Citroën u na sajmu automobila Ženevi 2013.

06 Citroen u Zenevi 2013

Citroën u na sajmu automobila Ženevi 2013.

Na Sajmu  automobila  u Ženevi,  CITROËN  neprestanim  inovacijama  još  jednom  pokazuje  svoju dinamičnost i strast  prema kupcu.

  • Marka je  svojim proizvodima izvela pravu ofenzivu.  Osim što će predstaviti obnovljena  dva najvažnija modela iz C linije, novi C3 i  Technospace, koncept koji najavljuje obnovu modela C4 Picasso u drugom polugodištu 2013., CITROËN nastavlja osvajati tržište premium vozila lansiranjem modela DS3 Cabrio.
  • Proizvodnu ofenzivu podržava i tehnološka ofenziva. Kao pionir kad je riječ o pročistaču krutih čestica, kao prvi koji je komercijalizirao sustav Stop&Start, kao začetnik dizelskih hibrida s tehnologijom Hybrid4 i prvi koji je počeo prodavati električno vozilo, CITROËN sada nastavlja svoju ofenzivu i na Sajmu u Ženevi predstavlja revolucionarno tehnološko otkriće: Hybrid Air. Riječ je  Full hybrid rješenju koje  rabi stlačeni  zrak  povezan  s hidraulikom, a to znači da je iskorišteno cjelokupno znanje i  umijeće ukorijenjeno u samim genima Marke. Ta je inovacija misao vodilja marke CITROËN: ponuditi tehnologije dostupne svima i za sve namjene.

TEHNOLOŠKA OFANZIVA U SLUŽBI ZAŠTITE OKOLIŠA

CITROËN u Ženevi predstavlja tehnologiju Hybrid Air, jedinstvenu tehnologiju u svijetu koju je razvio PSA Peugeot  Citroën u suradnji s grupacijom Bosch®, oslanjajući se na povijesno znanje i  umijeće inženjera Marke koji su ovladali uporabom hidraulike u automobilskoj industriji.

Hybrid Air ima revolucionarne performanse jer s manje od 3 l/100 km  i bez dodatnog akumulatora za punjenje ostavlja još manji trag u okolišu, ima pristupačnu cijenu, a prostor u vozilu je očuvan. Ta revolucionarna tehnologija osobito je dobro prilagođena modelima iz segmenta  B i C te gospodarskim vozilima. Na Sajmu u Ženevi bit će posebno prikazana u novom Citroën C3.


Uostalom, Marka već sada  nudi niz najsuvremenijih tehnoloških rješenja za sve namjene:

  • hibridni dizel Hybrid4, dostupan na DS5 (25% izvedbi prodanih u Europi u 2012.),
  • Full   electric  u malom  gradskom  automobilu  C-ZERO, ali  i   u gospodarskoj  inačici  Berlinga, dostupnoj u drugom tromjesečju 2013. godine.
  • mikrohibridna e-HDi tehnologija, najdorađeniji je sustav na tržištu, spaja udobnost i  učinkovitost i dostupna je uz većinu modela Marke, poput motora e-HDi 70 u novom C3 koji ispušta samo 87 g CO2,
  • nova  obitelj  benzinskih  motora  PureTech,  još  snažnija  i  ekološki  prihvatljivija:  15%  više  snage i 25% manja potrošnja i emisija CO2 u odnosu na prethodnu generaciju benzinskih motora.

Citroen c3 hybrid air


ENERGIČNA PROIZVODNA OFENZIVA

C linija: važni noviteti

CITROËN nastavlja proizvodnu ofenzivu pa ove godine obnavlja dva najvažnija modela svoje palete: C3 kao najprodavaniji  model  i  C4 PICASSO  kao jedan  od vodećih  modela  u razredu kompaktnih jednovolumena. CITROËN tako  na Ženevskom sajmu otkriva novi Citroën C3 i  koncept TECHNOSPACE, koji prikazuje budući kompaktni monovolumen čije se pojavljivanje na tržištu očekuje na početku druge polovine 2013. godine.

Novi Citroën C3 ponovno potvrđuje najjače strane modela C3: najveći vjetrobran na tržištu, jedinstvenu osobnost i dopadljivost, energičan stil naglašen novim prednjim dijelom, udobnost boravka u vozilu, novi osjećaj u vožnji zahvaljujući još inovativnijim tehnološkim rješenjima.

