Amerikanci su ponosni na svoju prošlost i način života, što rado ističu u svakoj mogućoj prilici. Posebno su ponosni na svoju automobilsku industriju iz doba kada je ‘benzin bio jeftiniji od vode’. Chevrolet Thriftmaster datira iz 1947. godine, a ICON sada proizvodi njegovu modernu verziju zadržavši detalje ‘starog šarmera’.
Po uzoru na original, kreirana je nova Art Morrison šasija, sa neovisnim vješanjem prednjih točkova i klasičnom krutom osovinom sa velikim diferencijalmo straga. Pogon je realiziran ugradnjom motora sa oznakom GM Erod LC9 Gas ENGINE, što znači Small Block V8 radne zapremine 5.328 ccm sa 315 KS. Ipak, u opciji postoji poboljšanje: ugradnja Magnuson Super Chargera, sa intercoolerom, što rezultira sa 435 KS pri 5.500 o/min.
Ljubiteljima manualnog mijenjanja brzina, ručicom smještenom uz točak upravljača, nudi se 5-stepeni Tremec TKO mjenjač (model 52108118AB), sa kućištem od livenog aluminija i lamelom kvačila prečnika 12 inča. U opciji je automatski 4-stepni Hydra-Matic 4L36 mjenjač i to u svom robusnom HD (Heavy Duty) izdanju. Kočioni sistem je moderan,sa ABS-om, prednje diskove stežu 6-klipne, a stražnje 4-klipne čeljusti.
Unutrašnjost je u Art-Deco stilu. Svi savremeni instrumenti, komande i dodaci vješto su skriveni, pa će Kenwood DNN990HD biti vidljiv tek nakon otvaranja poklopca na cetralnom dijelu, dok će Full digital Audison Audi sistem sa 4-kanalnim pojačalom, koaksijalnim zvučnicima i 10-inčnim subwooferom biti dobro skriveni.
Luksuz, iako prikriven, je na visokom nivou. Prozori se otvaraju ‘vintage’ prekidačima, a putnici sjede na sjedištima od kože bizona (American Bison leather).