Nova arhitektura Škoda salona u cilju pružanja bolje usluge kupcima
Nova arhitektura Škoda salona u cilju pružanja bolje usluge kupcima
Novi korporativni identitet je već usvojilo 500 trgovaca, a kupci veoma cijene ovu promjenu.
Ljubitelji Škode razgovaraju o svakom novom modelu i njegovom dizajnu puno prije nego bude i službeno predstavljen. Nakon što se uvede na tržište, oni ubrzo nađu svoj put do svojih ovlaštenih trgovaca kako bi se divili lijepom izgledu i vrhunskim parametarima vozila. Sasvim logično, oni očekuju i atraktivan dizajn salona.
Potpuni rebranding, tj. vizualna promjena prodajne i servisne mreže, dio je ŠKODA distribucione strategije čiji je cilj uspostaviti stabilnu i profitabilnu mrežu trgovaca koja će ponuditi korisnicima odgovarajuće uslove za kupovinu novih automobila, uključujući i vrlo stručno osoblje i vrhunski kvalitet usluge.
Ambicija tima arhitekata i dizajnera odgovornih za pripremu novog dizajna salona bila je da stvore novo iskustvo za korisnike koji se temelji na sofisticiranom i logičnom rasporedu svih ključnih elemenata, poslovnih područja i zona opuštanja, kao i korištenje najsavremenijih tehnologija, kao što su jedinstveni 3D Configurator koji omogućava kupcima da konfigurišu svoje vozilo pomoću 3D softvera, koji je nenadmašan po pitanju detalja i sveobuhvatnosti. Koristeći ovaj softverski alat, prodavači će biti u mogućnosti da predstave i Škoda dodatne usluge, kao što su finansijski proizvodi, paketi usluga, dodatna oprema, itd. Novina je i integracija servisnog i izložbenog prostora – ovaj aranžman će omogućiti osoblju da pokaže i predstavi nove proizvode branda također i klijentima servisa.
Novi dizajn je svjež i moderan. Ono što se posebno ističe je kombinacija bijele fasade, tipične zelene linije i poseban zid koji se koristi za aktuelnu komunikaciju i predstavljanje novih modela kako za posjetioce salona tako i za slučajne prolaznike. Ovaj zid za komunikaciju predstavlja jedinstveni način korištenja izložbenog salona kao marketinškog alata branda. Elegantan izgled cijelog prostora je naglašen sofisticiranom rasvjetom koja je, baš kao i na novom Superbu, važan dio cjelokupnog dizajnerskog koncepta.
Najveći broj moderniziranih salona trenutno je u Kini, Njemačkoj, Češkoj i Velikoj Britaniji. I u BiH je započeo proces rebrandinga, pa očekujemo da ćemo već u 2016. imati prve ŠKODA salone u skladu s novim korporativnim identitetom.