Predstavljen novi Renault Megane: Dinamični stil i napredna tehnologija
Predstavljen novi Renault Megane:Dinamični stil i napredna tehnologija
Renault će na frankfurtskom salonu automobila ponosno pokazati četvrtu generaciju modela Megane. Uravnotežene proporcije, novi identitet, arsenal visoke tehnologije iz viših segmenata i Energy motori visoke efikasnosti i niske potrošnje iznova će zadati nova mjerila u kompaktnoj klasi. Novi Renault Megane će biti prvi kompaktni automobil sa tehnologijom četiri upravljiva točka. Zaista će mu biti teško odoljeti.
Dinamični stil i prepoznatljiv svjetlosni potpis
Dinamični stav kod Novog Megana temelji se prije svega na fino uravnoteženim proporcijama. U poređenju sa prethodnikom, duži je za 64 mm (4.359 mm) i 25 mm (1.447 mm) niži te nudi širi trag točkova za 47 mm naprijed (1.591 mm), odnosno 39 mm nazad (1.586 mm) kao i duži međuosovinski razmak za 28 mm (2.669 mm). U skladu da izraženim dinamičnim stilom, stražnji prevjes je skraćen, a raspon dostupnih točkova narastao do 18 inča.
Novi Megane nosi novi identitet marke pokrenut sa modelom Clio, uključujući veliki logotip u obliku ”dijamanta” i široku rešetku hladnjaka naglašenu i oivičenu hromiranim letvicama, koje svoj ”dodir” imaju i na bočnim prozorima i ručkama vrata.
Aerodinamika je takođe bila značajna kod stvaranja novog Renaultovog hatchbacka. Naime, zračne lopatice sprijeda, deflektori zraka straga i motorizirane letvice koje se automatski zatvaraju doprinose redukciji aerodinamičkog otpora.
Zahvaljujući snažno oblikovanim ramenima, novi Megane zrači neviđenom senzualnošću ugrađenoj u dizajn Renaultovog DNK. Napete i precizno definirane linije koje se protežu dužinom donjeg dijela karoserije i naglašeni poklopac motora poboljšavaju dinamičnu ravnotežu automobila. Novi Megane je vidljivo inspirisan dizajnom novog Talismana predstavljenog u julu ove godine.
Dizajn prednjih svjetala u koje je integrisana LED tehnologija u obliku slova C daju Meganu osebujan potpis danju i noću, te dodatno ojačavaju vizuelni identitet marke. Renaultova Pure Vision LED tehnologija donosi značajno poboljšanje u noćnim uslovima vožnje, za razliku od sistema sa halogenom rasvjetom. Zadnja LED svjetla (dostupno kod svih verzija) imaju efekat trajne osvijetljenosti. Njihov horizontalni potpis naglašava širinu vozila, a zahvaljujući Edge Light tehnologiji pružaju 3D efekat, koji ujedno emituju duboku crvenu osvijetljenost.
Elegantno opremljen interijer u avionskom stilu
Unutrašnjost kod Novog Megana je kreirana s posebnom pažnjom na kvalitet završne obrade, kako bi se posebno istakao komfor pri putovanjima. Paket high-tech elemenata grupiranih i orijentisanih ka vozaču nastao je na ideji oblika slova L. Instrument ploča zasnovana je na 7-inčnom TFT ekranu, te uz kolor Head-Up display i ekran osjetljiv na dodir veličine 8,7 inča upotpunjen sistemom R-Link 2 razbija tradicionalnu rezervisanost za vozila više klase.
Poseban fokus stavljen je na kvalitetu i harmoniju unutrašnjeg prostora. Materijali meki na dodir kontinuinirano se protežu po prednjoj armaturi i centralnoj konzoli. Perforirana Nappa koža na upravljaču i hromirane dekoracije na ventilacijskim otvorima i instrumentima upotpunjuje Renaultova napredna Multi-Sense tehnologija, koja omogućava personalizaciju obojenosti unutrašnjih materijala u pet različitih ambijentalnih svjetala, dok se visokokvalitetni Bose® audio sistem preko devet zvučnika, subwoofera i digitalnog pojačala brine o integraciji nenadmašnog bogatstva zvuka.
