Prodaja Volvo automobila u Evropi u aprilu porasla za 8,4%
Broj novoregistrovanih Volvo automobila u Evropi u aprilu porastao za 8,4 posto, više od ukupnog rasta tržišta
Pozitivan impuls rastuće prodaje Volvo automobila u Evropi, nastavio se i u aprilu, a rast prodaje Volva veći je od rasta glavnih premium konkurenata u Evropi. Posljednji izvještaj asocijacije evropskih proizvođača automobila (ACEA) pokazuje da dok je ukupno evropsko tržište poraslo za 4,2 posto, Volvo prodaja je porasla za osjetno većih 8,4 posto. Najbolje prodajne rezultate Volvo bilježi u Holandiji i Španiji.
„Ohrabreni smo odličnim prijemom naših novih modela pokretanih Drive-E motorima. To nam omogućava nastavak rasta prodaje i u mjesecima pred nama.“ – kaže Alain Visser, stariji potpredsjednik odjela za marketing, prodaju i brigu o kupcima pri kompaniji Volvo Cars.
U prva četiri mjeseca ove godine, Volvo ide ispred tržišta, sa rastom novoregistrovanih vozila od 8,8 posto, dok rast ukupnog tržišta iznosi 7,1 posto.
U aprilu u cijeloj Evropi registrovano je ukupno 20.840 novih Volvo automobila (2013. – 19.244), dok je u prva četiri mjeseca u Evropi registrovano 80.180 novih Volvo automobila (2013. – 73.682).
Jaka tržišna ponuda, uključujući potpuno novu porodicu motora, pospješuje potražnju za novim Volvo automobilima širom Evrope. Najveći pokretač prodaje je crossover model XC60, a odličnu potražnju bilježe i modeli XC70, odnosno V60. Zbog nove Drive-E porodice motora, koji nude vrhunske performanse uz naglašenu ekonomičnost, očekuje se nastavak pozitivnih prodajnih rezultata.