Novi Fiat Ducato
Novi Fiat Ducato
Fiat će 12. maja ove godine na Balocco Test Centu (Vercelli) predstaviti novu, šestu generaciju svog najprodavanijeg lakog komercijalnog vozila Ducato. Da podsjetimo, Ducato je predstavljen, sada već davne 1981. godine i od tada je prodano preko 2,6 miliona ovih vozila, u različitim verzijama i varijantama. Već prilikom razvoja ovog modela, njegovi konstruktori su imali tri vodilje: robusnost/pouzdanost, efikasnost/niski eksploatacioni troškovi, novi ‘high-tech’ sadržaji.
Ove vodilje se tokom godina nisu mijenjale, pa je Ducato stekao solidnu reputaciju, o čemu svjedoči veliki broj prodanih vozila, ali i prisustvo na tržištima 80 zemalja svijeta. Ducato je dobio novi dizajn, kako spolja, tako i iznutra, ali i zadržao fleksibilnost, pa je karoserija (van) dostupna sa 3 visine, 4 dužine, odnosno sa 8 različitih unutrašnjih zapremina od 8 do 17 m3. Uz to, zahvaljujući novom stražnjem ovjesu, Ducato nudi najveću dopuštenu masu (sa jednostrukim stražnjim točkovima) od 4,4 tone, odnosno nosivost do 2,5 tona.
U ponudi će biti pogonski agregati u 4 nivoa snage: 2.0 MultiJet 115 KS (280 Nm), 2.3 MultiJet 130 KS (320 Nm), 2.3 MultiJet 150 KS (350 Nm) i 3.0 MultiJet 180 KS (400 Nm). Uz najslabiji motor predviđen je 5 stepeni mjenjač, dok će se uz jače motore isporučivati 6-stepeni mjenjač, ili u opciji novi Comfort Matic mjenjač.Ipak, potencijalnim kupcima će mnogo više značiti podatak o potrošnji goriva od svega 5,8 l/100 km, te emisija CO2 od 158 g/km u NEDC ciklusu.
Vozačevo ‘radno mjesto’ je znatno unaprijeđeno, pa su sjedišta potpuno nova, a u ponudi će biti 3 različita unutrašnja uređenja (Classic, Tecno i Lounge) te veliki izbor standardne i dodatne opreme. Kao standard, za sve modele, predviđeni su ESC, sistem protiv prevrtanja (Rollover Mitigation System), LAC sistem koji detektuje opterećenje i težište (Load And Center of gravity) i Hill Holder za olakšano kretanje na uzbrdici, dok su kao opcija Traction+ i Hill Descent Control.