Citroën na ženevskom salonu automobila: Novo doba
Citroën na ženevskom salonu automobila: Novo doba
Na Ženevskom salonu CITROËN prelazi u ofenzivu i predstavlja dvije svjetske premijere iz srca svoje game, koje zorno svjedoče o novom pozicioniranju game CITROËN: CITROËN C4 CACTUS i novi CITROËN C1. DS linija, čiji je uspjeh vidljiv u 420 000 prodanih automobila od izlaska na tržište 2010., potvrđuje se kao alternativa tradicionalnim premium markama i nastavlja svoj razvoj, ponajprije na međunarodnim tržištima, modelom DS 5LS.
Tako CITROËN na Ženevskom salonu automobila predstavlja:
- Dvije svjetske premijere koje savršeno ilustriraju zaokret marke CITROËN kad je riječ o C liniji: više dizajna, udobnosti, korisne tehnologije i sve to u okvirima umjerenog budžeta. Prvi novitet: CITROËN C4 CACTUS. Kao prava alternativa kompaktnim limuzinama, postavlja temelje novog poretka u automobilskom svijetu. CITROËN, međutim, ide i korak dalje nudeći jedinstvenu i zadivljujuću interpretaciju te svjetske premijere, konceptni C4 CACTUS Aventure. Povrh toga, CITROËN predstavlja obnovljenu inačicu jednog od ključnih modela: novi CITROËN C1. Marka otkriva i posve novu izvedbu modela CITROËN C5, izvedbu CrossTourer, model koji u prvi plan stavlja ovjes Hydractive III+, ekskluzivnost Marke. Naposljetku, CITROËN na Ženevskom salonu izlaže novi CITROËN C4 Picasso i Grand C4 Picasso, koji već imaju više od 72 000 narudžbi.
- DS liniju, koja se pozicionira kao alternativa tradicionalnim premium markama, nastavlja svoj razvoj na međunarodnom planu lansiranjem snažne i uglađene limuzine visoke klase DS 5LS koja se proizvodi u kineskoj tvornici u Shenzhenu. Riječ je o uglađenosti koju nalazimo i u izvedbi Faubourg Addict modela CITROËN DS3, DS3 Cabrio, DS4 i DS5. DS linija podrazumijeva i dodatnu smjelost, koju vidimo kod modela DS3 Cabrio Racing, sportske izvedbe koja spaja adute modela DS3 Racing s užitkom vožnje ispod vedrog neba. Linija DS obogaćena je novim mogućnostima personalizacije: dvobojni krov odsad je u ponudi uz doplatu na modelu CITROËN DS4. Naposljetku, CITROËN DS5 ima nove BlueHDi motore, kao i novi ovjes.
- Tehnološku ofenzivu novim motorima koji spajaju užitak u vožnji i učinkovitost te su spremni za ekološku normu Euro 6. U ponudi benzinskih motora CITROËN predstavlja motor PureTech Turbo, modelom CITROËN C4 e-THP 130, koji omogućuje prosječno smanjenje potrošnje goriva i emisija CO2 od 23% u odnosu na prethodnu generaciju. Što se dizelaša tiče, CITROËN nudi nove BlueHDi motore s najučinkovitijom tehnologijom za obradu dušikovih oksida NOx uz istodobno smanjenje emisije CO2. Ta se tehnologija ugrađuje na nekoliko motora i modela Marke, među kojima su DS5 BlueHDi 120 (102 g/km CO2) i DS5 BlueHDi 180 (114 g/km CO2)te C4 CACTUS BlueHDi 100 (82 g/km CO2). Naposljetku, tehnološku ofenzivu marke CITROËN ilustrira i novi sportski izazov: model CITROËN C-Elysée WTCC koji će stati na startnu liniju FIA-ina svjetskog prvenstva turističkih automobila 5 travnja u Marrakechu, u Maroku. Riječ je o novom sportskom izazovu za Marku koja ima osam naslova svjetskog prvaka u kategoriji konstruktora u reliju WRC.
Noviteti kao odgovor na aktualna pitanja
Citroën c4 cactus: novi svijet, nove ideje!
Kako se svijet mijenja, tako očekivanja potrošača rastu brže no ikad… A automobili? Na potrebe današnjice CITROËN odgovara pravom alternativom kompaktnim limuzinama: Citroën C4 CACTUS. U iznimno konkurentnom C segmentu u kojem vladaju stroga pravila, Citroën C4 CACTUS ističe se svojim jedinstvenim dizajnom koji je istodobno praktičan i lijep. Taj novi spoj uspijeva kupcima ponuditi mnogo više od ispunjenja njihovih osnovnih potreba.
