Volvo On Call
Volvo On Call – Inicijativa grupnog angažovanja na Facebooku formira buduće verzije Volvo On Call sistema
Inicijativa grupnog angažovanja na Volvo globalnim i lokalnim Facebook stranicama startala je početkom 2013. godine. Prikupljeni odgovori bit će iskorišteni u procesu razvoja budućih verzija Volvo on Call mobilne aplikacije. Preko milion Facebook fanova je vidjelo inicijativu, a hiljade je aktivno učestvovalo, jasno pokazavši potrebe i očekivanja vozača od mobilnih aplikacija budućnosti.
„Jako smo iznenađeni povratnim informacijama koje smo dobili od Facebook zajednice, što potvrđuje da je naš sistem poželjan proizvod koji angažira ljude. Gotovo sve iznesene ideje usmjerene su na pojednostavljenje svakodnevnog života, od aplikacije koja će odrediti najbolju moguću rutu putovanja na posao, preko onih koje će pronaći slobodno parking mjesto, do onih koje će pomoći u potrazi za izgubljenim ključevima. To nam je potvrdilo da smo na pravom putu. Sljedeći korak je da detaljnije pregledamo sve prijedloge i odredimo koje ćemo implementirati u budući Volvo on Call sistem“ – izjavio je Mikael Karlsson, menadžer Mobile & Digital odjela pri Volvo Car korporaciji.
Među hiljadama ideja koje su skupljene preko Volvo Facebook stranica uočila se jedna zajednička crta. Ono što većina korisnika želi jesu dodaci koji olakšavaju život. Ljudi žele da ih se podsjeti kako na neke osnovne obaveze, tako i na bitne stvari.
Najpopularnije ideje koje još nisu implementirane u aplikaciju
- Aplikacija za pronalazak ključeva od automobila
- Aplikacija koja omogućava plaćanje parkinga putem uređaja
- Podsjetnik na isticanje vremena za plaćeni parking
- Informacija o najbližoj benzinskoj stanici u slučaju da se upali rezerva.
Drugi trend koji se pojavio jeste želja za uređivanjem vozačkog užitka do najsitnijeg detalja. Aplikacija bi trebala zapamtiti sve postavke pojedinačnog vozača – postavku sjedišta i retrovizora, omiljene rute vožnje, upozorenje na nailazak pored omiljenog restorana i upozorenje na naplatu putarine, ukoliko je želite izbjeći.
Šta je Volvo On Call?
Volvo On Call je sigurnosna i prikladna usluga, koja podrazumijeva izuzetno inovativnu mobilnu aplikaciju, koja omogućava stalan kontakt sa Volvo automobilom, kao što je zaključavanje vrata, pronalazak automobila, kontrola nivoa goriva i napunjenosti baterije, te aktiviranje grijača kabine.
Nova samouslužna stranica za Volvo On Call
Nova samouslužna internet stranica formirana je u cilju skupljanja informacija o Volvo On Call aplikaciji. Stranica korisnicima daje mogućnost potrage za infomacijama iz medija ili vodiča, te nudi informacije o samom Volvo On Call sistemu i njegovom funkcionisanju.
Gdje je Volvo On Call dostupan?
Volvo On Call aplikacija je dostupna putem App Store, Google Play i Microsoft Marketa. Volvo je prvi automobilski proizvođač u svijetu, koji nudi ovu vrstu aplikacije za iPhone, Android i Windows telefone. Aplikacija je dostupna za automobile od modelske 2012. godine. Ukoliko je želite isprobati, jednostavno je preuzmite sa Apple AppStore, Google Play ili Windows Phone Marketa, te testirajnu u demo modu. Volvo On Call aplikacija je od maja 2013. godine dostupna u sljedećim državama: Austrija, Belgija, Brazil, Danska, Finska, Francuska, Njemačka, Italija, Luksemburg, Holandija, Norveška, Rusija, Španija, Velika Britanija, Švedska i Švicarska