20 godina modela SEAT Cupra
20 godina modela SEAT Cupra
“Apsolutni automobil iz snova. Sebi govoriš – ja vozim model CUPRA. Ovim automobilom visokih performansi, koje se istovremeno optimalno uklapa u svačiju svakodnevicu, ispunjavamo čežnje.” Ovako Haime Puig (Jaime Puig), direktor SEAT Sport-a, opisuje automobil koji ove godine slavi svoj 20-godišnji jubilej.
Aktuelan primjer toga predstavlja SEAT Leon CUPRA 290 – pritiskom na dugme prilagođavate performanse vašeg automobila prema svom raspoloženju i birate između režima CUPRA, sport, komfort ili individual.
Tehnologija koja je prije 20 godina, kada je prvi CUPRA model stigao na tržište, bila potpuno nezamisliva, te bila poznata samo u video igricama. Godina 1996. bila je godina rođenja modela Ibiza Cupra, nakon što je model Ibiza Kit Car osvojio Svjetski šampionat u reliju.
“Bio je to omaž pobjedničkom automobilu”, kaže Isidre Lopez. SEAT je u posljednjih 20 godina konstruisao 15 verzija modela CUPRA. Svi sa istim karakteristikama: “Automobil vrhunskih performansi, pun sportskog karaktera i dobro opremljen za ultimativno zadovoljstvo u vožnji”, potvrđuje Haime Puig. “Uspjeli smo da konstruišemo automobil koji uspjeva da čarolijom stvori osmijeh na Vašem licu”, zaklučuje Isidre Lopez.
Modeli CUPRA ostvarili su izvanredne rezultate u posljednjih 20 godina. Na primjer najbrža vremena na Nirburgringu (Nürburgring) u Njemačkoj. Oktobra 2014. SEAT Leon CUPRA sa paketom Performance oborio je rekord staze u vremenu od 7:58:44. Maja 2015. SEAT Leon ST Kombi CUPRA obišao je krug čak još brže. Haime Puig je dodao, “Da sa rezultatima kao što su ovi, nije ni čudo što se najprije računalo na modele CUPRA pa tek onda na trkačka vozila”.
Prvi model CUPRA je razvijen za mladu publiku. Sportski automobil vrhunskih performansi koji u svakoj situaciji snagom i upravljivošću može da reaguje poput sportskog vozila. Ovaj suštinski koncept neprestano je razvijan i poboljšavan tokom dvije decenije koje su sledile. “Time budućnost modela CUPRA izgleda snažnije nego ikada i puna je iznenađenja. Uvijek sa težnjom da na usne naših kupaca magijom stvorimo osmijeh kada su za volanom”, zaključuje Isidre Lopez.