Novi Citroën C1 – Dobra strana grada
Novi Citroën C1 – Dobra strana grada
Na Ženevskom salonu automobila, CITROËN premijerno predstavlja
novi Citroën C1 čiji je cilj obnoviti bestseler prodan u više od 760 000 primjeraka od izlaska na tržište 2005. Živahan i bez kompleksa, novi će gradski mališan, ponuđen u izvedbi s trojim ili petorim vrata, biti otkriven i s novom siluetom s otvorom na krovu, koja se naziva Airscape. Snažnog karaktera, novi se Citroën C1 primjećuje i ističe. Donosi optimističan odgovor na potrebe gradske mobilnosti i dio je obnove game marke CITROËN.
Novi Citroën C1 ima:
- više dizajna s energičnom siluetom i zaigranim prednjim dijelom s vragolastim pogledom dobivenim oblikom svjetala. Dvobojne izvedbe i unutrašnjost u boji naglašavaju njegov snažan karakter i životnu radost. Novi je Citroën C1 nesumnjivo dio obitelji novih automobila marke CITROËN. Jedinstvenim stilom i neodoljivim licem, plijeni pozornost već na prvi pogled;
- više udobnosti za ugodnu svakodnevnu vožnju zahvaljujući kompaktnim dimenzijama (dug je samo 3,46 m) te odličnom okretnošću i upravljivošću (krug okretanja od 4,80 m) koje mu omogućuju da se provuče posvuda. Valja istaknuti i udobnost ovjesa najviše razine te besprijekorno ležanje na cesti;
- više korisne tehnologije koja olakšava svakidašnjicu, od opreme jednostavne za uporabu poput 7“ tableta osjetljivog na dodir do tehnologije Mirror Screen koja omogućuje kopiranje aplikacija s pametnog telefona te njihovo upravljanje putem tableta osjetljivog na dodir. Novi Citroën C1 može biti opremljen i sustavom pristupa i pokretanje vozila bez ključa, kamerom za vožnju unatrag, kao i sustavom pomoći pri kretanju na uzbrdici za veću bezbrižnost;
- više uštede zbog smanjene mase (840 kg) i benzinskih motora posljednje generacije koji mu omogućuju da se svrsta na vodeću razinu u segmentu u pogledu potrošnje goriva* i emisije CO2*.
Priznat dizajn
Neodoljiv vanjski stil
Dostupan s trojim ili petorim vratima, novi Citroën C1 može imati dva tipa karoserije, limuzinu i izvedbu s otvorom na krovu, Airscape.
Njegov je dinamičan i energičan stil naglašen vizualnim skladom vjetrobrana i bočnih stakala, crnih nosača vjetrobrana te, ovisno o izvedbi, kromiranih profila bočnih stakala.
Prednji dio preuzima prepoznatljive stilske elemente novih modela Marke s dvodijelnim svjetlima koja u paru s okruglim farovima daju automobilu vragolast pogled i vedar prednji dio.
Uspravna dnevna LED svjetla, za jedinstven svjetlosni trag, naglašavaju veseo pogled i nedvojbeno ističu njegov karakter.
Stražnji je dio dinamičniji zahvaljujući staklenom poklopcu prtljažnika i četverokutnim svjetlima koja daju trodimenzionalni efekt.
Novi Citroën C1, to je dizajn bez kompleksa i neodoljiv izgled naglašen kompaktnim smanjenim dimenzijama i širim tragom kotača sprijeda i straga.
Savršeno se uklapa u obitelj novih automobila marke CITROËN. Izraženog karaktera, plijeni pozornost i izaziva ljubav na prvi pogled.
Privlačne boje
Pršteći od veselja i radosti, novi Citroën C1 nudi osam modernih boja karoserije, u rasponu od profinjene crne Caldéra, sive Gallium, sive Carlinite, olive Brown do sjajne bijele Lipizan, plave Smalt te crvenih Scarlet i Sunrise Red.
Dvobojnim izvedbama igra i na kartu personalizacije. Novi Citroën C1 tako u povodu lansiranja nudi dvije posebne edicije drukčije boje krova od ostatka karoserije. (krov Olive Brown i karoserija u bijeloj boji Lipizan).
