Novi Renault Master
Novi Renault Master
Novi Renault Master, najveće lako komercijalno vozilo ovog proizvođača, premijerno je predstavljeno na sajmu privrednih vozila u Birminghamu. Novi Master je lako prepoznatljiv, jer ima novu rešetku hladnjaka koja utjelovljuje novi stilski identitet, svojstven novim generacijama Renault vozila.
Nakon što je prošle godine Renault obnovio popularni Kangoo, te nedavno predstavio novi Trafic, red je došao i na Master, koji se sada može pohvaliti obnovljenim dizajnom, ali i nekim novim tehnologijama koje će ga učiniti praktičnijim i ekonomičnijim.
Prije svega, obnovljena je ponuda pogonskih agregata, sa rasponom snage od 110 do 165 KS. Radi se o već provjerenom 2.3 dCi agregatu, koji u verzijama sa 110 i 125 KS predstavlja atraktivan kompromis, dok su verzije sa 135 i 165 KS opremljene Twin Turbo tehnologijom. Na taj način, najjači model, u odnosu na prethodnika, ima 15 KS i 10 Nm obrtonog momenta više, a za pohvalu je da je potrošnja goriva, u prosjeku smanjena za 1,5 l/100 km. Drugačije rečeno, furgon u varijanti L2H2 sa 165 KS ima potrošnju od 6,9 l/100 km i emisiju CO2 od 180 g/km. Uz to, potrošnja goriva može se dodatno smanjiti i do 10%, jednostavnim uključenjem ECO moda, kojim se podešava okretni momenat moment motora i postavke klima uređaja.
Kako bi se sigurnost i komfor podigli na viši nivo, u novi Master ugrađena je posljednja generacija ESC-a sa LAC (Load Adaptive Control) sistemom kao standardnom opremom, a tu su i Hill Start Assist za lakše kretanje na uzbrdici, kao i Extended Grip za optimizaciju ‘držanja’ na snijegu, blatu ili pijesku. Također, kao opcije, dostupni su Trailer Swing Assist, koji detektuje i ‘smiruje’ ljuljanje i proklizavanje prikolice, TPMS (Tyre Pressure Monitoring System), dostupan kod Crew Cab verzija, te Wide Viev retrovizori koji poboljšavaju vidljivost za olakšano kretanje unatrag.
Novi Master će zahvaljujući mogućnosti nabavke sa 3 različite visine i 4 dužine, te različitim konfiguracijama biti dostupan u preko 350 različitih varijanti, sa tovarnim prostorima zapremine od 8 do 22 m3. Interesantno je pomenuti da će verzije furgona L4H2 i L4H3 biti dostupne sa jednostrukim stražnjim točkovima.
Novi Master će se proizvoditi u Renault-ovoj SOVAB tvornici u mjestu Batilly, te će tokom ljeta biti dostupan i u prodajnim salonima.