Rast prodaje za 14,9 posto
Rast prodaje Audia za 14,9 posto
Audi nastavlja s rastom prodaje u svim regijama svijeta: u augustu su prodajne cifre skočile za 14,9 posto na 108.100 isporučenih modela. Kada se augustovske isporuke zbroje sa onim iz perioda januar-juli ove godine, dolazi se do tačno 961.000 isporuka kupcima, odnosno do povećanja prodaje u visini od 12,7 posto. Najveće zasluge za ovako dobre rezultate pripadaju Audijevim modelima iz viših klasa, ali su se veoma dobro prodavali i automobili poput Audija Q3 i A1 Sportback. Posebno dobri rezultati prodaje postignuti su na kineskom tržištu, gdje je ingolstadtski proizvođač zabilježio rast od 24,0%. Još jedan rekordan mjesec sa rastom od 13,0 posto, marka je postigla i na tržištu SAD-a. Audi je realizovao rast prodaje i u Evropi (plus 8,0 %), uprkos otežavajućim okolnostima na pojedinim tržištima Starog kontinenta, kao i modelskoj promjeni Audija A3. Naime, nova generacija ovog premium kompakta pojavila se krajem augusta na prvim evropskim tržištima.
„A3 stiže u pravo vrijeme: za Evropu, ali i za SAD i Kinu. Na ovim ćemo tržištima u narednim godinama snažno povećati prodaju u segmentu premium kompaktnih vozila, zahvaljujući modelskoj porodici A3“, izjavio je Rupert Stadler, predsjednik Upravnog odbora AUDI AG-a. „Treću generaciju ovog automobila planiramo prodati u većem broju primjeraka nego je to bio slučaj s njegovim također vrlo uspješnim prethodnikom.“ Inače, Audi je do sada plasirao 1, 877 milion primjeraka prethodne verzije novog A3. Luca de Meo, od 1. septembra 2012. član Upravnog odbora zadužen za marketing i prodaju, dodaje: „Novi modeli poput A3 i redizajniranog Q5, koji će za nekoliko dana biti dostupan evropskim kupcima, učinit će Audi još jačim u teškom tržišnom okruženju Evrope.“
U Bosni i Hercegovini Audi je već godinama neprikosnoveni lider u premium segmentu na tržištu novih vozila, sa preko 4,5 % tržišnog udjela, dok u premium segmentu taj procenat iznosi preko 50% tržišta novih automobila. „Veoma smo zadovoljni prodajnim rezultatima, uprkos generalno smanjenim prodajnim rezultatima na tržištu novih automobila u našoj zemlji“, riječi su Dine Bratovića, Audi brend menadžera za BiH. „Audi je brend koji je svojim inovativnim proizvodima i tehnologijama uvijek korak ispred vremena, što je zasigurno jedan od najvažnijih Audijevih instrumenata za očuvanje vjernosti kupaca.“