Citroën C4 CACTUS tako nudi pravi zaokret u svijetu automobila:
- više dizajna
- više udobnosti
- više korisne tehnologije
- …s uštedom u troškovima!
Kako bi to ostvario, CITROËN se odlučio za jedinstven potez:
Dati više važnosti onome što je kupcu zaista potrebno. Nuditi tehnološke inovacije i snažna obilježja dizajna, udobnosti, lakoće uporabe i manjih troškova uporabe:
- Airbump je inovacija marke CITROËN. Korisna je i estetska te nudi mogućnošt personalizacije. Svojim grafičkim izgledom ističe dizajn vozila i štiti karoseriju.
- 100 % digitalno i intuitivno upravljačko sučelje nudi rasterećeno vozačevo mjesto povezano s komandama objedinjenima oko 7“ ekrana osjetljivog na dodir.
- Široka prednja sjedala dizajnirana su tako da podsjećaju na sofu.
- Suvozačev zračni jastuk ugrađen je u strop, tehnologija Airbag in Roof je svjetska premijera koja putnicima sprijeda nudi više prostora i veći obujam pretinaca.
- Panoramski stakleni krov s visokom toplinskom zaštitom okupat će kabinu svjetlošću bez osjećaja vrućine.
Trošak uporabe smanjen je rješavanjem svega suvišnog. Zahvaljujući novoj platformi i najnovijim učinkovitim motorima, Citroën C4 CACTUS lakši je 200 kg u odnosu na Citroën C4 te sjedinjuje užitak u vožnji i smanjenu potrošnju goriva (ispušta samo 82 g CO2/km, a troši samo 3,1 l/100 km u dizelskoj izvedbi te manje od 100 g CO2/km u benzinskoj izvedbi).
Na Ženevskom salonu, Citroën C4 CACTUS bit će predstavljen u konceptnoj izvedbi „Aventure“ koja poziva na prelazak svih granica i susrete s ljudima u nesebičnom i vedrom ozračju. Pustolovni je duh naglašen povišenom karoserijom, terenskim gumama, zaštitom dna karoserije, dodatnim svjetlima i krovnim kovčegom. Za potpun doživljaj pustolovina 21. stoljeća, konceptni automobil Aventure ima ugrađene kamere koje će omogućiti da zabilježite i podijelite najljepše trenutke putovanja.
CITROËN C5 CrossTourer : poziv na putovanje
Na Ženevskom salonu, CITROËN predstavlja izvedbu modela CITROËN C5 predviđenu „za sve ceste”: C5 CrossTourer. Nova inačica preuzima sve adute koji su osigurali uspjeh modela CITROËN C5 prodanog u više od 530 000 primjeraka u svijetu i poznatog po svom uzornom ponašanju na cesti. Dinamičnog karaktera, CITROËN C5 CrossTourer nudi pravu udobnost i poziva na putovanje nudeći:
- Dizajn za „sve ceste” automobilu daje naglašen karakter zahvaljujući posebnim proširenjima blatobrana, uzdužnim krovnim nosačima mat sive boje usklađenim s posebnim mat sivim aluminijskim naplatcima od 18’’ dijamantne obrade, kromiranim kućištima retrovizora i zaštitnim oblogama u boji poliranog aluminija na prednjim i stražnjim odbojnicima. Te stilske atribute upotpunjuje karoserija povišena za 15 mm (do 70 km/h na izvedbama opremljenim ovjesom Hydractive III+). Poseban stil koji doista poziva na putovanje.
- Optimalnu udobnost koja se prilagođava svim cestama ponajprije zahvaljujući ovjesu Hydractive III+. Ta Tehnologija, ekskluzivna u automobilskom svijetu, omogućuje upravljanje visinom karoserije u stvarnom vremenu kako bi se zadržao stalni razmak od tla neovisno o opterećenju vozila. Ovjes prilagođuje krutost opruga i amortiziranje prema željama vozača i profilu ceste za optimalnu udobnost i stabilnost karoserije neovisno o uvjetima. Automatsko spuštanje pri velikoj brzini poboljšava aerodinamičnost. Pri umjerenoj brzini, C5 CrossTourer rabi dvije visine karoserije (+6 cm do 10 km/h i +4 cm do 40 km/h) kako bi olakšao prijelaz preko prepreka pri maloj brzini. Promjenjiva visina karoserije olakšava i utovar zahvaljujući mogućnosti spuštanja ili podizanja praga prtljažnika. Ovjes je dostupan sa svim motorima osim s HDi 115 BVM i e-HDi 115 Airdream BMP6. Uvijek u službi udobnosti, CITROËN C5 CrossTourer nudi i kožno sjedalo za vozača s masažnom funkcijom i električnim podešavanjem u lumbalnom dijelu.
