Volvo nastavio sa snažnom prodajom
Volvo objavio prodajne rezultate za mjesec mart i prvi kvartal 2014. godine
Volvo Car grupacija (Volvo automobili), objavila je podatak da je u trećem mjesecu 2014. godine širom svijeta prodala 47.850 automobila, što predstavlja porast od 17,9 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine. Sumiranjem prodaje u prvom kvartalu 2014. godine, zabilježen je porast od 9,5 posto u odnosu na prvi kvartal prošle godine.
Globalna prodaja Volvo automobila u porastu je već deveti mjesec zaredom, što još jednom naglašava jačinu promjena, kroz koje švedski proizvođač trenutno prolazi. Ostvaren je pozitivan razvoj prodaje na tri glavna tržišta, Sjedinjenim Američkim Državama, Kini i Evropi.
Kina je ponovo bila najveće Volvo tržište u martu sa isporukom 7.043 automobila, što je za 39,2 posto više od rezultata iz marta prošle godine. Najprodavaniji model bio je Volvo XC60, dok su modeli S60L i V40 nastavili sa pozitivnim rastom prodaje, zauzevši drugo i treće mjesto u poretku najprodavanijih Volvo modela. U prvom kvartalu 2014. godine, prodaja u Kini je porasla za 25,4 posto.
Tržište Sjedinjenih Američkih Država pokazuje znakove oporavka, sa rastom prodaje od 10,3 posto, zahvaljujući rastućoj potražnji za modelima S60 i XC60. Predstavljanje Volva V60 izazvalo je velik interes kupaca, što pokazuje i izraženo punjenje knjiga narudžbi.
Što se tiče Evrope, nastavljen je pozitivan rast na nekoliko ključnih tržišta, a naročito u Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Italiji, Francuskoj i Holandiji. Velika Britanija je postala drugo najveće Volvo tržište u martu sa isporukom 6.810 automobila. Sveukupno, prodaja u Zapadnoj Evropi je porasla za 20,6 posto u odnosu na mart 2013. godine, dok porast u prvom kvartalu iznosi 9 posto.
Volvo je nastavio sa snažnom prodajom u Švedskoj, sa četiri predstavnika među deset najprodavanijih automobila i rastom prodaje od 14,2 posto u prvom kvartalu. Kao rezultat nove „Made by Sweden“ marketing kampanje, prodaja u martu porasla je za 15,4 posto na 5.288 automobila. Što se tiče ostalih tržišta širom svijeta, značajan rast je zabilježen u Rusiji (+12,2 posto) i Japanu (+7,8 posto).
Isporuke Volvo automobila u martu izgledaju ovako:
Mart | Januar – Mart | ||||||||
2013 | 2014 | Change | 2013 | 2014 | Change | ||||
Kina | 5061 | 7043 | 39,2% | 13780 | 17286 | 25,4% | |||
SAD | 5365 | 5915 | 10,3% | 15107 | 13698 | -9,3% | |||
Švedska | 4583 | 5288 | 15,4% | 11430 | 13057 | 14,2% | |||
Zapadna Evropa bez Švedske | 17293 | 20853 | 20,6% | 39864 | 43460 | 9,0% | |||
Ostala tržišta | 8274 | 8751 | 5,8% | 18636 | 20669 | 10,9% | |||
UKUPNO | 40576 | 47850 | 17,9% | 98817 | 108170 | 9,5% | |||
Volvo XC60 je bio najprodavaniji Volvo model u martu sa 13.665 isporučenih vozila, a slijedi ga Volvo V40 (i V40 Cross Country) koji je pronašao 11.929 kupaca. Treći najprodavaniji model bio je Volvo V60 sa 6.702 prodatih vozila.