Volvo demonstrira potencijale povezanih automobila
Volvo demonstrira potencijale povezanih automobila
Volvo demonstrira dodatne potencijale tehnologije povezanih automobila, opcijom direktne dostave u sam automobil. Funkcija digitalnog ključa omogućava pretvaranje automobila u prostor za preuzimanje ili dostavu pošiljki. Korisna opcija, obzirom da 60% ljudi imaju probleme sa dostavom prilikom online shoppinga, te da troškovi ponovne dostave, nakon propale prve dostave koštaju industriju čak milijardu eura.
U još jednom inovativnom potezu u svijetu automobilske industrije, Volvo Cars po prvi put demonstrira opciju dostave u sam automobil bez prisustva samog vlasnika automobil. To je potpuno nova forma kućne dostave. Usluga, koja će biti predstavljena na Mobile World kongresu u Barseloni, omogućit će kupcima da im se roba kupljena putem Interneta dostavi direktno u automobil, neovisno od njihove trenutke lokacije.
Volvo tehnologija digitalnog ključa znači da će vlasnik automobila moći odabrati upravo svoj automobil kao mjesto dostave robe naručene putem Interneta. Preko pametnog telefona ili tableta, vlasnik će biti obaviješten o vremenu dostave ili preuzimanja od strane kompanije za dostavu. Nakon prihvatanja dostave, vlasnik vozila putem digitalnog ključa kontroliše kada je automobil otvoren i ponovo zaključan.
Rad ovog sistema, zasniva se na funkcionisanju dobro poznate Volvo On Call aplikacije, koja između ostalog omogućava i daljinsku aktivaciju grijanja ili hlađenja automobila, informacije o stanju goriva, a sve to putem mobilnog telefona. Tehnologija je testirana u pilot programu sa 100 učesnika, a 86 posto korisnika, potvrdilo je da im je ista omogućila značajnu uštedu vremena. Inovativna tehnologija digitalnog ključa omogućava uštedu vremena, novca i smanjenje štetnog uticaja na okolinu.
Sa povezanim uslugama, kao što je dostava u vozilo, budući automobili će biti mnogi više od prevoznog sredstva. Nešto ranije Volvo je lansirao Sensus Connect, integrisani navigacijski i infotainment sistem, dok se strateško partnerstvo sa kompanijom Ericsson fokusiralo na razvoj solucija koje podržavaju postojeće i buduće potrebe za povezivanjem.
Ušteda vremena i smanjenje stresa
Prošle godine, 60% ljudi, koji su koristili online shopping uluge, imali su probleme sa dostavom istih. Istovremeno, istraživanja su pokazala da su moderni ljudi svakodnevno jako opterećeni stresom. Uprkos ekspanziji kupovine putem Interneta, istraživanja su pokazala da preko pola korisnika nisu kući u trenutku dostave, što dovodi do dodatnih komplikacija i gubitka vremena zbog neuspjele dostave.
Ipak, Volvo opcija dostave direktno u automobil, istražuje potencijale povezanih automobila i stvara rješenje, koje će pojednostaviti život. Pilot program je pokazao da čak 92% učesnika više podržava dostavu u automobil, nego u kuću ili stan.
Nove mogućnosti dostave do osoba koje zapravo nisu tu
„Pretvaranjem automobila u zonu za preuzimanje ili dostavu pošiljki, putem digitalnog ključa, rješili smo velik broj problema i omogućili dostavu robe do ljudi koji zapravo i nisu fizički prisutni. Test korisnici su pozdravili očitu uštedu vremena, a isto su pozdravili i predstavnici dostavnih kompanija, prvenstveno zbog činjenice da troškovi ponovne dostave, nakon propale prve dostave koštaju čitavu industriju nevjerovatnih milijardu eura. Nastavljamo istraživati mogućnosti ove tehnologije i njenu korist za konačne korisnike.“ – izjavio je Klas Bendrik iz CIO grupe pri Volvo Car Group.
„Poenta svega je pronalazak intuitivne i jednostavne solucije i stvaranje dobrobiti u svakodnevnom životu naših kupaca. Važna stvar je ove kompleksne i napredne sisteme učiniti jednostavnim za razumijevanje. Dostava direktno u automobil je samo prvi primjer toga.“ – zaključuje Klas Bendrik.