Kia Motors 69. na Interbrandovoj rang-listi Best Global Brands 2016.
Kia Motors 69. na Interbrandovoj rang-listi Best Global Brands 2016.
Na najnovijoj rang-listi Interbrandovih 100 najvećih globalnih brendova (100 ‘Best Global Brands’) se vrijednost brenda Kia Motors u posljednjih godinu dana povećala za 12%. Kia je u izvještajuza 2016. napredovala za 5 mjesta i sada je na 69. mjestu najvrijednijih brendova na svijetu.
Vrijednost korejskog giganta se sa 5,7 milijardi dolara u 2015. povećala na 6,3 milijarde u 2016. To predstavlja sedam puta veću (603%) vrijednost u odnosu na 2006., kada se Kia odločila za strategiju rasta, koja temelji na dizajnu.
“Uprkos ekonomskoj nesigurnosti i stagnaciji tržišta automobila širom svijeta je rast vrijednosti brenda Kia jasan odraz njenih napora pri održavanju neprekidnog rasta moći našeg brenda. Ovaj rezultat nas motiviše da nastavimo s našom misijom da postanemo najzaželjeniji automobilski brend u očima kupaca,” rekao je Charles Suh, viši podpredsjednik korporativnog marketinškog odjeljenja u Kia Motors.
Mike Rocha, globalni direktor Interbrandovog vrijednovanja brendova, rekao je: “Impresivan rast brenda Kia u zadnjih nekoliko godina možemo da razumijemo kao direktan rezultat sve veće privrženosti kupaca privlačnom dizajnu i prednostima kijine game modela i globalnim aktivnostima Kije pri razvoju imidža brenda. Pogotovo u Evropi Kijina moć temelji na ponudi sportskih terenaca i komuniciranju preko iskustava kupaca.”
Brojne nagrade za Kiju u zadnjoj godini
Ovaj osjetan, ali održivi rast je rezultat Kijinih napora za jačanje brenda i stvaranje veće emocionalne povezanosti kupaca s Kijom i njenim vozilima. Kijina globalna kampanja – A Different Beat – je od 2012. omogućavala brendu da naglasi živahnost, pouzdanost i prepoznatljivu narav njenih vozila.
Vjerovatno je Kijin najveći uspjeh u zadnjih 12 mjeseci prvo mjesto u američkom istraživanju J.D. Power IQS za 2016. o početnom kvalitetu. Radi se o najvišem plasmanu od svih brendova, a prvi put u 27 godina ovog istraživanja se dogodilo da se u ocjenjivanju kvaliteta novih vozila na vrh vinuo neluksuzni automobilski brend. Kijin uspon na vrh leži u performansama kompaktnog sportskog terenca Sportaga i urbanog crossovera Soula. Kia se u još jednom istraživanju, koje u SAD provodi J.D. Power plasirala na 3. mjesto od svih neluksuznih brendova u zadovoljstvu s pefromansama, djelovanju i izgledu novih automobila (APEAL).
Kijina zbirka nagrada za dizajn dopunjena je u 2016. godini, kada su novi modeli Sportage i Optima osvojili uticajna dizajnerska priznanja ‘red dot’ i ‘iF’. I drugi novi modeli (npr. hibridni crossover Niro i luksuzna limuzina Cadenza), kao i nove tehnologije ojačali su imidž brenda. Na sajmu savremene elektronike CES 2016 je Kia predstavila svoju viziju autonomne vožnje i najavila svoj novi podbrend DRiVE WISE, koji utjelovljuje Kijinu filozofiju ostvarivanja pametnih sigurnih vozila s naprednim sistemima asistencije (ADAS).
Širenje game modela s oznakom GT, koja nudi snažne turbo motore, sportski ovjes i sportski dizajn, samo je još povećala privlačnost i dinamičnost brenda Kia.
Sa sponzorstvima bliže mladim
Pored toga se Kia odlučila za brojna prestižna sportska sponzorstva kao što su fudbalske federacije FIFA i UEFA, košarkaška liga NBA, asocijacija profesionalnih igračica golfa LPGA i teniski grand slam Australian Open, koji nesumnjivo dorpinose približavanju brenda mlađim kupcima širom svijeta.
Kako Interbrand vrednuje
Interbrandov izvještaj o 100 najvrijednijih globalnih brendova, već 17. po redu, na različite načine vrijednuje brendove – od ispunjavanja očekivanja kupaca do veće ekonomske vrijednosti. Interbrandova metodologija je bila prva metoda vrijednovanja brendova s certifikatom ISO. Plasman temelji na kombinaciji atributa, koji doprinose kumulativnoj vrijednosti brenda: finansijski rezultati proizvoda i usluga brendova, uloga koju igra brend pri uticaju na izbor kupaca i snaga brenda pri postizanju premium cijene ili u omogućavanju prihoda brenda.