Volvo Trucks ističe svoje švedsko naslijeđe
Novom serijom video spotova Volvo Trucks ističe svoje švedsko naslijeđe
Cijeli svijet pozvan je da zajedno sa kompanijom Volvo Trucks sedam dana proslavlja Nacionalni dan Švedske. Kampanja “Švedska sedmica” sastoji se, između ostalog, od sedam spotova. Cilj je da na zabavan način istakne značaj švedskih korijena brenda Volvo Trucks.
Volvo Trucks ne bi bio ono što je danas bez švedske kulture inovacija, sigurnosti na putu i kreativnih pauza za kafu. Ovo je tema nove kampanje kompanije Volvo Trucks pod nazivom “Švedska sedmica”, koja će biti predstavljena početkom juna, kada se proslavlja Nacionalni dan Švedske (6. juni).
U glavnoj ulozi je švedski i holivudski glumac Peter Stormare. Kampanja se sastoji od sedam kratkih filmova u kojima su na veseo način prikazani različiti aspekti “švedskosti” (Swedishness) koji su, svaki u svom domenu, doprinijeli da se uobliči Volvo Trucks.
“Želimo istaći svoju švedsku tradiciju i da pokazati kakav je utjecaj imala na naš brend od trenutka kada je 1928. godine napravljen prvi kamion Volvo, pa sve do danas”, kaže Osa Telen /ÅsaTheleen/, menadžer komunikacija za brend i marketing u prodaji kompanije Volvo Trucks.
Peter Stormare počastvovan je učešćem u kampanji.
“Kada su me pozvali i pitali da li želim učestvovati, to je bilo kao da se grupa ABBA ponovo okupila i zovu me da sa njima igram u filmu”, kaže Peter Stormare. Kampanja je dio marketinga iz zbirke naslijeđa kompanije Volvo Trucks i trajaće od 2. do 8. juna. Video spotovi biće predstavljeni na YouTube kanalu Volvo Trucks.