Pažljivo dizajnirana sjedišta s presvlakama u pet dezena koriste tehniku spužve dvostruke gustoće i omogućuju optimalan komfor i bočnu podršku. Takva struktura viđena je na modelima Espace i Talisman. Bolje opremljene verzije imat će sjedišta sa električnim podešavanjem, dok će vozačevo sjedište imati i masažere, što je rijetkost u ovoj klasi.
Kapacitet prtljažnika Meganea četvrte generacije iznosi 384 dm3, odnosno 434 litra, što je drugi najveći rezultat u klasi, a prtljažni prostor nadopunjuju praktični pretinci unutar kabine sa dodatnih 25 litara. U odnosu na aktuelni Megane, prostor za koljena na stražnjoj klupi donosi napredak za novih 20 mm, dok je prostor u predjelu ramena (1.441 mm sprijeda i 1.390 mm straga) među najvećim u segmentu. Analogno tome, Megane četvrte generacije spaja najbolje od oba svijeta kada je u pitanju prtljažni prostor i prostor na stražnjoj klupi.
Tehnologija iz viših segmenata
Upotreba nove CMF modularne platforme dopušta Novom Meganu da ponudi svojim kupcima širok izbor naprednih tehnoloških mogućnosti karakterističnih za više automobilske segmente, a izvorno preuzete od modela Talisman i Espace. Tako će budući vozači bez stresa i skidanja pogleda sa ceste moći izvući najvažnije informacije s prioritetom na brzinu kretanja, upute od navigacijskog uređaja i asistenata za pomoć u vožnji.
Poboljšana razina sigurnosti uključuje adaptivni tempomat (ACC) i sistem automatskog kočenja u nuždi (AEBS). Sistemi upozorenja donose sistem upozorenja napuštanja vozne trake (LDW), sistem prekoračenja brzine povezan sa sistemom prepoznavanja saobraćajnih znakova (TSR), te kontrolu mrtvog ugla (BSW). Stražnja kamera za pomoć pri parkiranju, napredni Park Assist sistem i sistem prebacivanja intenziteta sa ”dugih” na ”kratka” svjetla upotpunjuju Renaultovu tehnološku zrelost iz viših segmenata prilagođenu u kompaktnoj klasi.
Nova definicija GT verzije i sveobuhvatan izbor motora
Novi i unikatniji GT paket sa Iron Blue karakterističnom plavom bojom, 18-inčnim alu felgama i oznakama u enterijeru sa trkaćih borilišta iznova definiše Renaultove cestovne automobile sa Renault Sport DNK kodom. Od samog početka lansiranja Novi Megane će biti dostupan uz benzinski agregat Energy TCe 205, rezervisan za verziju GT, a uparen sa 7-stepenim automatskim EDC mjenjačem sa dvostrukim kvačilom. Za GT verziju tokom 2016. bit će dostupan i najjači dizelski agregat Energy dCi 165, dizelski dragulj sa tehnologijom dvostrukog turbopunjača.
Međutim, Novi Megane spreman je zasjesti na tron kompaktne klase. Naime, verzija GT uz sistem 4Control daje Meganu titulu prvog kompakta u klasi sa tehnologijom četiri upravljiva točka.
Nosilac ponude agregata bit će zasigurno dizelska izvedba dCi 110, koja uz šestostepenu ručnu transmisiju emituje svega 86g CO2 po pređenom kilometru uz prosječnu potrošnju od samo 3,3 litra na 100 kilometara. Ovaj agregat dopunjava listu najekonomičnijih vozila u svom razredu noseći naljepnicu ECO2, koju je Renault pokrenuo krajem juna ove godine. Gamu pogonskih jedinica zaokružit će Energy generacija agregata: dCi 90, dCi 110 EDC i dCi 130, odnosno grupa Energy benzinaca: TCe 100, TCe 130 i TCe 130 uz EDC sa sedam brzina.
Renault ponosno najavljuje dizelski hibrid koji stiže 2017. godine, a trošit će ispod 3 litra i emitovati 76g/km CO2. Ovaj agregat će iznova pozicionirati Megane kao tržišnog lidera kada je u pitanju potrošnja goriva i emisija CO2.