Mercedes CL 600 – Brabus Rocket 800 KS
Mercedes CL 600 – Brabus Rocket 800 KS
Iz Brabusove radionice izšao je još jedan automobilski monstrum, u pravom smislu te riječi, pod imenom Brabus Rocket 800. Radi se o Mercedesu CL 600 sa V12 motorom koji je temeljito prerađen.
Zapremina motora je povećana sa 5,5 na 6,3 pa su tako izmjenjeni svi elementarni dijelovi motora. Ubačeni su novi klipovi, posebne radilice koje mogu izdžati mnogo veća opterećenja od klasičnih kojim je ovaj motor bio opremljen, glave motora su pretrpile finu obradu kako bi se optimiziralo sagorjevanje smjese, a tu su i četiri posebno pripremljene bregaste osovine. Standardni twin-turbo sistem zamijenjen je sa high-end turbo sistemom dizajniranim od strane Brabusovih motornih inžinjera.
Posebna se posvetila mapiranju motora pa su mape nakon prerade puno preciznije. Njihovom preradom dobila se maksimalna snaga ali zadovoljila stra Euro 5 norma o ispušnim plinovima. U ovom projektu aktivnu ulogu je imao i renomirani proizvođač goriva i ulja ARAL.
Konačni rezultat temeljite Brabusove prerade je Brabus V12 biturbo motor 800! Vrtoglavi podaci o perfomansama su 800 KS (788 KS) / 588 kW pri 5.500 okretaja u minuti, 1.420 Nm obrtnog momenta dostupno je već na 2.100 okretaja u minuti. Brutalnost obrtnog momenta morala se reducirati na 1.100 Nm.
Snaga se prenosi na stražnje točkove putem pet-brzinskog automatskog mjenjača koji je dodatno ojačan kako bi izdržao ogromnu snagu. Automobil je opremljen svim savremenim elektronskim pomagalima za stabilizaciju, proklizavanje, koje je moguće isključiti samo jednim pritiskom na dugme, al ovo nije baš preporučljivo manje iskusnim vozačima, posebno ako se radi o urbanim cestama.
Brabusova raketa do 100 km/h ubrzava za samo 3,9 sekundi, a do 200 km za samo 10,3 sekundi. Najveća brzina elektronski je ograničena na 350 km/h! Ne nije greška, dobro je ste pročitali 350 km/h. Limitiranje se obično radi na 250 km/h ali ovo nije obični automobil.
Obzirom da se radi o iznimno velikim brzinama koje ovaj automobil postiže, u zračnom tunelu razvijene su nove aerodinamičke komponente koje su zadužene za stabilnost ovog automobila u svojim jurećim naletima. Kako bi se osigurala stabilnost prednjeg dijela automobila, postavljen je posebni prednji spojler koji smanjuje podizanje na prednjoj osovini pri velikim brzinama.
Da bi se postigla aerodinamična ravnoteža na poklopac prtljažnika postavljen je ultra lagani spojler od karbona i aluminija koji osigurava dovoljno potiska na stražnju osovinu. Na stražnjim blatobranima su i otvori koji dodatno pobošavaju aerodinamiku.
Pored aerodinamike za stabilnost i sigurnost brinu se i 21-colne felge od aluminija, na kojima se nalaze gume Brabusovih partnera kao što su Continental, Pirelli i Yokohama. Dimenzja guma je 265/30 ZR 21 na prednjoj osovini i 295/25 ZR 21 na zadnjoj osovini. Za ou dimenziju točkova posebno je kalibriran ABC ovjes, koji je spušten za 25 milimetara.
Da bi zapanjujuće performanse cijelo bile pod kontrolom Brabus Coupe 800 dolazi opremljen sa četvrtom generacijom Brabus kočionog sistema visokih perfomansi. Prednja osovina je opremljena sa šest-klipnim aluminijskim kliještima, ventilirano bušenim diskove dimenzija 405×34 milimetara, dok na stražnjoj osovini nalaze se 4-klipna aluminijska kliješta sa diskovima dimenzija 380×34 milimetara. Ovaj kočioni sistem pruža izvanrednu snagu kočenja i izdržljivosti.
Uzbudljiv dizajn, vrhunska kvaliteta izrade i korštenih materijala već je tradicija Brabusovih automobila. Unutrašnjost automobila pretrpila je nadogradnju visoke klase, pa su tako u ubačeni elementi od karbona i aluminija, a unutrašnjost automobila presvučena je najfinijom crnom kožom.
Sjedišta su ergonomski profilisana kao i sportski volan, a instrument ploča je posebno prerađena sa pozadinskim osvjetljenjem u kojoj je dodan Brabus logotip. Tu su i aluminijske papučice kao i odmoršte noge te ručica mjenjača.
Brabus je ostavio mogućnost da svaki vlasnik Mercedes CL 600 modela koji poželi imati ovaj cestovni bolid, može napraviti preradu svog ljubimca uz određenu novčanu naknadu.