- Korisne tehnologije, posebice inteligentni sustav protiv proklizavanja koji se prilagođuje svim uvjetima u vožnji, poboljšavajući vučnu silu na snježnoj ili blatnoj podlozi te navigacijski sustav eMyWay sparen s kamerom za vožnju unatrag za jednostavnije manevriranje automobilom.
CITROËN C4 Picasso i Grand C4 Picasso: dolazak novog doba
CITROËN također izlaže novi Citroën C4 Picasso i Grand C4 Picasso, koji su zabilježili već više od 72 000 narudžbi i brojna priznanja. Dva modela, s drugačijim stilom i potpisom, namijenjena su obnavljanju velikog komercijalnih uspjeha. Dvije siluete, svaka sa svojim vlastitim stilom koji ih razlikuje već na prvi pogled.
Novi CITROËN C4 Picasso i Grand C4 Picasso, oba obilježavaju dolazak novog doba zbog:
- Više dizajna s upadljivim i izražajnim stilom;
- Više udobnosti sa unutrašnjošću pročišćenih linija, ali također sa:
>referentnom prostranosti (najviše prostora u segmentu u drugom i trećem redu sjedala na izvedbi sa 7 sjedala),
>rekordnim obujmom prtljažnika : 537 litara VDA za C4 Picasso i 645 litara VDA za Grand C4 Picasso te više od 700 litara, kad je drugi red sjedala pomaknut sasvim naprijed.
Jedinstvene dimenzije napravljene su zahvaljujući novoj platformi EMP2, grupacije PSA Peugeot Citroën, koja je također omogućila smanjivanje mase do 140 kg, na izvedbi s pet sjedala.
- Više korisnih tehnologija s upravljačkim sučeljem osjetljivim na dodir i inovacijama za jednostavniju vožnju, posebice sustavom vision 360 ;
- Smanjenim budžetom s izvedbom koja troši samo 3,8 l/100 km za 98 g/km, što je rekord u kategoriji. Novi CITROËN C4 Picasso i Grand C4 Picasso također raspolažu novim motorom BlueHDi 150 koji odgovara Euro 6 normi i ima SCR modul (selektivna katalitička redukcija), najučinkovitije rješenje koje može jako smanjiti emisiju NOx, ali istodobno i emisiju CO2. Rezultat je omjer performansi i potrošnje koji je posve nov u klasi: snaga od 150 KS uz samo 110 g/km CO2 s ručnim mjenjačem te 117 g/km s automatskim mjenjačem posljednje generacije.
DS, alternativa tradicionalnim premium markama
S 420 000 prodanih automobila od lansiranja, DS linija zaista je doživjela uspjeh. I nastavlja se razvijati, osobito na međunarodnoj razini, a pozicionira se kao alternativa tradicionalnim premium markama.
CITROËN ds 5LS: Snažna i profinjena limuzina
Proizvedena u tvornici u Shenzenu, u Kini, DS 5LS je korak dalje u razvoju DS linije u Kini. DS 5LS uspješno spaja očekivani obujam i prostranost u segmentu, zajedno s uglađenošću, dizajnom i snagom, što su prepoznatljiva obilježja DS linije.
DS 5LS odlikuje se moćnim i otmjenim izgledom (duljina mu je 4,70 m, širina 1,84 m i visina 1,50 m) koji naglašava prostranost i senzualne linije svojstvene svijetu DS automobila.
DS 5LS otkriva novi izgled prednjeg dijela vozila DS linije tzv. “DS Wings“, koji se odlikuju reljefnom maskom motora koja naglašava dojam snage i luksuza. Bočni kromirani potpis proteže se od prednjih stakala do prtljažnika što daje dinamičan i izražajan te elegantan i rafiniran izgled. Na rešetki maske posebnog izgleda nalazi se logotip DS. Jedinstven izgled dnevnih svjetala u obliku bumeranga upotpunjuje taj jedinstveni dizajn prednjeg dijela spajajući snagu i otmjenost.
