Čeka dobar bolid?
Hamilton čekajući dobar bolid troši svoje najbolje godine
Nakon što je otišao iz McLarena, Lewis Hamilton je dao nekoliko izjava sa kojim u najmanju ruku proziva svoj biši tim za svoje neuspijehe. Posljednja njegova izjava nastavila je niz prozicki u kojoj je izrazio žaljenje zbog neosvajanja još pokojeg naslova nakon onog osvojenog u 2008. godini.
Hamilton u svojoj izjavi ističe kako je za to bio potreban bolji bolid kojeg on nakon te godine više nije nikad imao. Sada je u Mercedesu i vjeruje da je to pravo mjesto za uspješnu budućnost.
“Vrijeme polako bježi. Pet godina je prošlo otkad sam osvojio svoj naslov. Kad sam bio u nižim kategorijama osvajao sam ih svake ili svako druge godine. Puno vozača uopće nema naslov svjetskog prvaka pa sam bar sretan da imam taj jedan. Iako to i nije tako prestižno jer je puno ljudi došlo do tog uspjeha. Dva ili tri naslova vas već čine posebnima”, aludirao je Lewis na tri naslova Sebastiana Vettela i dva naslova Fernanda Alonsa, svojih glavnih konkurenata.
Hamilton je istaknuo kako je za to u prvom redu kriv bolid koji kroz te godine jednostavno nije bio dovoljno dobar.
“Došao sam u Formulu 1 i skoro pobijedio u svojoj prvoj godini, a onda sam pobijedio u drugoj. Od tad više nisam imao bolid sa kojim bih se zaista mogao natjecati. Bolid čini tako veliku razliku i na taj način trošite svoje najbolje godine. Ja starim i neću biti zauvijek u ovom sportu”, zaključio je.
Ovakve izjave Hamiltona za bolje poznavaoce Formule 1 su smiješne. Od svog dolaska 2007. godine Hamilnton je imao vrlo konkurentne bolide s izuzetkom na sezonu 2009. U sezoni 2007. za VN Kine prosuo je čistih 25 bodova tako što je bolid “parkirao” u sigurnosnu zonu sa šljunkom na putu za boks, da bi titulu poklonio Kimi Raikkonenenu na stasti Interlagos u Brazilu. Takođe trebao bi imati na umu da je Ron Dennis ušao u rati protiv Alonsa i čitave FIA-e kako bi baš njega ostavio u ravnopravnom statusu sa dvostrukipm prvakom.
Posljedice rata su bile mnogo veće nego što je iko mogao zamislit, 100.000$ kazne za aferu “Spygate”, oduzimanje svih konstruktorskih bodova u 2007. (svaki bod je plaćen), raskid ugovora sa Alonsom, degradacija Dennisa iz Formule 1… Sezone 2010., 2011. i 2012. proveo je razasipajući bodove i vodeći verbalne ratove sa osvetničkim pohodima, kao što je bio slučaj sa Massom u sezoni 2011.
Prije nego ponovo optuži bivši tim za svoj neuspijeh trebo bi se prisjetiti, ako ne onda pročitati, kakav je period imao Michael Schumacher u Ferrariu od 1996 do 2000. Da je razmišljao kao Hamilton danas, vitrine sa trofejima nebi bile pune kao što jesu!