Opel Corsa i Choupette poziraju za Karla Lagerfelda
Opel Corsa i Choupette poziraju za Karla Lagerfelda
Vrlo poseban top-model imao je glavnu ulogu na snimanju kalendara za 2015. godinu pod dirigentskom palicom poznatog fotografa
Modni dizajner i fotograf Karl Lagerfeld uspio je nagovoriti vrlo posebnu manekenku da mu se pridruži na projektu za Opel – Choupette Lagerfeld. Birmanska mačka ove modne ikone zvijezda je Opel Corsina kalendara za 2015. godinu. „Recept supermodela na poklopcu motora pomalo postaje dosadan. Karl Lagerfeld iznašao je nov i svjež pristup ovoj temi“, rekla je glavna direktorica marketinga u Opelu, Tina Müller. Ona je prisustvovala Lagerfeldovu snimanju i oduševljena je projektom. „Upravo je predstavljena peta generacija Corse. U posljednje 32 godine Corsa je fotografirana s brojnim supermodelima. Postojao je samo jedan način da to nadmašimo u stilu – Choupette“, rekla je ova marketinška stručnjakinja, namignuvši.
Lagerfeld je u pariškom studiju budno pratio Choupettino istraživanje nove Corse. Njegov je fotoaparat uhvatio tu četveronožnu zvijezdu s 42 000 sljedbenika na Twitteru i azurno plavim očima kako upoznaje svaki detalj novog Opela. Bez obzira jesu li njene baršunaste šapice na upravljaču, skače li s poklopca motora ili se pak odmara na dječjoj sjedalici, poznati fotograf i njegov model pokazali su da nova Corsa uz prvoklasan dizajn nudi izvanrednu prostranost i kvalitetu.
Činjenica da je mačka zapravo uživala u takvom projektu nije nimalo uobičajena, no Lagerfeldova bliskost s Choupette učinila je snimanje laganim. „Choupette je bila izvrsna, baš kao što biste i očekivali od zvijezde. Bila je jednako opuštena za upravljačem ili na krovu Opela. Nije bila nimalo uplašena. No istina, nakon snimanja spavala je dvanaest sati“, rekao je Lagerfeld. „Karl Lagerfeld sinonim je za estetiku, lifestylei eleganciju, baš kao naša nova Corsa. Karl upravo to izražava i svojim fotografijama. Snimanje i kalendar još jednom naglašavaju glavne vrijednosti naše robne marke: inovativne automobile, revolucionaran dizajn i privlačan pristup“, dodala je Müller.
Osim što je svjetski poznat zbog svoje modne kreativnosti, Karl Lagerfeld je čuven i kao fotograf. Imao je izložbe u brojnim muzejima širom svijeta, a njegove su fotografije objavljene i u nekoliko knjiga. Snimao je brojne reklamne kampanje (Chanel, Fendi, Karl Lagerfeld, da nabrojimo samo neke) te redovito surađuje s brojnim međunarodnim modnim časopisima. No ni Choupette nije prvi put ispred objektiva ni u fotostudiju premda nikad nije pozirala tako dugo kao sada za Corsu. Prije je ova poznata mačka pozirala za naslovnicu njemačkog Voguea u rukama supermodela Linde Evangeliste.
Linda Evangelista je sudjelovala u reklamnoj kampanji za Corsu sa supermodelima krajem prošlog tisućljeća, kad se pojavila u Opelovu spotu s Christy Turlington, Tatjanom Patiz, Kate Moss i Naomi Campbell. Choupette Lagerfeld već je druga mačka koja je imala glavnu ulogu u kampanjama za Opel Corsu. U reklami za prvu generaciju Corse (1982. – 1993.) antijunak iz animiranih filmova Tom jurio je miša Jerryja, koji je bio za upravljačem tog agilnog malog automobila.
Peta generacija Opel Corse impresionira novom, jednostavnom i kako je već uobičajeno prostranom unutrašnjošću koja uključuje savršene mogućnosti povezivanja zahvaljujući informacijsko-multimedijskom sustavu IntelliLink i ultramodernim sustavima pomoći namijenjenima vozaču. Dinamična silueta Corse usklađena je s Opelovom dizajnerskom filozofijom prema kojoj se fluidna umjetnička skulpturalnost susreće s precizno dizajniranim detaljima. To je paket koji nova Corsa ima za nastavak svoje 32 godine duge priče o uspjehu u vrlo konkurentnom segmentu.
Fotografije koje je za Corsin kalendar snimio Karl Lagerfeld bit će predstavljene na umjetničkoj izložbi za posebne goste početkom iduće godine. Prethodni Opelov kalendar koji je nastao u suradnji s Bryanom Adamsom fokusirao se na Opel ADAM.