Lotus 3-Eleven – Najbrži produkcioni Lotus
Lotus 3-Eleven – Najbrži produkcioni Lotus
30
Ovaj model donosi beskompromisan dizajn, fokusiran da postiže najbolje moguće performanse i vrhunski vozački užitak. Koncipiran je na principu: „Manje je više“, pa je karoserija načinjena od laganog kompozitnog materijala, sa otvorenim cockpitom, a u njega je ugrađen 3,5 litreni V6 motor sa 450 KS
Kako bi Lotus 3-Eleven imao najbolje moguće performanse (bez obzira na verziju), u njega je ugrađen V6 motor, preuzet iz modela Evora 400, ali prerađen, tako da razvija 450 KS pri 7.000 o/min i 450 Nm okretnog momenta u intervalu od 3.500 do 6.000 o/min. Na taj način, vozilo sa svega 900 kg ukupne mase, iz mjesta do 100 km/h stiže za 3 s i postiže maksimalnu brzinu od 290 km/h u Road verziji, odnosno 280 km/h u verziji Race. Ova razlika u maksimalnoj brzini, rezultat je efikasnog aerodinamičkog paketa, koji u verziji Race ostvaruje downforce od 215 kg pri brzini od 240 km/h.
Sistem vješanja zasniva se na dvostrukim poprečnim nosačima (i sprijeda i straga) te Eibach oprugama i podesivim Öhlins amortizerima. Kontakt sa podlogom ostvaruje se preko laganih felgi na kojima su gume Michelin Pilot Super Sport ili Michelin Cup 2 (Road ili Race verzija) dimenzija 225/40 ZR 18 naprijed i 275/35 ZR 19 straga, bez obzira na verziju, za pouzdano zaustavljenje zadužene su AP Racing četveroklipne kočnice sa ventiliranim diskovima prečnika 332 mm (i naprijed i straga).
Kod Road verzije, snaga se prenosi putem 6-stepenog manuelnog mjenjača na Torsen-type limited slip differential (standard), dok je u Race verziju ugrađen 6-stepeni sekvencijalni mjenjač.
Proizvodnja će se odvijati u tvornici Hethel, gdje je i sjedište Lotus Motorsporta. Prvi primjerci će biti proizvedeni u februaru, dok će isporuke kupcima početi u aprilu iduće godine. Prema prvim najavama, proizvodnja će simbolično biti ograničena na ukupno 311 primjeraka.