Izvedba s krovnim otvorom Airscape, također ima dvobojni efekt i nudi mogućnost izbora kontrastne boje platnenog krova u odnosu na boju vozila. Tri su platnena krova u ponudi: Sunrise Red, Crni i Sivi.
A za potpun izgled suvremenog i trendovskog gradskog automobila, može dobiti i ukrasni poklopci kotača od 14’’ i 15’’ te sjajni naplatci od lagane legure 15’’.
Novi je Citroën C1 jednako svjež i zaigran i u veseloj, obojenoj unutrašnjosti.
Armaturna ploča čistih i strukturiranih linija razigrana je ukrasnim elementima u boji poput prednje ploče multimedijskog sustava, ukrasnih okvira otvora za prozračivanje te baze ručice mjenjača. Obloge na vratima usklađene s bojom karoserije upotpunjuju unutrašnjost vozila.
Udobnost i ugoda u svakodnevnoj vožnji
Novi CITROËN C1 nudi novi pogled na grad i njegova ograničenja. Misao vodilja mu je pretvoriti grad u omiljeni prostor za igru.
Airscape: poziv na uživanje u svakom trenutku
Novi CITROËN C1, to je svakodnevni užitak i uzbuđenje. Otkriva se gradu u izvedbi s otvorom na krovu Airscape, s trojim ili petorim vratima, doista ekskluzivnom ponudom u tom segmentu.
Njegov sklopivi platneni krov iznimnih dimenzija (1800 mm x 760 mm), jednostavan je za uporabu a upravljanje je električno.
Izvedbe s krovnim otvorom Airscape nude putnicima mogućnost da u svakom trenu pobjegnu u nepoznato te uživaju u životu i u gradu. Riječ je o više slobode i svakodnevnog užitka.
Kompaktne dimenzije za veću okretnost
Premda može prevesti četiri odrasle osobe i nudi im mnogo prostora na prednjim i stražnjim sjedalima, novi CITROËN C1 zadržao je kompaktne dimenzije (duljina 3,46 m / širina 1,62 m / visina 1,45 m) u obje izvedbe, s trojim ili petorim vratima.
Tako novi CITROËN C1 ostaje svestran gradski automobil, jedan od najkompaktnijih na tržištu. Vrlo ograničene dimenzije osiguravaju mu veliku okretnost i lakoću manevriranja, zahvaljujući optimalnom krugu okretanja od 4,80 m i električnom servomehanizmu.
Iznimno upravljiv, novi se CITROËN C1 poigrava s gradskim preprekama s lakoćom i nestašnošću.
Pretinci i oprema za lakši život
Novi CITROËN C1, to je dinamičan i energičan dizajn, ali i lakoća uporabe s opremom dobrodošlom u svakodnevnom životu.
Idealan partner, C1 ima mnogobrojne praktične i dosjetljivo oblikovane pretince raspoređene cijelom kabinom, držače za čaše i zatvoren pretinac za rukavice u koji stane i boca od litre.
Novi CITROËN C1, to je promišljena ergonomija za lakšu svakidašnjicu. Prtljažnikom od 196 litara praktičan je i lako dostupan zahvaljujući stražnjoj polici koja se uvlači pri otvaranju stražnjih vrata. Kada se preklope stražnja sjedala, obujam prtljažnika povećava se na čak 780 litara.
C1 nudi i opremu za veću udobnost u unutrašnjosti poput automatskoga klimatizacijskog uređaja, grijana sjedala te kod modela s trojim vratima, pamćenja položaja prednjih sjedala.
Spoj udobnosti i dobrog držanja ceste
Novi CITROËN C1 nudi i vrlo dobar spoj udobnosti i držanja ceste.
U odnosu na prethodnu generaciju, dobio je nov, 4 kg lakši stražnji ovjes, nove opruge ovjesa, nove amortizere i nov stabilizator velikog promjera. Rezultat je udobnost ovjesa na najvišoj razini i besprijekorno držanje ceste.
