Honda odbacuje ‘size zero’ i prelazi na Mercedesov koncept!
Honda odbacuje ‘size zero’ i prelazi na Mercedesov koncept!
Prema tvrdnjama Autosporta i Motorsporta, Honda za sezonu 2017. novi motor, s novom arhitekturom s kojom odbacuje “size zero” koncept te prelazi na Mercedesov koncept.
Prije nekoliko dana iz McLarena je stigla potvrda onoga o čemu se pričalo nekoliko mjeseci, a to je da njihov će Honda u sezoni 2017. promijenit koncept pogonske jedinice. Izvori bliski Hondi potvrdili su za Autosporti Motorsport da je Hondin šef Yusuke Hasegawa dao zeleno svjetlo za odbacivanje kompaktnog “size zero” koncepta koji je korišten u sezonama 2015. i 2016. Koncept “size zero” imao je primarni cilj da pogonska jedinica zauzme što manje prostora u zadnjem dijelu bolida, ali negativni efekti tog koncpeta premašili su pozitivne.
Honda je s konceptom “size zero” turbinu i kompresor smjestila unutar V nagiba motora s unutarašnjim sagorijevanjem kako bi dimenzije pogonske jedinice bile što manje. Mercedes je turbinu i kompresor smjestio s različitih strana motora i međusobno ih povezao osovinom koja prolazi kroz V-nagib njihova motora. U sezoni 2016. Honda je povećala dimenzije turbine i kompresora, ali su i dalje bili premali u odnosu na Mercedesove komponente. Promjenom koncepta, glavni Hondin nedostatak trebao bi biti ispravljen u sezoni 2017.
Hladnjak vode bit će smješten u prostoru između motora i šasije što će značajno sniziti težište njihove pogonske jedinice. Iako će dimenzije motora biti nešto veće nego dosad, McLaren bi i dalje trebao zadržati vrlo uzak stražnji kraj koji je ključan za aerodinamičku efikasnost difuzora i zadnjeg krila. Honda je u sezoni 2016. značajno poboljšala ERS sistem, tako da je fokus razvoja za sezonu 2017. prebacila na motor sa unutarašnjim sagroijevanjem.
Pored novog koncepta turbo punjača Hondina pogonska jedinica dobit će i novi sistem ubrizgavanja goriva (eng. multi-jet injector system) koji ima bolje rasprišivanje goriva unutar komore za sagorijevanje što je ključno za povećanje snage i efikasnosti. Pored male snage u proteklim sezonama, Honda se mučila i sa velikom potrošnjom goriva koja je Alonsa i Buttona prisiljavala da utrku startaju s težim bolidom, a često je od njih traženo da štede gorivo što je značilo i smanjenje brzine.