje i sistem Coasting Guide Control (CGC) i Predictive Energy Control (PEC) koji zahvaljujući topografskim podacima na cesti vozaču omogućavaju da smanji potrošnju goriva zahvaljujući savjetima kada puštati gas, a kada kočiti. Infotainment na ekranu na dodir prikazuje stanje baterije i lokacije obližnjih punionica.
Svestranost karavana i učinkovitost nove Optime Sportswagon plug-in hibrida
Pored Nira nova Optima Sportswagon plug-in hibrid je drugo vozilo koje u Ženevi predstavlja napredni hibridni pogon. Novi model koji će biti dostupan u drugoj polovini godine spaja svestranost karavanske izvedbe Optime s učinkovitim pogonom plug-in hibrida, koji je prije bio dostupan samo u limuzinskoj izvedbi Optime.
Novi model biće isključivo namijenjen evropskim kupcima i nudi 440 litara prtljažnog prostora što je 133 litra više nego u limuzinskoj izvedbi Optime plug-in hibrida. Hibridni pogon spaja 2,0-litarski GDI motor s 50 kW elektromotorom s litijum-ionskom polimerskom baterijom snage 9,8 kWh. Zajedno imaju snagu od 205 KS i najveći okretni moment od 375 Nm. Plug-i hibrid Optima Sportswagon kupcu omogućava da prijeđe čak 60 km na struju te pritom ima emisije od 34 g/km CO2. Ekološki prihvatljiva Optima tako će privući fizičke i flotne kupce s niskim troškovima održavanja i maksimalnom iskoristivošću.
Optima će biti dostupna s 8,0-inčnim infotainment sistemom i ekranom na dodir, koji omogućava Android Auto™ i Apple CarPlay™ te nudi već poznate usluge Kia Connected Services (omogućava TomTomTM), koji nude prometne informacije uživo, upozorenja na radare za mjerenje brzine i prognozu vremena. Kao i neki drugi modeli Kia i u Optimi Sportswagon plug-in hibridu nudi bežično punjenje mobitela. Aktivne sigurnosne tehnologije pomažu vozaču izbjeći saobhraćajnu nesreću s drugim vozilom ili pješakom ili ako je to neizbježno ublažiti posljedice.