Audi objavio zvanični crtež novog TT modela
Audi objavio zvanični crtež novog TT modela
Audi će na predstojećem ženevskom sajmu automobila predstaviti novi Audi TT model kojeg će odlikovati napet, mišićav i atletski dizajn. Za treću generaciju kompaktnog sportskog automobila, dizajneri su reinterpretirali niz ideja iz prve TT generacije koja je predstavljena 1998. godine.
Mnogi detalji novog TT modela podsjećaju na klasični dizajn prve generacije. Prednji kraj novog Audi TT ima dominantnu „singleframe“ rešetku koja je široka i ravna. Položaj četiri prstena je novi, pa oni sada stoje centralno na haubi kao kod modela R8. Tu su i potpuno nova prednja svjetla koja su dostupna u LED tehnologiji ili sa pionirskom Matrix LED tehnologijom.
Na stražnjem dijelu jasne su vodoravne linije koje naglašavaju širinu automobila i njegov sportski karakter. Svi TT novi modeli imat će dvije velike, okrugle ispušne cijevi koje su integrisane u difuzor. Model sa oznakom TTS imat će četiri ispušne cijevi.
Unutrašnjosti odlikuje jednostavan i lagan dizajn, ali sa jasnim sportskim karakterom. Centralna konzola i obloge vrata izrađeni su u podudarnom obliku, a gledano odozgo, centralnakonzola podsjeća na krilo aviona. Na centralnoj konzoli ističu se okrugli otvori za ventilaciju i TT oznaka.
Novi Audi TT napravljen je na Volkswagen MQB platformi i imat će širi trag točkova uz bolju raspodjelu mase. Iako će promjeniti platformu, u odnosu na aktuelni model, dimenzije se neće značajnije mjenjati. Prema najavama novi TT model trebao bi biti lakši za cca. 100 kg zbog veće upotebe aluminijuma u procesu proizvodnje.
Unaprjeđene su vozne karakteristike, povećana bezbjednost, a postignuta je i veća efikasnost uz smanjenju potrošnje goriva. U početku, za pokretanje novog modela očekuje se 1.8-litreni TFSI benzinac sa 180 KS, dok bi u TTS izvedbi trebao raspolagati sa 280 KS. U ponudi se očekuje i 2.0-litreni TDI dizelaš sa 180 KS, a vrh ponude trebao bi činiti TT-RS model kojeg bi pokreta 2.5-litreni V5 TFSI benzinac sa cca 380 KS.
Motori će biti upareni sa šestostepenim ručnim mjenjačem ili opciono sa šestostepenim S-tronic mjenjačem sa dvostrukom spojkom.