Usto, novi električni servomehanizam spaja užitak i točnost. Istodobno je podatan, ugodan i točan, bio u gradu ili na otvorenoj cesti, pa tako potpuno sudjeluje u povećanju užitka u vožnji.
Tome valja dodati i nove gume s vrlo malim otporom kotrljanja srednjih dimenzija (14” i 15”) koje osiguravaju dobro kočenje i smanjenu potrošnju goriva.
Novi CITROËN C1 jamči vozaču užitak, udobnost i bezbrižnost, neovisno o vrsti ceste.
Korisne tehnologije
Dodirno i povezano sučelje
Novi CITROËN C1 ima intuitivne tehnologije jednostavne za uporabu. Može biti opremljen 7“ tabletom osjetljivim na dodir kojim se upravlja svim multimedijskim funkcijama (radio, telefon, video, putno računalo).
Nikada osamljen, uvijek u toku zbivanja, novi C1 povezan je zahvaljujući tehnologiji Mirror Screen.
Ova tehnologija omogućuje kopiranje sadržaja s pametnog telefona te njegovo upravljanje putem 7“ tabletom osjetljivim na dodir. Za to je dovoljno provjeriti kompatibilnost smartphonea, instalirati aplikaciju za razmjenu podatka i priključiti mobitel na USB utičnicu automobila.
Zatim se putem tableta možete posve jednostavno služiti mogućnostima pametnog mobitela: navigacijom, telefonom, imenikom, glazbom, internetskim radiom kao i ostalim korisnim aplikacijama pogodnim za vožnju.
Tehnologija u službi lakoće uporabe
Novi Citroën C1, to je i opuštena vožnja.
Kako bi olakšao manevre poput parkiranja na najskučenijim mjestima, novi Citroën C1 ima kameru za vožnju unatrag čije se slike prikazuju na dodirnom 7“ tableta.
Novi Citroën C1 sada nudi i sustav za pristup i pokretanje vozila bez ključa. Sve dok uza sebe imate elektronički ključ, možete otključati automobil i pokrenuti motor. Taj se sustav već ugrađuje u vozila iz višeg segmenta i znatno olakšava život korisnicima.
Druga korisna tehnologija, sustav pomoći pri kretanju na uzbrdici Hill Assist, ponuđen u serijskoj opremi, može se pokazati dragocjenim u gradu, primjerice pri izlasku iz podzemnih garaža. Sustav automatski koči automobil dvije sekunde, pa vozač može bezbrižno ponovno krenuti na uzbrdici većoj od 3 %.
Ograničeni troškovi
Novi Citroën C1, to je i pametno ulaganje: pristupačna cijena i ograničeni troškovi korištenja.
Masa smanjena na 840 kg, gume s vrlo malim otporom kotrljanja i učinkoviti motori posljednje generacije omogućuju mu da se istakne umjerenom potrošnjom* i manjim troškovima održavanja.
Učinkoviti motori
Novi Citroën C1 nudi dva benzinska motora posljednje generacije.
Motor e-VTi 68 Airdream s peterostupanjskim mjenjačem, zajedno s tehnologijom Stop&Start i posebnim aerodinamičnim paketom omogućuje novom modelu Citroën C1 da se svrsta među vodeće automobile u pogledu potrošnje goriva* i emisije CO2*.
Motor VTi 68 može biti spojen i s upravljanim mjenjačem: ETG (Efficient Tronic Gearbox). Taj peterostupanjski mjenjač ima funkciju stupnjevanja prijenosa i optimalno mapiranu papučicu gasa, što omogućuje bolje doziranje za posve glatka kretanja i veći užitak u vožnji.
Novi Citroën C1 dobio je novi motor VTi 82 iz obitelji PureTech. Proizveden u Francuskoj, 1,2-litreni trocilindarski benzinski motor obujma od 82 KS rabi inovativne, učinkovite i štedljive tehnologije: potrošnja od 4,3 l/100 km i emisije CO2 od 99 g/km u paru sa živahnošću i užitkom u vožnji. Okretnog momenta od 118 Nm i ubrzanja od 0 do 100 km/h za 11 sekundi, taj motor pojačava sposobnost novog modela Citroën C1 da pobjegne iz gradske vreve.