Budućnost marke DS na međunarodnom Salonu automobila u Parizu
Budućnost marke DS na međunarodnom Salonu automobila u Parizu
Francuska marka rođena u Parizu, marka DS s ponosom se prvi puta predstavlja na Pariškom salonu automobile, koji će svoja vrata otvoriti za nekoliko tjedana. Službeno kreirana 1. lipnja ove godine, marka DS potvrđuje svoju ambiciju − omogućiti francuskoj automobilskoj industriji obnovu visoke klase. DS će na sajmu predstaviti koncepte koji dočaravaju budućnost marke: DIVINE DS i DS 3 INES DE LA FRESSANGE PARIS. Izložit će i svoje najnovije modele DS 3 i DS 3 CABRIO s novim svjetlosnim potpisom, a predstavit će i nove internetske usluge. Izložbeni prostor marke DS (paviljon 1) osmišljen je tako da posjetitelj uranja u svijet marke u kojem se sjedinjuju profinjenost, tehnologija i elegancija.
Međunarodni salon automobila u Parizu, koji će za nekoliko tjedana otvoriti svoja vrata, savršena je prilika da se marka DS predstavi široj javnosti. DS nudi automobile koji se ističu svojim prepoznatljivim stilom, profinjenošću do najsitnijih detalja, plemenitim materijalima i tehnologijom. Na Pariškom će salonu automobila neosporne zvijezde njezinog izložbenog prostora biti dva konceptna automobila koji su ovog mjeseca predstavljeni medijima:
- DIVINE DS, manifest stila i pravi primjer biti Marke i njezine budućnosti. Odlikuje se kompaktnom siluetom s četirima vratima snažnog i uglađenog stila, istaknutog snažnim grafičkim potpisima. Osim vanjskog stila, DIVINE DS predstavlja posve neviđenu unutrašnjost čije uređenje i obrada utjelovljuju posvemašnju avangardnost i otmjenost DS. Za taj konceptni automobil stilski su timovi dali maha svojoj kreativnosti pa su predstavili novi koncept “Hiperpersonalizacije” koji označava tri tipa zamjenjivih unutarnjih obloga, od kojih svaki ima snažnu i jedinstvenu osobnost. Taj koncept proizlazi iz želje marke DS da kupcima ponudi automobile koji su potpun odraz njihove osobnosti.
- Koncept DS 3 INES DE LA FRESSANGE PARIS, iznimno elegantan, profinjen i moderan automobil. Kao rezultat rada dizajnerskog centra DS i Ines de la Fressange Paris, taj konceptni automobil ima razrađen stil za profinjenu parižanku, koji je istodobno odvažan i neovisan. Odjeven je u sjajnu plavu boju Encre, s krovom crne boje Onyx i novim 17-inčnim naplatcima s dijamantnim efektom Aphrodite. Taj automobil ima novi svjetlosni potpis DS 3, a ističe se i kućištima retrovizora crvene boje „Rouge Ines” i brojnim personaliziranim elementima. Nije zanemarena ni unutrašnjost, koja se osobito ističe sjedalima od zrnate kože plave boje Granit s bijelim šavovima, a i armaturnom pločom boje „Rouge Ines”. To je koncept nedvojbenog stila koji utjelovljuje pariški šik i mogućnost personalizacije DS 3.
Povrh tih dvaju konceptnih automobila koji najavljuju budućnost marke DS, posjetitelji će moći uroniti u svijet marke, ponovno otkriti automobile koji joj danas donose uspjeh te otkriti najnovija dostignuća poput novih internetskih usluga funkcije DS CONNECT. Bit će predstavljene sljedeće funkcije:
- Scan MyDS, aplikacija za pametni telefon koja olakšava upotrebu vozila vizualnim prepoznavanjem;
- DS Connect Box, koji pametnom telefonu na daljinu prenosi podatke o korištenju vozila. DS Connect Box nudi i sigurnost jer omogućava lokalizirane hitne pozive i pozive za pomoć na cesti.
Međunarodni salon automobile u Parizu za širu će javnost biti otvoren od subote 4. listopada 2014. DS svoj izložbeni prostor ima u paviljonu 1 (C320). Za novinare su predviđena dva dana: četvrtak, 2. i petak, 3. listopada.
Tokom ta dva dana, glasnogovornici marke bit će na raspolaganju novinarima i davati intervjue:
- Yves BONNEFONT, generalni direktor marke DS
- Eric APODE, direktor za proizvode, razvoj i profitabilnost DS
- Arnaud RIBAULT, direktor za marketing i prodaju DS
- Thierry METROZ, director za dizajn DS
Konferencija za novinare održat će se u četvrtak, 2. 10. 2014. u 10h30.
Marka DS
Marku DS stvorio je CITROËN u ožujku 2010. modelom DS 3, a danas je afirmirana kao vrhunska marka. Nadahnuta najboljim francuskim znanjem i umijećem, marka DS nastavlja vrijednosti inovacije i otmjenosti naslijeđene od linije DS iz 1955. Osmišljena za klijentelu koja traži osobni izražaj, paleta DS obuhvaća sljedeće modele: DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4, DS 5, DS 5LS* I DS 6*. Marka nudi automobile koji se ističu prepoznatljivim stilom, profinjenošću do najsitnijih detalja, plemenitim materijalima i tehnologijom, primjerice dizelskim hibridnim pogonskim sklopom Hybrid 4, koji se nudi na modelu DS 5. U Europi marku DS distribuira CITROËN u posebnim izložbenim zonama, a u Kini DS ima vlastitu mrežu prodajnih mjesta. Tako DS klijentima nudi iskustvo marke koja nadilazi proizvode te obuhvaća i vrhunsku ekskluzivnu ponudu, posebice klubom DS PRIVILÈGE. Godine 2013. marka DS svoj je svjetski uspjeh potvrdila sa 120.000 prodanih vozila, a od njezina je stvaranja do danas ukupno prodano 500.000 vozila.
*u prodaji samo na kineskom tržištu.