BiH premijera: Predstavljen novi Toyota RAV4

Toyota RAV4 BH premijera

BiH premijera: Predstavljen novi Toyota RAV4

Četvrta generacija Toyotinog kompaktnog SUV-a svjetsku premijeru imala je u decembru 2012. godine je na sajmu automobila u Los Angelesu. Skupa s proljećem stigao je i novi RAV4 na BH tržište. Zvanična premijera ovog modela za BH tržište upriličena je u sarajevskom Collegium Artisticumu pod sloganom “Doručak na travi”. Prisutnim novinarima obratili su se predstavnici Toyota Adria BiH, te ukratko predstavili novi model te njihove planove. Novi RAV4 već je dostupan na BiH tržištu pa je moguće napraviti pordžbu kod ovlaštenih distributera Toyota automobila.

Cijene novog RAV4 možete pročitati OVDJE.

Novi Toyota RAV4: Dosljedan originalnom duhu

RAV4 je konstruisan za sigurniju vožnju s većim užitkom. Jedinstveni integrisani dinamični sistem vožnje izoštrava vozne sposobnosti, maksimizira stabilnost i prianjanje na širokom rasponu podloga. Ova moderna tehnologija osigurava uglađenu, stabilnu i kontrolisanu vožnju u svim vremenskim uslovima.

S kapacitetom prtljažnika vodećim u klasi, RAV4 jednostavno smješta velike predmete, olakšavajući vama rukovanje s prtljagom i teretom. Podizanje predmeta u prtljažnik ili van njega je, također, jednostavnije zahvaljujući niskom pragu i električki upravljanim zadnjim vratima s memorijskom funkcijom.

RAV4 je udoban, tih i raznovrstan. Kabina može udobno pet odraslih osoba, te se ističe najprostranijim zadnjim sjedalima u klasi. RAV4 je funkcionalniji nego ikada, oduševljava mnoštvom pametno dizajniranih pretinaca za odlaganje.

RAV4 je konstruisan za zahtjevnog vozača. Ergonomski oblikovana prednja sjedišta osiguravaju angažovani položaj sjedenja. Na dohvat ruke je niz pametnih tehnologija, kao što su Toyota Touch multimedijski sistem s integrisanom zadnjom kamerom, USB i AUXin, Stop & Start sistem, kao i sistemi pomoći tokom
vožnje.

Novi RAV4 ulijeva povjerenje i nudi najbolje sigurnosne karakteristike u klasi. Napredna sigurnost nije samo reakcija, već sposobnost da za vozača prati što se sve događa oko vozila i tako predviđa potencijalno opasne situacije. Sedam zračnih jastuka, ABS i VSC sistem kontrole stabilnosti vozila, samo su malo dio bogate standardne opreme.

Nadzor mrtvog ugla (BSM)

Funkcija nadzora mrtvog ugla vozaču omogućava sigurnu promjenu vozne trake. Ako nazad ugrađeni radarski senzori detektuju vozilo u bočnom ili zadnjem mrtvom uglu, u odgovarajućem bočnom retrovizoru upalit će se svjetlo upozorenja. Ako vozač upali pokazivač smjera radi indikacije promjene vozne trake, a u tom trenutku se u mrtvom uglu nalazi vozilo, svjetla upozorenja će treptati kako bi vozača upozorila da treba izbjeći promjenu vozne trake.

Upozorenje na izlazak iz vozne trake (LDA)

Funkcija upozorenja na izlazak iz vozne trake pomaže zadržati vozilo na pravcu, ako ono počne polagano izlaziti iz vozne trake bez upotrebe pokazivača smjera.

Automatska duga svjetla (AHB)

Sistem je konstruisan tako da optimizira vidljivost tokom noćne vožnje svim učesnicima u saobraćaju. Kamera, ugrađena u unutrašnji retrovizor, detektuje svjetla nadolazećih vozila, uz istovremeno mjerenja intenziteta ulične rasvjete. Automatski se prebacuje između dugog i kratkog svjetla, omogućujući da se vozač do kraja, sigurno i praktično koncentriše na cestu.

Integrisani dinamični sistem vožnje (IDDS) maksimizira stabilnost i dinamiku vožnje na svim površinama i u svim uslovima vožnje. Uz pomoć nekoliko senzora, koji se nalaze u svakom dijelu vozila, jedinice aktivne kontrole kontinuirano nadziru uslove na cesti i automatski pomažu vozaču istovremenim koordiniranjem AWD pogona vozila i sistema kontrole stabilnosti. Novi Sport način vožnje unapređuje kontrolu stabilnosti prebacivanjem 10% opterećenja na zadnje točkove kada se upravljač okrene prije ulaska u zavoj. Kako bi se zadržala potpuna kontrola nad vozilom, prilikom ulaska u zavoj do 50% okretnog momenta može se prenijeti na zadnje točkove.

Pogon na sve kotače (AWD)

Ovaj sistem proaktivno i varijabilno raspodjeljuje okretni moment između prednjih i zadnjih točkova kako bi se optimiziralo držanje ceste i stabilnost vožnje.

Sistem kočenja sa zaštitom od blokade (ABS) i elektronskom raspodjelom sile kočenja (EBD)

ABS sprečava blokiranje točkova prilikom kočenja. EBD sistem to nadopunjava optimiziranjem raspodjele sile kočenja između svakog točka, kako bi se kompenzirala različita opterećenja točkova. Zajedno, ova dva sistema pomažu zadržati kontrolu nad vozilom prilikom snažnog kočenja.

Kontrola proklizavanja (TRC)

Ako vozač ubrzava naglo, zbog čega točkovi izgube držanje, te se počnu vrtjeti na mjestu, TRC sistem će automatski smanjiti snagu motora i kontrolisati silu kočenja kako bi osigurao bolje prianjanje na cestu.

Sistem kontrole stabilnosti

VSC sistem automatski aktivira pojedinačnu kočnicu i kontroliše snagu motora kako bi se zadržala stabilnost i spriječilo klizanje prilikom naglih manevara i oštrih ulazaka u zavoje na skliskim podlogama.

Električno progresivni servo upravljač (EPS)

EPS sistem djeluje zajedno s IDDS sistemom. Ukoliko dođe do proklizavanja, IDDS simultano mijenja okretni moment prema EPS kako bi asistirao vozaču i olakšao pravilno upravljanje i zadržavanje pravca.

Tehničke specifikacije pročitajte OVDJE
Kategorije: Automobili