Vrhunska sigurnost
Volvo otkriva vrhunske sigurnosne elemente novog Volva XC90 za 2014.
Volvo Car Group otkriva brojne nove sigurnosne elemente, koje karakteriše jednostavnost korištenja, a koje stižu s novim Volvom XC90 pri kraju 2014. godine.
“Predstavljamo vam prvi Volvo sa sistemom autonomnog upravljanja koji će izbjegavati sudare, a vožnju učiniti još udobnijom,“ istakao je Thomas Broberg, stariji savjetnik za sigurnost pri Volvo Car grupaciji.
Nove tehnologije za nadolazeći Volvo XC90 testirat će brojni predstavnici međunarodnih medija ovoga ljeta. Te su tehnologije:
- Sistem otkrivanja pješaka u noći. Prvi na svijetu sistem koji efikasno detektuje pješake u noći i automatski koči u slučaju potrebe. Osim za detekciju pješaka, tehnologija funkcioniše i za otkrivanje drugih vozila, te biciklista.
- Sistem praćenja rubova ceste i prepreka sa pomoći pri upravljanju. Ova tehnologija otkriva hoće li automobil izletjeti s ceste, te automatski preusmjerava upravljanje kako bi se vozilo vratilo na pravu putanju. Ova je tehnologija prva takve vrste na svijetu i funkcioniše čak i na putevima na kojima nema oznaka sa strane ceste.
- Prilagodljivi tempomat sa sistemom pomoći pri upravljanju. Tehnologija koja pomaže vozaču pri održavanju smjera kretanja u traci, te prati ritam saobraćaja. Novi sistem automatski prati vozilo koje se kreće ispred.
“Kada smo 2002. godine predstavili prvi Volvo XC90, on je donio brojne revolucionarne sigurnosne elemente uključujući i prvi na svijetu sistem protiv prevrtanja vozila. Sada otkrivamo nove sisteme za sljedeću generaciju XC90 modela i još jednom potvrđujemo naše vodstvo u automobilskoj sigurnosti,” napominje Thomas Broberg.
Ublažavanje posljedica udara u životinje također je pionirska tehnologija koja otkriva životinje i automatski koči kako po danu tako i po noći. Tehnologija je zamišljena da pomogne vozaču izbjeći sudare ili ublažiti brzinu i snagu udara u životinju, a bit će premijerno predstavljena pred kraj 2014. kada novi Volvo XC90 stigne na tržište.
Prema nultoj stopi ozbiljnih posljedica nesreća
Volvo Car Group predstavio je sve ove tehnologije kao dio napora da se do 2020. godine broj ozbiljno povrijeđenih ili poginulih ljudi u saobraćajnim nesrećama svede gotovo na nulu.
„Car 2 Car“ sistemi komuniciranja među automobilima omogućit će međusobnu razmjenu informacija između vozila i njihove okoline čime će se otvoriti fantastične mogućnosti. Vitalne će se informacije razmjenjivati između aktera u saobraćaju kako bi se stvorili uslovi za sigurniju i udobniju vožnju. Tehnologija se bazira na komuniciranju između odašiljača u vozilima i infrastrukture poput saobraćajnih znakova i svjetala.
Samoparkirajući automobil
Sistem autonomnog parkiranja je konceptna Volvo tehnologija koja omogućava da automobil sam pronađe odgovarajuće parking mjesto, a vozaču da izađe iz automobila već na ulazu ispred parkirališta.
Kombinacija autonomne vožnje sa detekcijom i automatskim kočenjem omogućava sigurnu interakciju automobila s drugim vozilima, te pješacima na parkiralištu. Brzina i kočenje se prilagođavaju kako bi se automobil glatko uklopio u prostor parkirališta.
“Naš se pristup bazira na autonomnoj vožnji automobila koji će se sigurno kretati u okolini s neautonomnim vozilima i nezaštićenim sudionicima u saobraćaju,” obrazlaže Thomas Broberg.