Toyota GT 86
Toyotin sportista GT 86
Toyota je predstavila svoj novi sportski automobil, koji nosi oznaku Corolla GT AE86. Svoju svjetsku premijeru doživjeti na tokijskom salonu automobila. I dok će Japancima biti poznat samo kao Toyota 86, na europskom tržištu ispred tih brojki ubačena je i oznaka GT čime Toyota odaje priznanje automobilu koji je bio inspiracija za ovaj projekt – Corolla GT AE86…
Kupe GT 86 plod je saradnje dva aziska diva, Subarua i Toyote. Kao što će Toyota predstaviti svoju verziju, tako će i Subaru predstaviti svoju verziju ovog automobila samo pod oznakom BRZ. Oba automobila dijele istu tehnologiju kao i 2.0-litarski motor. Od samih početaka do završne faze GT 86 puno se promijenio pa tako u konačnici izgleda dosta agresivnije. Toyota je odlučila prije premijere objaviti službene fotografije kompletnog automobila.
GT 86 ima instrument ploču izvedenu u tri segmenta. Takav princip Toyota je već primijenila na novim modelima kao što je Yarisa, al za isto se odlučio i Subaru. Centralna konzola ukrašena je imitacijom karbona, a prekidači i komande klima uređaja imaju dizajn kao u avionu. Toyota se pobrinula da GT 86 ne bude dosada, pa su tako prošivi u crvenoj boji. Treba istaći takođe kako GT 86 ima najmanji upravljač koji je Toyota ikada ugradila u svoj serijski automobil.
GT 86 je najkompaktniji sportski četverosjed trenutno dostupan na tržištu, zahvaljujući svojoj dužini od 4.240 mm, širini od 2.570 mm i visini od 1.285 mm. Ovog kompaktnog sportaša pokreće Subaruov 2.0-litarski atmosferac. Ovaj novi bokser potpomognut Toyotinim D-4S sistemom direktnog ubrizgavanja goriva osigurava 198 KS i 205 Nm okretnog momenta dobivenih pri 7.000 i 6.600 o/min. Snaga se isporučuje na stražnje točkove preko šest-stepenog ručnog mjenjača koji ima izrazito kratak hod. Takođe postoji i opcija šest-stepenog automatika koji je u GT 86 dostupan kao opcija. Uz automatski mjenjač dolaze i polugice za promjenu brzina smještene iza kola upravljača što će se sigurno mnogima dopasti.