Volvo Car Group u 2013. godini ostvario zaradu
Volvo Car Group u 2013. godini ostvario zaradu
Volvo Car Group objavio je informaciju o solidnoj operativnoj zaradi u 2013. godini od 1,919 MSEK. Jak zaokret u odnosu na slabu prvu polovinu prošle godine je još jedan opipljiv dokaz napretka Volva u implementaciji opsežnog transformacijskog plana. U 2014. godini Volvo očekuje nastavak uspješnog poslovanja, potpomognut stabilnim rastom na ključnim tržištima, te jačanjem ponude.
Volvo je u 2013. godini nastavio sa transformacijom. Tako je u mjesecu maju pokrenuto najveće osvježenje modelske ponude u istoriji brenda, a u jesen predstavljena potpuno nova Drive-E porodica motora. Ukupno je prodato 427.840 automobila, što je porast od 1,4 posto u odnosu na 2012. godinu, kada je isporučen 421.951 automobil.
I dok je prva polovina godine bila izazovna, naročito u Evropi i SAD-u, druga polovina godine dovela je do zaokreta u prodajnim rezultatima, naročito zbog porasta potražnje u Kini, kao i smanjenja troškova, te predstavljanja brojnih novih i osvježenih modela.
Kinesko je tržište u 2013. godini pokazalo impresivan godišnji rast od 45,6 posto, odnosno rast broja isporuka sa 41.989 u 2012. godini na 61.146 automobila u 2013. godini. Istovremeno je pokrenuta lokalna proizvodnja modela S60L, posebne izvedbe modela S60 sa produženim međuosovinskim razmakom, namijenjene isključivo kineskim kupcima. Uz to, širenje dilerske mreže osigurat će još veću prisutnost brenda.
U Sjedinjenim Američkim Državama, Volvo je poradio na širenju ponude, predstavljanjem osvježenih S60, XC60, XC70 i S80 modela, te početkom prodaje modela V60, kao i predstavljanjem inovativne, izuzetno efikasne Drive-E porodice motora. Što se tiče Evrope, očekuje se nastavak izazovnih tržišnih uslova, ali Volvo očekuje zadržavanje trenutnog tržišnog učešća.
„Ukupan cjelogodišnji profit predstavlja značajan preokret u odnosu na prilično loše rezultate u prvih šest mjeseci 2013. godine. Osim dobrih prodajnih rezultata u drugoj polovini godine, naš fokus na smanjenju troškova bio je ključan faktor u našem povratku profitabilnosti.“ – kaže Hakan Samuelsson, predsjednik Volvo Car Group.
„Ostvarujemo plan koji smo postavili prije četiri godine – fokus na profitabilnosti, revitalizaciji brenda, jačanju proizvodne strategije, te jačanju potencijala i pozicije u Kini. Prošla je godina bila veoma bitna za Volvo, jer smo u istoj pripremili put za budućnost. Ove godine, očekujemo nastavak prodaje, a sa potpuno novim XC90 modelom, predstavljamo novu generaciju automobila, koji će oduševiti kupce i tako osigurati budućnost kompanije.“ – tvrdi Hakan Samuelsson.