Prepoznatljivi bočni kromirani potez proteže se uzduž stakala do prtljažnika i naglašava snagu i karakter siluete, istodobno ističući eleganciju i uglađenost. Usto, kromirani potez prelama stražnju četvrtinu vozila i nenametljivo ocrtava peraju morskog psa, prepoznatljivi element dizajna DS modela. Široki tragovi kotača velikih dimenzija nadopunjuju i naglašavaju dinamičan stil DS 5LS. Moćan, reljefni stražnji dio ističe se ekskluzivnim LED svjetlima: kromirani okvir na staklima naglašava trodimenzionalnost svjetala.
Uglađenost u unutrašnjosti jasno je izražena jedinstvenom i prestižnom vozačevom pozicijom. Naglasak je stavljen na plemenite i autentične materijale poput metala, drva i kože. Putnici ove vrhunske limuzine ulaze u prostran i otmjen svijet, čemu doprinosi i kvaliteta kože koja krasi cijelu kabinu sve do instrumentne ploče. Koža, svojstvena luksuznim markama, savršen odraz francuskog znanja i iskustva, ističe se na sjedalima uzorkom „narukvice sata“, rezerviranim za liniju DS.
DS 5LS nudi visoku razinu tehnologije u motorima THP 160 i THP 200 sa sekvencijalnim izravnim ubrizgavanjem goriva, visokotlačnom pumpom, turbopunjačem tipa Twin Scroll. Povezani su s automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa.
DS 5LS, nudi uzornu udobnost u klasi zahvaljujući najvećem međuosovinskom razmaku u segmentu C (2,71 m), udobnim sjedalima (prednja sjedala s masažom, stražnja sjedala s naslonima s nagibom do 29° i nasloni za glavu u stilu avionskih), pročišćenom zraku (ionizator zraka), zvučnoj udobnosti (sustav Arkamys, HIFI Denon…), opreme koja olakšava rukovanje i vožnju (otključavanje i zaključavanje automobila te pokretanje motora slobodnih ruku, nadziranje mrtvih kutova, pomoć pri parkiranju sprijeda i straga, kamera za vožnju unatrag…) i potpunoj ponudi informatičko-zabavne tehnologije (dodirni ekran u boji, DVD čitač, SOS pozivi …).
Ovaj novi model, koji će biti komercijaliziran u ožujku 2014. godine u Kini, je bitan adut za razvoj DS linije na međunarodnoj razini.
DS3 Cabrio Racing: ultra sportski šik
Već na prvi pogled, CITROËN DS3 Cabrio Racing uranja nas u izniman svijet prilagodbi i sportskog duha. U njemu se spajaju sve prednosti modela DS3 Racing s užitkom vožnje pod vedrim nebom u modelu DS3 Cabrio.
Preuzeo je stilska obilježja modela CITROËN DS3 Cabrio i dobio istinske trkaće atribute u skladu sa svojim snažnim i dojmljivim temperamentom: difuzor zraka, dvostruku kromiranu ispušnu cijev i brojne karoserijske elemente od karbona (difuzor zraka, donja zaštitna obloga, ukrasne letvice na blatobranima, itd.)
CITROËN DS3 Cabrio Racing nudi se u novoj sivoj mat boji Moondark, s platnenim krovom crne boje i sjajnim crnim 18-inčnim naplatcima Nemesis. Na sredini kotača se nalazi logotip DS u crvenoj boji Carmin, specifičnoj za DS liniju te široka crvena ukrasna banda na vratima koja dodatno ističe njegov sportski karakter.
U kabini također postoje posebno obrađeni dijelovi. Tako se siva mat boja karoserije Moondark nalazi na ukrasnom profilu na armaturnoj ploči i na dijelovima obloga, kao što je središnje pročelje armaturne ploče. Ukrasni poklopac upravljača ili pak držači zaslona instrumentne ploče načinjeni su od karbona. Naposljetku, crvenu boju Rouge Carmin ponovno nalazimo na armaturnoj ploči i na instrument ploči ispred suvozača.
Ekskluzivnost modela CITROËN DS3 Cabrio Racing, proizvedenog u samo stotinu primjeraka, jasno se vidi iz logotipa CITROËN Racing na naslonu prednjih sjedala i identifikacijske pločice sa serijskim brojem na podnožju ručice mjenjača.
