Volkswagen NIPEX rent-a-car: S NIPEX-om bezbrižno po Europi
Volkswagen NIPEX rent-a-car: S NIPEX-om bezbrižno po Europi
Posljednjih nekoliko godina kriza je pogodila mnoge firme vezane za auto industriju, ali ne i NIPEX iz Ljepunica kod Tuzle. Od utemeljenje 1970. do današnjih dana NIPEX – Ovlašteni Volkswagen prodajno servisni centar u stalnoj je ekspanziji.
Širenje usluga podrazumijevalo je otvaranje savremene rent-a-car agencije koja je u sklopu prodajno servisnog centra. U kvalitet usluge uvjerili smo se i mi na putu do Ženeve i nazad. NIPEX nam je bio sponzor puta na kojeg smo se otisnuli u VW Transporteru T5…
Piše: Alden Hadžagić
Prije 7-8 godina odlazak na najprestižniji sajam automobila u Ženevi za redakcije koje prate zbivanja u auto industriji nije predstavljalo prevelik udar na budžet. No, s pojavom krize na dalek se put nije moglo odlaziti bez sponzora kojih je svake godine sve manje.
Pripreme za 86. izdanje Geneve Motor Showa počeli smo u oktobru mjesecu prošle godine. Sve smo završili izuzev najvažnije karike u lancu – automobila i troškova za gorivo i putarine. Kucali smo na mnoga vrata i slali mailove. Neki su nas kulturno odbili, a neki se nisu udostojili ni poslati negativan odgovor, što dovoljno govori o neprofesionalnom odnosu prema poslu koji obavljaju.
Obzirom da nam je i do sada NIPEX-u pružao veliku pomoć u radu jednostavno smo im se obratili te smo odgovor na naš mail čekali manje od minut, bukvalno. U odgovoru je pisalo na nam NIPEX ren-a-car na raspolaganje stavlja VW Transporter T5 uz sve plaćene troškove puta koji pored goriva podrazumijevaju i skupe putarine.
Obzirom da nas je na put dug blizu 4.000 km išlo 6 izbor automobila bio je idealan. Duga verzija Volkswagen Transportera T5 sa međuosovinskim razmakom od 3 metra svim putnicima raspoređenim u tri reda pruža maksimalni komfor. Ono što nas je posebno iznenadilo jeste odlična ergonomija koju nismo očekivali od jednog kombija. Iako je u slučaju korištenja svih 9 sjedišta prtljažnik relativno mali sve se stvari, u koje ubrajamo i velike kofere, mogu smjestiti u prostor ispod sjedišta (kao u avionima) tako da ni s te strane nije bilo problema. Naš T5 pokretao je za nas idealan motor – 2.0-litreni TDI sa 140 KS. Snaga se na pogonsku osovinu prenosi preko ručnog mjenjača sa šest stepeni prijenosa.
Kratka ručica visoko je postavljena na centralnoj konzoli što olakšava manipulacije. Šta više, mehanizam poluge mjenjača je tako precizan da pomalo budi asocijacije na sport. Prenosni odnosi u kućištu mjenjača raspoređeni su tako da se veliki okretni moment može koristiti u širokom režimu rada motora. Iako se radi o dugoj verziji Transportera manevrisanje u skučenim gradskim sredinama kakvih u Italiji ne nedostaje ne predstavlja nikakav problem. Preglednost sa svih strana je uzorna a tu su i zadnji parking senzori…
Ono što nas je posebno oduševilo jeste prosječna potrošnja od svega 8 l/100 km. Prilično natovareni, probijali se kroz gradske gužve i po auto putu s brzinom između 130 i 150 km/h pa smo rezultatom tim više zadovoljni. Rijetki su mali putnički koji mogu ostvariti tako povoljnu prosječnu potrošnju u takvom režimu rada… Kada već spominjemo troškove puta mora napisati da kombi vozila podliježu ”haraču” samo u BiH, HR i SLO. Na našoj auto cesti morali platiti dvostruku tarifu, u HR su nam također “uzeli mjeru” dok smo vinjetu koja vrijedi 7 dana u SLO platili 30 eura.
Na osnovu tih iskustava sa strahom smo ušli u Italiji gdje je auto put zaista papreno skup. Srećom, već na prvoj naplatnoj rampi zaključili smo da se naš T5 tretira jednako kao i svaki drugi putnički automobil. Slično je bilo tokom prolaska kroz tunel Mont Blanc gdje smo za povratnu kartu platili samo 7 eura više nego za mali automobil. Zahvaljujući tome kompletan smo projekt završili sa budžetom predviđenim za putnički automobil.
Poslije povrataka u Sarajevo svi smo zaključili da ćemo na sve buduće sajmove nastojati ići sa kombijem. Razlog je veliki komfor kojeg u malom automobili na tako dalekom putu u trajanju od 3-4 dana nije moguće postići. Naš dnevni prosjek bio je više od 600 km s tim da smo dva dana u Transporteru T5, uz minimalne pauze, vozili dionice od 1.000 km.
No, kome je Transporter T5 velik NIPEX rent-a-car nudi cijelu paletu vozila iz Volkswagen proizvodnog programa. Ponuda počinje sa praktičnim VW Polom 1.2 TSI BlueMotion koji se odlično snalazi u gradu, ali i van njega. Sljedeći je VW Golf sa 1.2 TSI BleMotion benzinskim motorom i veoma popularnim 1.6 TDI dizelašem čija oznaka BlueMotion otkriva da se radi o ekološkom vozilu izuzetno niske potrošnje goriva.
Onom kome trebaju veće transportne mogućnosti NIPEX rent-a-car je pripremio Golf Variant 1.6 TDI opremljen izvrsnim DSG mjenjačem. Za poslovne potrebe tu je VW Passat 1.6 TDI čije će performanse i komfor zadovoljiti zahtjevnu klijentelu. Sve u svemu ponuda modela je kompletna, odnosno napravljena tako da se zadovolje sve potrebe.
Ali, to nije sve. NIPEX rent-a-car nudi potpuno podršku svojim klijentima čak i u slučaju ako se iznajmljeni automobil nepredviđeno zaustavi iz bilo kojeg razloga. Tada će ekipa višestruko nagrađivanog NIPEX-a u najkraćem mogućem roku osigurati nastavak putovanja.
Tokom preuzimanja Transportera T5 obišli smo poslovno carstvo porodice Nišandžić te smo se uvjerili da se uvijek mogu vidjeti nove investicije. A među njih spada trenutno najsavremenija stanica za Tehnički pregled putničkih i teretnih vozila te novi prodajno – servisni objekat o kojem ćemo nešto više pisati kada za to dođe vrijeme…