L’Automobile magazine trofej za Dacia strategiju
L’Automobile magazine trofej za Dacia strategiju
Novinari stručne francuske publikacije L’Automobile Magazine, u ovogodišnjem su izboru Daciji dodijelili nagradu za strategiju. Godišnji izbor francuskog lista donosi nagrade u brojnim kategorijama, a u obzir se uzimaju značajni događaji, kao što su lansiranje novog modela, inovacije i slično.
Dacia je nagradu za strategiju, prema mišljenju stručnog žirija, dobila zbog izražene dinamike razvoja i svojevrsne modelske ofanzive. To se prije svega odnosi na predstavljanje nekoliko novih modela, koji nastavljaju priču o pouzdanim i cjenovno prihvatljivim automobilima, te nude odličnu vrijednost za uloženi novac.
Naime, Dacia je u ovoj godini predstavila čak šest novih modela i to Lodgy, zatim Dokker i Dokker Van, te novu generaciju modela Logan, Sandero i Sandero Stepway. Dacia je od prve pojave 2004. godine do sada značajno rasla, te postala prepoznatljiv automobilski brend, koji je izmjenio moderno poimanje automobila.