Kao dokaz  Créative  Technologie marke  CITROËN,  koncept  TECHNOSPACE prikazuje  budući  C4 Picasso koji će obilježiti dolazak novog doba rekordno malom razinom ispuštanja CO2 od 98 g/km, brojnim tehnološkim rješenjima u službi udobnosti, novim dimenzijama te dojmljivim i  izražajnim dizajnom.


DS linija: još zavodljivija i ekskluzivnija

Nakon  više  od 300 000  prodanih  primjeraka  u tri   godine,  CITROËN  nastavlja  osvajati  tržište premium vozila lansiranjem modela DS3 Cabrio i otkrivanjem dviju ograničenih serija DS linije u Ženevi:   DS3  Racing   odvažne   mat  zlatne   završne   obrade,   te  DS4   Electro  Shot,  automobil fascinantnog. A kako  bi naglasio svoju posvećenost kreaciji i  luksuzu, izložit će jedinstveni primjerak toga modela ostvaren u suradnji s talijanskim izdanjem časopisa Vogue Homme: DS3 Cabrio L’Uomo Vogue. Za vozilo  je organizirana  tajna  dražba  u korist  udruženja  Women Create  Life.  Ovaj  projekt razvijen je u okviru Svjetske zdravstvene organizacije, specijalizirane agencije Ujedinjenih naroda koja, između ostalog, kroz umjetnost i kulturu podržava i promiče aktivnosti namijenjene poboljšanju zdravstvenih uvjeta žena i djece. U središtu WHO organizacije u Ženevi, održat će se 6. ožujka u 19 sati ekskluzivna večer.


TEHNOLOŠKA OFANZIVA U SLUŽBI ZAŠTITE OKOLIŠA

1955. godine, s modelom DS, marka CITROËN ponudila je je spektakularnu inovaciju, korištenje hidraulike u vozilu. Tadašnja tehnologija, kombinacija stlačenog zraka  i visokotlačne hidraulike, pomagala je vozaču i  istodobno regulirala rad ovjesa, upravljanja, kočnog sustava i  poluautomatskog mjenjača.

Godine 1958., inženjeri marke CITROËN načinili su prototip 2 CV, hibrid koji je kombinaciju stlačenog zraka   i hidraulike rabio za povećanje snage tehničkog motora. Projekt nije ugledao svjetlo dana jer za njega nije bilo tržišta ni tehnologije prilagođene serijskoj proizvodnji toga doba.

Godine 2013., tehnologija Hybrid Air  korjenito mijenja automobilski svijet. To je tehnološki podvig koji se oslanja na povijesno znanje i umijeće inženjera marke CITROËN.

02 Citroen u Zenevi 2013


Spoj benzinskog motora i stlačenog zraka zahvaljujući hidraulici

Tehnologija Hybrid Air počiva na spajanju više u praksi dobro iskušanih dijelova ili  tehnologija: benzinski motor Pure Tech, sustav pohrane energije u obliku stlačenog zraka, dva sklopa hidrauličkog motora i pumpe te automatskog prijenosa s epicikličnim zupčanicima. Cijelim sklopom upravlja sustav koji prilagodbom rada vozačevim naredbama optimira energetsku učinkovitost. Za to su dostupna tri načina rada: način Air bez emisija, uključen samo benzinski ili samo termički motor i kombinirani način koji združuje snagu termičkog motora i snagu stlačenog zraka.


Revolucionarne usluge

Hybrid  Air  nema akumulatora  (cijena  je  prihvatljivija,  prostranost  netaknuta,  reciklaža  olakšana)  a performanse  su revolucionarne  (smanjenje  potrošnje  goriva  za 45%  u gradskoj  vožnji  u odnosu na benzinski motor istih performansi, manje od 3 l/100 km, 69g/km CO2, povećanje snage).

