Volvo S60 Polestar Concept
Volvo S60 Polestar Concept
Sa svojim glamurom i blještavilom, „grad anđela“ – Los Angeles i 2012 Los Angeles Auto Show su bili idealno mjesto za predstavljanje Volva S60 Polestar Concept. Ipak je u pitanju najglamurozniji Volvo koncept svih vremena, tačnije 508 KS jaka „beštija“ nastala u garaži zvaničnog Volvo performance partnera – kompanije Polestar.
„Ovo je Polestar interpretacija Volva S60. To je automobil stvoren prema specifičnim zahtjevima aktivnih vozača“ – izjavio je Christian Dahl, osnivač i direktor kompanije Polestar.
Da ne bude greške, ovdje se radi o pravom egzotičnom automobilu sa brojnim doradama koje rezultiraju specifičnim doživljajem vožnje.
„Ovom smo projektu pristupili tako što smo u Volvu S60 tražili potencijalni trkaći automobil, a kulminacija toga je koncept koji treba ispitati mišljenje javnosti o sporstkoj izvedenici švedske limuzine“ – rekao je Jan Andersson, glavni dizajner u Polestar-u.
S60 Polestar Concept donosi unikatno iskustvo vožnje Volvo automobila sa visokim nivoom snage i vozne dinamike. Turbopunjeni, redni šestocilindarski motor, tuniran je da ponudi značajno više snage i obrtnog momenta. Sa 508 KS i 575 Nm, osjetno je jači od serijskog T6 motora koji razvija 304 KS i 440 Nm.
Uz kombinaciju spuštene, proširene i ojačane šasije, Haldex pogona na sve točkove i Ohlins ovjesa, ovaj je automobil idealan za brzu vožnju, ali i lagano krstarenje. Prema riječima Polestar vozača Roberta Dahlgrena u pitanju ne najimpresivniji cestovni Volvo svih vremena, koji i dalje nudi tipične Volvo kvalitete.
Kompanija Polestar je Volvo performance partner od 1996. godine, te nudi tuning tehnologiju i doradu dijelova za produkcijske modele. Polestar performance elementi mogu se jednostavno ugraditi kod ovlaštenog Volvo dilera. Više informacija na www.polestar.com.
Tehničke specifikacije:
- Volvo T6 redni šestocilindraš
- 508 KS pri 6.500 obrtaja u minuti
- 575 Nm pri 5.500 obrtaja u minuti
- Maksimalan broj obrtaja – 7.100
- 0-100 km/h – 3,9 sekundi
- Maksimalna brzina – preko 300 km/h
- Modifikovane glave cilindara i komore za sagorijevanje
- Modifikovan sistem usisavanja
- Garret 3171 turbo
- Ferrita 3,5“ izduvni sistem od nehrđajučeg čelika.