Performanse su srce modela CITROËN DS3 Cabrio Racing. Njegov 1,6-litreni motor razvija 207 KS, usavršio ga je CITROËN Racing, a temelji se na cjelokupnoj stručnosti ekipa Marke koja je osam puta bila svjetski prvak među konstruktorima u WRC-u.
CITROËN DS4: nove mogućnosti personalizacije
Povodom Ženevskog salona, CITROËN nudi nove mogućnosti personalizacije CITROËN DS4: dvobojna karoserija postaje prepoznatljivo obilježje DS linije. Tako krov, stražnji spojler i kućišta retrovizora mogu biti drukčiji od karoserije koja, pak, može biti crne boje Perla Nera ili Whisper, duboke crne boje ljubičasta odsjaja, te plave boje Virtuel.
Personalizacije vozila moguće su zahvaljujući tome što u tvornici u kojoj se proizvodi, u Mulhouseu, postoji posebna radionica posvećena isključivo personalizacijama.
CITROËN DS5: više udobnosti i užitka u vožnji
Dolaskom novih BlueHDi motora, istodobno snažnih i smanjenog utjecaja na okoliš, CITROËN DS5 dobio je i novi ovjes koji sjedinjuje udobnost i dinamičnost.
CITROËN DS5 ima nove amortizere koji dodatno ublažavaju neravnine ceste. Izrađeni da smanjuju udarce, poboljšavaju udobnost smanjenjem vibracija i pružajući mekšu vožnju. Dakle, veća udobnost uz sačuvane dinamičke kvalitete DS5.
CITROËN DS5 ima i automatski mjenjač sa 6 brzina najnovije generacije spojen s motorom BlueHDi 180 s emisijom CO2 i potrošnjom goriva na najvišoj razini u segmentu (114 g/km CO2 i 4,4 l/100 km).
Kako bi se to postiglo, posebna je pozornost bila posvećena određenim osnovnim elementima motora i mjenjača:
- smanjenju unutarnjeg trenja u motoru i automatskom mjenjaču,
- smanjenju brzine vrtnje motora zahvaljujući velikom okretnom momentu i novim prijenosnim omjerima koji na prvo mjesto stavljaju uštedu goriva pri redovnoj uporabi,
- poboljšanju voznih svojstava i dinamičnosti zahvaljujući brzim promjenama stupnjeva prijenosa,
- radu pretvarača okretnog momenta koji uvelike omogućuje da motor ne ide u prevelike okretaje pri ubrzavanju.
- tehnologiji SCR koja omogućuje optimalnu potrošnju goriva ne povećavajući emisiju štetnih plinova,
- prilagodbi alternatora-elektropokretača sustava Stop&Start za automatski mjenjač.
Povrh toga, izvedba Hybrid4 spaja učinkovitost i udobnost u vožnji s rekordno malom emisijom od 85 g/km CO2. DS5 Hybrid4 simbol je dinamičnosti s 200 KS, pogonom na sve kotače i užitkom u vožnji ravnom cestovnoj krstarici. Ta je izvedba pravi hit jer čini više od trećine prodaje modela CITROËN DS5 u Europi.
Tehnološka ofenziva
Novi motor e-THP 130: obitelj PureTech motora se širi
Konstruirani i proizvedeni u Francuskoj, motori PureTech koriste inovativne, učinkovite i ekonomične tehnologije.
To je obitelj sve snažnijih benzinskih motora koji su sve učinkovitiji u zaštiti okoliša: 15 % veća snaga i do 25 % manja potrošnja goriva i emisija CO2 u odnosu na prethodne generacije.
Nakon lansiranja novog trocilindarskog benzinskog motora u atmosferskim izvedbama (jednolitreni od 68 KS i 1,2-litreni od 82 KS), nova je prinova inačica s turbopunjačem, motor e-THP 130, prvi benzinski motor grupe PSA Peugeot Citroën koji ispunjava normu Euro 6. CITROËN C4 prvi je automobil Grupe u koji se taj motor ugrađuje.
