ŠKODA s novim područjem “Digitalizacija” jača važnu kompetenciju budućnosti
ŠKODA s novim područjem “Digitalizacija” jača važnu kompetenciju budućnosti
ŠKODA proširuje svoju organizaciju novim područjem “Digitalizacija”. Time češki proizvođač automobila stvara važan preduslov za kreiranje rješenja koja idu ukorak s tehnološkim promjenama. Zadaci područja ‘Digitalizacija’ između ostalog se sastoje od razvijanja novih proizvoda te usluga mobilnosti. Pored toga, to područje trebalo bi cjelokupno preduzeće osposobiti za digitalnu transformaciju.
Digitalizacija služi kao centralno polazište za djelovanje unutar Strategije 2025. koju je marka ŠKODA nedavno najavila. Kao interdisciplinarna će funkcija uključivati sva područja preduzeća – od obrazovanja i daljnjeg obrazovanja uposlenika preko razvoja pomoću suvremenih tehnologija virtualne realnosti i 3D tehnologija sve do proizvodnje prema uzoru na Industriju 4.0. Digitalizacija će se ubuduće još jače odražavati na klasično poslovno polje automobilske konstrukcije marke ŠKODA.
“Inovacije digitalne tehnike već desetljećima diktiraju tempo na brojnim područjima našeg života i naše industrije. Ovaj razvoj u međuvremenu korača intenzitetom i snagom koji zasjenjuju sve ostalo. Pritom je automobil samo jedan dio ovoga golemog prevrata. S inovativnim ćemo tehnologijama mobilni život naših kupaca učiniti bezbrižnijim, učinkovitijim i zanimljivijim.“, riječi su predsjednika upravnog odbora marke ŠKODA Bernharda Maiera.
Utjecaj digitalizacije na automobilsku branšu objašnjava predsjednik upravnog odbora marke ŠKODA Bernhard Maier na primjeru promjene značenja telefona: “Njegov je izum predstavljao revoluciju za čovječanstvo jer je istovremeno omogućivao govornu komunikaciju na velike udaljenosti. Telefoni postoje i danas, i to u većem broju no ikad. No njihov su se karakter i način korištenja u potpunosti promijenili. To je za telekomunikacijsku industriju podrazumijevalo obuhvatnu promjenu poslovnog modela. Slična promjena očekuje i automobilsku industriju današnjice.“