Audi predstavlja novi A6 Allroad Quattro Avant
Audi predstavlja novi A6 Allroad Quattro Avant
Nakon dvije jako uspiješne generacije A6 Allroad Quattro iz 2000 i 2006 godine, Audi je odlučio da nastavi dobro utabanim putem i predstavi treću generaciju A6 Allroad Quattro Avant modela!
Novi A6 Allroad Quattro dug je 4.94 metra, širok 1.90 metra i 1.47 metra visok. Napravljen je od ultra lagane konstrukcije kao i limuzinska varijanta, koja je u većini izrađena od aluminija, pa je tako novi A6 Allroad 70 kilograma lakši od prethodnog modela.
A6 Allroad Quattro ima prepoznatljiv sportsku stil na cesti. Ima uravnotežene proporcije sa oštrim linijama koje ocrtavaju zategnut površinu. Audi nudi progresivnu LED tehnologiju kao opciju za prednja i stražnja svjetla. Xenon plus prednja svjetla mogu biti u kombinaciji s adaptivnim svjetlom, što osigurava da je cesta uvijek pravilno osvijetljen u noćnim uslovima.
Unutrašnjost Audia A6 Allroad Quattro nudi veće obilje prostora zahvaljujući velikom međuosovinskom razmaku od 2,91 metara. Ima mršav, elegantan dizajn, odličnu ergonomiju i završnu izradu. MMI dolazi kao standard, kao i putno računalo. Prtljažnik novog A6 Allroad Quattro ima kapacitet od 565 litara, a preklapanjem zadnjih sjedišta može se povećati na 1680 litara.
Audi nudi široku paletu dodatne opreme i mogućnosti u novom A6 Allroadu a jedna od takvih mogućnosti je Head-Up Display na prednjem vjetrobranskom staklu. Tu je i ambijentalno osvjetljenje unutrašnjosti sa suptilnim LED svjetlom, a široko podesiva prednja sjedala u deluxe izvedbi opcionalno su dostupna sa ventilacijom i masažom. U dodatnu opremu spada i četverzonski automacki klima uređaj, panoramski krv, kao i pameni ključ koji nije potrebno umetati u bravu da bi se vozilo pokrenulo.
Opremljen je novim MMI sistemom koji sad ima mogućnost glasovnog upravljanja i ekran osjetljiv na dodir. Ekran je osam-inčni, a slika koja se reprodukuje na njemu visoke je kvalitete. Za potpuni kada je u pitanju zvuk zadužen je Bang & Olufsen Advanced System koji ima 15 zvučnika. Tu je i čitava lista raznih dodataka kao što su bluetooth auto telefon, online povezivanje na Internet preko UMTS i WLAN.
Audi je svoj novitet opremio i novom naprednom tehologijom pa sada novi Allroad ima veći stepen sigurnosti u vožnji. Adaptivni tempomat sa Stop & Go funkcijom uvijek drži novi ravnomjernu udaljenost od automobila ispred. Na brzinama ispod 30 km/h, sistem pokreće maksimalno kočenje u slučaju prijetećeg sudara. ACC Stop & Go blisko sarađuje zajedno sa Audi pre-sense sigurnosnim sistemom, koji je dostupan u mnogobrojnim konfiguracijama. Audi lane assist aktivno pomaže vozaču da zadrži putanju u vožnji, a Audi side assist pomaže pri promjeni trake, a tu je i sistem za prepoznavanje umora vozača.
Novi A6 Allroad Quattro dostupan je u četiri snažne izvedbe sa V6 motorom – jedan TFSI benzinski motor i tri TDI jedinice. Svi TDI motori opremljeni su sa turbo punjačem i direktnim ubrizgavanjem goriva, a takođe svi su opremljeni sa sistemom start-stop inovativnim upravljanje toplotom. Njihova potrošnja goriva je smanjena za čak 20 posto u usporedbi sa prethodnim modelom.
3.0 TFSI, koji je opremljen mehaničkim kompresorom razvija 228 kW (310 KS) i 440 Nm okretnog momenta. Zbog toga A6 Allroad Quattro od nule do 100 km/h ubrzava za svega 5,9 sekundi, a postiže elektronski ograničenu brzinu od od 250 km/h. Ovaj benzinac nije puno „žedan“ pa u optimalnim uslovima troši 8,9 litara goriva na 100 km.
3.0 TDI nudi raspon snage od 150 kW (204 KS), 180 kW (245 KS) i 230 kW (313 KS), a okretni moment 450, 580 i 650 Nm. Najslabija verzija troši u prosjeku samo 6,1 litara goriva na 100 km, te ispušta svega 159 g CO2/km. Audi će uskoro ponuditi posebno izvedbu jačeg motora od 180 kW sa niskim emisijama CO2. Top izvedba Twin-turbo 3.0 TDI razvija 230 kW (313 KS), a sa njim A6 Allroad Quattro od nule do 100 km/h ubrzava za 5,6 sekundi, dok mu je najveća brzina je elektronski limitirana na 250 km/h.
Najmoćniji TDI glatko prenosi svoju snagu uz iznimno brzo prebacivanje sa osam-stepenim tiptronic mjenjačem. Drugi motori su upareni sa sedam-brzinski S tronic, sportskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom. Sa svojim širokim rasponom, automatski mjenjači najviše doprinose u učinkovitosti novog A6 Allroad Quattro modela. Pored automatike vozač može ručno upravljati mjenjačima, a u opciji to može raditi pomoću papučica na volanu koje su dodatna oprema.
Novi Audi A6 Allroad Quattro će biti dostupan u Njemačkoj od proljeća 2012. 3.0 TDI sa 150 kW (204 KS) koštat će 54.600 €.