Gumpert Explosion predstavljen u Ženevi
Gumpert Explosion predstavljen u Ženevi
Roland Gumpert radnu je karijeru započeo u razvojnom odjeljenju Audi AG 1969. godine, gdje je kao inženjer, bio zadužen za razvoj i testiranje modela Audi 50. Ubrzo je postao dio ‘naprednog razvoja’, te od 1981. godine radi za Audi Sport and Special Development. Radeći na projektu ‘Quattro’ postigao je zavidne sportske rezultate.
Sakupivši dovoljno znanja i iskustva, osamostalio se, osnovao Gumpert Sportwagenmanufaktur GmbH, a model Apollo je 2009. godine postavio novi rekord u ‘Zelenom Paklu’, sa vremenom 7:11:57. Iako su automobili koje je izrađivao bili vrhunski, Gumpert je zapao u finansijske poteškoće, koje su, kako sada stvari stoje, stvar prošlosti.
Na sajmu u Ženevi, Gumpert predstavlja potpuno novo vozilo, simboličnog naziva Explosion. U odnosu na već proslavljeni Apollo, Explosion donosi novu koncepciju, odličan izgled, ali i provjeren pristup. Naime, Explosion je dvosjed sa motorom postavljenim naprijed, dakle ispred vozača, ima pogon na sve točkove, a njegove linije su skladne i oku ugodne. Da podsjetimo, kod modela Apollo, motor je bio smješten iza vozača, pogon je bio na stražnje točkove, a jedine zamjerke koje su mu se mogle uputiti, odnosile su se na dizajn. Zlobnici bi mogli reći: ‘Apollo je brz, a ljepota je prolazna’.
Novi model Explosion pokreće redni četverocilindarski motor radne zapremine svega 1.984 ccm, ali sa 420 KS (dobro ste pročitali) pri 6.450 o/min i 520 Nm okretnog momenta dostupnih pri 4.550 o/min, koji uz sve to zadovoljava Euro 5 norme. Osnovu vozila čini čvrsti cijevni okvir, dok su ostali elementi sačinjeni od karbona, plastike ojačane staklenim vlaknima i aluminija.
Lagana konstrukcija, 6-stepeni mjenjač, pogon na sve točkove i mala masa omogućuju mu fatastične performanse, pa kada krene, nakon samo 3 s dostiže 100 km/h. Također, za razliku od svog prethodnika, Explosion je namijenjen nešto širem tržištu, pa je najavljena cijena od 105.000 Eura.