Ta je tehnologija osobito dobro prilagođena segmentu malih gradskih vozila i posebno je istaknuta na Ženevskom sajmu na novom modelu CITROËN C3. Izloženi prototip ima posebne boje i  materijale, anis zelene naplatke, školjke retrovizora i okvire svjetala. Taj prototip ima rekordno malu potrošnju od 2,9 l/100 km zahvaljujući tehnologiji Hybrid Air, posve novim Michelinovim®  gumama posebnih dimenzija (165/50 R 18) koje smanjuju potrošnju za oko 0,2 l/100  km. Ta se guma  ističe  velikim promjerom  i  smanjenom  širinom,  što znači  manji  otpor kotrljanju, manju masu i tiši rad. Kako se upotpunjuje s dizelskom hibridnom tehnologijom Hybrid4, Hybrid Air zbog   svojih se performansa obraća drugoj vrsti kupaca pa može nuditi rješenja dostupna svima i za sve namjene.

03 Citroen u Zenevi 2013


C LINIJA: BITNI NOVITETI

CITROËN TECHNOSPACE: novo doba

S Citroën Xsara Picasso, C4 Picasso, Grand C4 Picasso i  C3 Picasso, CITROËN je satkao istinsku priču o uspjehu, potvrdivši se  kao jedan od vodećih proizvođača u razredu  kompaktnih monovolumena. Riječ je o gotovo tri milijuna vozila s tim potpisom što ih je Marka prodala od 1999. godine.
Danas, CITROËN  prelazi  u novu  etapu tog dinamičnog  razvoja.  Marka na Sajmu  u Ženevi otkriva koncept Citroën TECHNOSPACE koje prikazuje njezin budući kompaktni monovolumen koji na tržište dolazi u drugoj polovini 2013. godine.

Kao dokaz Créative Technologie marke CITROËN, taj će model označiti generacijski skok, i to zbog:

  • rekordno  malog  ispuštanja  CO2 od 98 g/km,  ostvarenog  zbog  nove  modularne  platforme EMP2 (Efficient Modular Platform 2) koja spaja učinkovitu konstrukciju i optimiranu masu.
  • brojnih  tehnoloških  rješenja  u službi  udobnosti  i   opuštenosti  među kojima  je  i   upravljačko sučelje sa panoramskim 12“ekranom visoke rezolucije osjetljivim na dodir.
  • novih dimenzija koje spajaju kompaktnost (duljina: 4,43 m, širina: 1,83 m, visina: 1,61 m), iznimnu prostranost te rekordni obujam prtljažnika (537 dm3 VDA).
  • upadljiva  i  izražajna  dizajna  te dinamičnih  linija  i  tehnološki  naprednih  svjetala  upotpunjenih stražnjim svjetlima s 3D efektom nadahnutima posljednjim konceptnim vozilima Marke.
  • unutarnje  obrade  prostora  u modernom  duhu, kabine  pročišćenih  linija  s  mnogo svjetla  i kvalitetnih materijala.

07 Citroen u Zenevi 2013


Novi CITROËN C3

Novi  Citroën  C3 nastavit  će uspjeh  perjanice  Marke,  prodane  u gotovo  tri  milijuna  primjeraka  od 2002.

Prvi  put   predstavljen  na Ženevskom  sajmu  i  na tržištu  od travnja  2013.,  Citroën  C3 naglašava  i obogaćuje sve kvalitete svojeg prethodnika. On je još više C3 s novim zavodljivim argumentima:

  • još više Créative Technologie s dokazano uspješnim vjetrobranskim staklom Zénith koji nudi  najbolju  vidljivost  u klasi,  ali  i  novim,  još  učinkovitijim  motorima  (od  87 g/km CO2)  kao što su Pure Tech motori, koji donose 15 % više snage i smanjenje potrošnje za 25 %.
  • još više karaktera zahvaljujući naglašenijem stilu, novom dinamičnijem prednjem dijelu i novim stražnjim svjetlima
  • i  još više optimizma, ugode i udobnosti, s još udobnijim presvlakama i  još više opreme za dobar osjećaj u kabini, poput kamere za vožnju unatrag koja olakšava svakodnevna parkiranja.

01 Citroen u Zenevi 2013


DS LINIJA, JOŠ ZAVODLJIVIJA I EKSKLUZIVNIJA

Više od 300 000 primjeraka u manje od tri godine. DS linija istinski je simbol marke CITROËN na međunarodnom tržištu. Kao izraz francuskog luksuza, njezin je stil jedinstven, snažan, maštovit i emotivan, a uglađenost iznimna.

