Peugeot bilježi rast prodaje na globalnom nivou
Peugeot bilježi rast prodaje na globalnom nivou
Svojim rastom na evropskom i drugim tržištima te rezultatima prodaje za prvih šest mjeseci u 2014. godini, Peugeot je na globalnom nivou ostvario rast prodaje od 5,7 % ili 853.000 prodanih jedinica.
U odnosu na prvu polovinu 2013. godine značajne promjene se mogu vidjeti na deset najvažnijih tržišta Peugeot brenda, gdje su Peugeot modeli zajedno sa gamom lakih komercijalnih vozila pored konkurentskih cijena zabilježili oporavak u prvih šest mjeseci 2014. godine na glavnim tržištima kao što su Španija, Velika Britanija, Njemačka, Francuska i Italija.
Peugeot bilježi održivi rast u Evropi od 13.5% ili 522.000 jedinica dok je u Kini zabilježen rast sa novim rekordom u prodaji od 32.4% ili 185,000 jedinica.
Peugeot je u Francuskoj zabilježio dvostruki rast za vrijeme prvih šest mjeseci 2014. godine sa tržišnim udjelom od 16,8% za automobile te gamu lakih komercijalnih vozila.
Tako je Peugeot 308 koji je lansiran u septembru 2013. godine već u junu 2014. godine zabilježio preko 100,000 prodanih automobila te tako potvrdio poziciju lidera u C hatchback segmentu sa udjelom tržišta od 3%.
Pored modela 308 uspjeh bilježe i modeli 2008,3008, 508, 301 te gama lakih komercijalnih vozila među kojima su modeli Peugeot Boxer, Partner i Peugeot Expert.