Volvo sarađuje sa švedskom superzvijezdom Robyn
Volvo sarađuje sa švedskom superzvijezdom Robyn
Nakon uspješne saradnje sa švedskom nogometnom zvijezdom Zlatanom Ibrahimovićem, Volvo s ponosom najavljuje novu saradnju sa još jednom švedskom superzvijezdom Robyn. Poznata pjevačica će biti zvijezda drugog dijela Volvo „Made by Sweden“ marketing kampanje, u kojem vozi Volvo V60, pokretan novom generacijom Drive-E motora.
Nova kampanja sa Robyn otkriva Švedsku iz njene perspektive u Los Angelesu, te se fokusira na posvećenost kompanije zaštiti životne okoline, preko nove Drive-E porodice motora. Kao takva, kampanja komunicira jaku poruku samog brenda, koji gotovo polovinu svojih vozila, van flotnih isporuka, prodaje ženama.
Robyn je bez sumnje najuspješniji savremeni švedski pop muzičar, sa milionima prodatih nosača zvuka od globalnog debija 1995. godine. Poput Volva, koji je nakon decenije pod vlasništvom Forda, na putu prema tehnološkoj nezavisnosti, Robyn je primjer ikone i nezavisnog švedskog duha. Naime, ona je 2004. godine oformila vlastitu muzičku kompaniju, Konichiwa Records. Sve poslije toga je istorija, a Robyn je danas uspješnija nego ikada.
Sa novim Drive-E motorima, Volvo je stvorio porodicu malih, inteligentnih benzinaca i dizelaša, sa isporukom snage koja daje uzbudljive vozne mogućnosti uz naglašenu štedljivost. Dodatkom elektrifikacije, odnosno plug-in hibridne tehnologije, Volvo je u mogućnosti ponuditi naglašeno efikasne, ali i maksimalno sposobne automobile.
„Volim Volvo i ono što taj brend predstavlja. Naprimjer, Volvo je švedska kompanija, koja je izmislila sigurnosni pojas, ali ga nije patentirala, kako bi ga učinila dostupnim širem krugu kupaca. Volim takvu velikodušnost. Ova kampanja promoviše mnogo kompleksniji ekološki projekat, a nakon mnogo istraživanja, shvatila sam sa svojim angažmanom zaista mogu napraviti razliku.“ – kaže Robyn.
„Rad sa Robyn je sjajno novo iskustvo. Ono što me je impresioniralo jeste njena posvećenost ovoj kampanji. Satima smo razgovarali o ekološkoj osviještenosti kompanije, a ona je samostalno razgovarala i sa nekoliko ekoloških eksperata. Zaista je cijelu priču shvatila maksimalno ozbiljno.“ – kaže Per Carleö, menadžer marketing komunikacija pri Volvo Cars Sweden, zadužen za koordinaciju “Made by Sweden” kampanje.
Kampanja je u Švedskoj zvanično startala prije dvije sedmice sa televizijskom reklamom, koja je emitirana u primetime terminu, a sada će biti prikazana i na televizijama širom svijeta. U nadolazećim sedmicama, kampanja će biti proširena print, digitalnim i outdoor reklamama.
„Jako sam uzbuđen što je Volvo uspješno udružio snage sa još jednom Švedskom zvijezdom. Robin savršeno pristaje uz Volvo brend i ono što on predstavlja. Vidjeli smo snagu dobre marketing kampanje kroz saradnju sa Zlatanom Ibrahimovićem i uvjeren sam da će i drugo poglavlje Made by Sweden kampanje biti jednako uspješno.“ – kaže Alain Visser, stariji potpredsjednik odjela za marketing, prodaju i brigu o kupcima pri Volvo Cars kompaniji.