Motor e-THP 130 istodobno je učinkovit – razvija 130 KS pri 5500 o/min i najveći okretni moment od 230 Nm pri 1750 o/min – ali i ekološki prihvatljiv s emisijom CO2 od 110 g/km te štedljiv s potrošnjom u mješovitoj vožnji od 4,8 l/100 km (odnosno 23 % manje u odnosu na prethodnu generaciju uz 10 KS veću snagu). Nadalje, taj je motor vrlo kompaktan: masa i dimenzije uvelike su smanjeni, pri čemu su performanse i užitak u vožnji ostali među najboljima na tržištu. Užitak je dvostruki zahvaljujući ručnom mjenjaču sa 6 brzina.
BlueHDi motori: snažni, štedljivi i ekološki prihvatljivi
Uvedena u novoj obitelji C4 Picasso, nova generacija dizelskih BlueHDi motora sada se nudi na CITROËN DS5 u izvedbi BlueHDi 120 i BlueHDi 180, te na CITROËN C4 Cactus, u izvedbi BlueHDi 100. Motori BlueHDi nude nekoliko prednosti: veliku snagu, štedljivost i zaštitu okoliša.
Motori BlueHDi u skladu su s normom Euro 6 jer imaju modul za selektivnu katalitičku redukciju (SCR, Selective Catalytic Reduction), jedinu tehnologiju koja bitno može smanjiti emisiju dušikovih oksida (za 90 %) smanjujući pritom i emisiju CO2.
Sustav SCR (Selective Catalytic Reduction), ugrađen neposredno prije pročistača krutih čestica, stalno pretvara dušikove okside u neškodljivu vodenu paru (H2) i dušik (N2). Omogućuje i znatno smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2. Rezultati:
- 82 g/km CO2 i 3,1 l/100 km potrošnje na C4 Cactus BlueHDi 100.
- 110 g/km CO2 i 4,2 l/100 km potrošnje na novom CITROËN C4 Picasso BlueHDi 150 BVM6.
- 117 g/km CO2 i 4,5 l/100 km potrošnje na novom Grand CITROËN C4 Picasso BlueHDi 150 BVA6.
- 102 g/km CO2 i 3,9 l/100 km potrošnje na CITROËN DS5 BlueHDi 120 BVM6
- 114 g/km CO2 i 4,4 l/100 km potrošnje na CITROËN DS5 BlueHDi 180 BVA6.
CITROËN C-Elysée WTCC: u osvajanje međunarodnih staza
Tehnološka ofenziva marke CITROËN također se vidi i u novom sportskom izazovu uvođenjem modela CITROËN C-Elysée WTCC, koji će startati na FIA Svjetskom prvenstvu turističkih automobila (FIA WTCC) 12. travnja u Marrakechu, u Maroku. Novi izazov za Citroën Racing, ali i Sébastiena Loeba, Yvana Mullera i José-Maria Lópeza.
Kao vlasnik pet svjetskih kupova u WRC relijima i osam naslova svjetskog reli prvaka, CITROËN se sad prvi put upušta u međunarodno prvenstvo na kružnim stazama.
CITROËN C-Elysée je limuzina C segmenta koja se ponajprije obraća međunarodnim, snažno rastućim tržištima poput Južne Amerike, Mediterana, Kine ili Rusije. Zbog popularnosti među kupcima, CITROËN C-Elysée uvelike premašuje prvobitne prodajne ciljeve s više od 60 000 prodanih automobila.
CITROËN C-Elysée iskoristio je najbolje znanje i stručnost Marke kad je riječ o stilu, usavršavanju i kvaliteti, te ima idealnu trovolumensku karoseriju za najbolju aerodinamičnost.
Postavljen tik iznad tla na kotače od 18 inča, CITROËN C-Elysée WTCC jednom je riječju izniman. U prednji je odbojnik ugrađen spojler a prednja maska snažno ističe dvostruki chevron. Prošireni sprijeda i straga, blatobrani doprinose izrazito sportskom karakteru karoserije. Straga se nalazi golemi spojler koji će pojačati „lijepljenje” auta za pistu.
Ispod poklopca motora, CITROËN C-Elysée WTCC ima jednaki 1,6-litreni blok s turbopunjačem i izravnim ubrizgavanjem kao i DS3 WRC. Jačeg prednabijanja, sada proizvodi snagu od 380 KS. Pogon je isključivo prednji, a mjenjač sekvencijalni sa šest brzina.
Kao istinski znak sportske obnove Marke, uključivanje CITROËNA u FIA WTCC naglašava važnost automobilizma kao tehnološkog laboratorija i svjedoči o njezinoj želji za međunarodnim rastom.