Nissan tokom Super Bowla predstavio izazivača za utrke serije Le Mans
Nissan tokom Super Bowla predstavio izazivača za utrke serije Le Mans
Prvi pogled na trkaći Nissan GT-R LM NISMO tokom Super Bowla XLIX. Inovativni novi trkaći automobil LM P1 razlikuje se od svih drugih Le Mans automobila, a TAG Heuer, Motul i Michelin predstavljeni kao Nissanovi partneri u programu LM P1
Nissan je objavio svoju spremnost da se takmiči sa najboljim svjetskim proizvođačima sportskih automobila, nakon otkrivanja svog izazivača za utrke serije Le Mans – Nissan GT-R LM NISMO i to tokom reklama na Super Bowlu XLIX.
Prošle je godine Super Bowl s preko 110 miliona gledalaca bio najgledaniji televizijski program u istoriji američke televizije. Zbog toga je utakmica u 2015. bila savršena prilika za prvo prikazivanje Nissanove reklame “With Dad” u kojoj se otkriva dugoočekivani Nissan GT-R LM NISMO, automobil koji će se s najboljima na svijetu boriti za slavu u utrci 24 sata Le Mansa. Hrabrim je potezom japanski proizvođač na inovativan način protumačio tehničke propise takmičenja i proizveo automobil s motorom smještenim naprijed i prednjim pogonom kojeg pokreće 3.0 litarski benzinski V6 motor s dvostrukim turbopunjačem i sistemom povrata kinetičke energije (KERS).
“Vrlo smo ponosni što smo Nissan GT-R LM NISMO predstavili tokom Super Bowla” izjavio je Roel de Vries, Nissanov globalni voditelj marketinga i strategije brenda. “Kombinacija Super Bowla i 24 sata Le Mansa – dva najgledanija sportska događaja na svijetu – pružila nam je jedinstvenu priliku za pokazivanje našeg najambicioznijeg programa u automobilizmu u posljednje vrijeme. GT-R je perjanica naše ponude cestovnih automobila. Ovaj ultimativni GT-R, nastavlja tridesetogodišnju sportsku tradiciju NISMO-a, Nissanovog odjela za automobilizam i performanse. Le Mans potiče inovacije, pa će uspjeh na stazi dovesti do većih inovacija u našoj ponudi cestovnih automobila. Mi smo novi momci u Le Mansu. Naši su protivnici najbolji na svijetu, ali mi smo spremni.”
Novi će se automobil takmičiti u klasi LM P1 automobilističke utrke izdržljivosti (FIA World Endurance Championship), najvišoj kategoriji svjetskog automobilizma. Putovanje počinje 12. aprila u britanskom Silverstoneu, nastavlja se utrkom u belgijskom Spa, a nakon toga slijede 24 sata Le Mansa i njemački Nürburgring. Utrke se zatim s evropskog kontinenta sele u SAD, Japan, Kinu i Bliski istok.
Automobilističke utrke izdržljivosti u sklopu FIA-e mjesto su gdje automobilske kompanije mogu na stazi dokazati tehnološke napretke koji se mogu prenijeti na cestovne automobile. Kada je u pitanju energetska efikasnost, inženjeri trkaćih automobila suočeni su sa istim izazovima kao i inženjeri cestovnih automobila. S više tehničke slobode od Formule 1, inženjeri u klasi LM P1 imaju niz mogućnosti za inovaciju.
“Ovo je inovacija koja uzbuđuje” rekao je Shoichi Miyatani, predsjednik NISMO-a. “Održivost nam je najvažnija, a tehnički propisi serije Le Mans daju nam slobodu za isprobavanje novih ideja u ovom području. Naš najbolji rezultat na Le Mansu treće je mjesto, dakle ovdje još imamo nedovršenog posla. Želimo pobijediti i imamo znanje da to učinimo – za naše kupce, naše zaposlenike i naše obožavatelje. Konkurencija je posebno oštra i uzbuđeni smo zbog tog izazova.”
“Naš program LM P1 povezuje NISMO na cesti i NISMO na stazi, pri čemu se globalnoj publici predstavlja DNK našeg brenda,” izjavio je Darren Cox, globalni voditelj brendova, marketinga i prodaje NISMO-a. “Dovodimo automobilizam svima, pričajući priče o tehničkim inovacijama, ali i ljudske priče preko svih uzbudljivih kanala komunikacije koji su nam danas na raspolaganju. Inovacije ćemo uvoditi i izvan staze kao i na njoj, tako da možete biti sigurni da je ovo samo početak priče.”
Intenzivni program testiranja za Nissan GT-R LM NISMO, koji je započet u Arizoni prošle godine, nastavlja se u SAD-u. Uskoro će biti otkrivena i imena vozača u Nissanovom timu za učešće u klasi LM P1.
Otkrivena nova partnerstva za nastup u klasi LM P1
Nissan je također najavio tri višegodišnja partnerstva koja će imati važnu ulogu u programu LM P1. Švicarski proizvođač satova TAG Heuer, službeni je partner za satove, te službeni partner za mjerenje vremena. Vozači u klasi LM P1 nosit će satove TAG Heuer, a partnerstvo će globalno pokrenuti obje strane s nekoliko uzbudljivih otkrića koja će biti objavljena u sljedećih nekoliko mjeseci.
Motul je službeni partner ovog programa za maziva koji u bliskoj suradnji s NISMO odjelom za motore radi na razvoju visokoefikasnih proizvoda u cilju poboljšanja konkurentnosti. Motul je već ostvario dugoročnu saradnju s NISMO odjelom u zadnja dva desetljeća, te ovo prirodno proširenje u program LM P1 dolazi brzo nakon pobjede legendarnog MOTUL AUTECH GT-R-a s brojem 23 u takmičenju Super GT Championship.
Program LM P1 upotrebljavat će Michelinove gume. Francuski je proizvođač razvio posebne gume za Nissan GT-R LM NISMO i bio sastavni dio opsežnog programa testiranja automobila.