Moto Guzzi MGX-21 Prototype – Bez greške
Moto Guzzi MGX-21 Prototype – Bez greške
Motocikl je prvo proizvod humanističke kulture, a potom tehničke kuluture, način da populacija kreira svoje „mehaničke konje“ i pokuzje pravac evolucije, proistekao iz vrijednosti koje oblikuju kulturu.
Postoje, tako, motocikli duboko vezani za narodnu baštinu, u potrazi za granicama koje treba preći, ep koji je postao dio kulture, priča sa narativnim žarištem i generacije naratora koji jašu zbog konja. Neprekidno putovanje sa ciljem u mjestu dolaska, sa odredištima, od kojih je svako dobro, samo za sebe i po sebi. Od mitskih putovanja do „legendi“ na dva točka, za neograničene prostore i lokacije.
Jedna od takvih „legendi“ je Moto Guzzi, nastao 1921. godine. Prototip Guzzi MGX-21 nastao je kao inspiracija na mnogobrojne priče poznatih i nepoznatih vozača, koji tokom godina nisu krili oduševljenje nesputanom vožnjom, otkrivanjem i prelaskom granica, slobodom, u punom smislu riječi.
U ovom prototipu konstruktori kombiniraju prošlost i sadašnjost, podarili su mu najjači V2 motor sa 1.400 ccm, a sve oko njega obložili karbonskim dijelovima oklopa. Simbolika broja 21, ne ogleda se samo u „godištu“ nego i u velikom prednjem točku, prečnika 21 inč.
O tehničkim detaljima se ne govori, umjesto toga Jack Kerouac je napisao pjesmu:
„On The Road“
We gotta go and never stop going ’till we get there.
Where we going, man?
I don't know but we gotta go.