04 Citroen u Zenevi 2013


CITROËN DS3 Cabrio, užitak u svakom trenutku

Zahvaljujući  domišljatoj  arhitekturi,  CITROËN  DS3  Cabrio,  dostupan  od početka  godine,  vozaču pruža užitak i  u najmanjoj sunčevoj zraci jer se oslobodio ograničenja tradicionalnih kabrioleta. DS3 Cabrio  ponajprije  je  pravi  DS3,  ali  i   suvremeno  tehničko  rješenje  koje  mu naglašava  jedinstveni karakter i nikako ne narušava osjećaj u vožnji koji nudi izvorni DS3.

Njegov sklopivi krov obogaćuje ionako široku lepezu mogućnosti prilagodbe trima vrstama platno: crnim, plavim Infini i  logom DS. DS3 Cabrio naslijedio je i  uglađenost DS linije od koje je preuzeo i inovativni stražnji svjetlosni potpis s 3D efektom, kao  i najnoviji način otvaranja stražnjih podiznih vrata.

Sve te prednosti čine ga posve drukčijim od svih ostalih konkurenata u klasi, a DS3 Cabrio unio je i dašak suvremenosti u svijet kabrioleta:

  • električno upravljanje krovom pri brzini do 120 km/h
  • jedini automobil u klasi s pet mjesta
  • najveći prtljažnik u segmentu
--
CITROËN DS3 Racing, nedvojbeno sportski

S osam konstruktorskih naslova svjetskog prvaka u WRC-u i  devet vozačkih naslova prvaka za vozača Sébastiena Loeba i  suvozača Daniela Elena, CITROËN je ostavio trag u povijesti sportskog automobilizma. Na Sajmu u Ženevi, tu će pustolovinu Marka obilježiti otkrivajući i lansirajući odvažan DS3 Racing.

Vjerna duhu dosadašnjih modela Racing, ta izvedba za 2013. ima iznimno naglašen stil: mat crnu karoseriju,  krov  u novoj  mat zlatnoj  boji  i  posebnu naljepnicu.  Nova  zlatna  boja  pojavljuje  se i  na stražnjem gornjem spojleru, kućištima retrovizora, na chevronima i  na prednjoj maski, ali i  u unutrašnjosti na armaturnoj ploči te u podnožju ručice mjenjača. Krovna naljepnica, čiji će jedan dio ukrasiti i  armaturnu ploču, podsjeća na sve pobjede ekipe Citroën World Rally od 2001., kad je prvi put pobijedila.

Nova inačica DS3 Racing ima stražnja LED svjetla s 3D efektom uvedena na modelu DS3 Cabrio te aluminijske naplatke od 18” u kombinaciji crne i mat  zlatne boje.

Novi je DS3 Racing zadržao performanse inačica Racing. Motor obujma 1,6 litara, što ga je usavršio odjel CITROËN Racing, plod je cjelokupne stručnosti marke, a razvija 202 KS. Ovjesu je posvećena posebna  pozornost pa je doživjela brojna tehnička usavršavanja za snažne osjećaje u vožnji i  stalan „razgovor“ vozača i ceste.

05 Citroen u Zenevi 2013


CITROËN DS4 Electro Shot, fascinantan

Nakon odvažnog DS4 Just Mat  i otmjenog DS4 Pure Pearl, CITROËN paleti pridodaje novu izvedbu DS4: Electro Shot.

Puštena na tržište u povodu Ženevskog sajma, a utemeljena na izvedbi So Chic, ta ograničena serija uvodi  dvobojnost  na modelu  DS4, obilježje  svojstveno  DS  liniji,  sa sjajno  crnim  krovom  i  gornjim stražnjim spojlerom, te istim takvim bočnim zaštitnim letvicama na vratima i  aluminijskim naplatcima od 17”. Kromirani retrovizori dodatno oživljavaju taj novi biser.

CITROËN DS4 Electro Shot ujedno je i prvi model iz nove radionice za personalizaciju vozila u tvornici u Mulhouseu.  Riječ  je  o radionici  u kojoj  rade  istinski  zaljubljenici  u karoseriju  i  koja  je  nastala  iz potrebe  da se zadovolje  očekivanja  kupaca  DS modela,  željnih  kvalitetnog,  jedinstvenog  proizvoda prilagođenog njihovim željama.

 

Kategorije: Vijesti