Rast prodaje Mazde u Evropi kontinuirano raste
Rast prodaje Mazde u Evropi kontinuirano raste
Zahvaljujući inovativnim i nevjerovatno dizajniranim automobilima, već deset kvartala za redom (30 mjeseci), Mazda bilježi rast prodaje u Europi. Tržišni rast u drugom kvartalu 2015., u odnosu na isti period prethodne godine, iznosi 13% – kupcima je ukupno isporučeno 47.232 Mazda automobila, čime je Mazda prevazišla ukupni rast tržišta od 8,8%.
“Naravno da smo vrlo zadovoljni uspjehom i stalnim rastom prodaje Mazde u Europi prethodnih nekoliko godina, od kada smo lansirali našu novu generaciju vozila”, rekao je potpredsjednik za prodaju u Mazda Europe Martijn ten Brink. “I to ne znači da ćemo tu stati: Potpuno nova Mazda CX-3 je već premašila naša ionako velika očekivanja, a predstavljena je prošlog mjeseca, a četvrta generacija legende Mazde MX-5 tek dolazi.”
Mazda bilježi najveći rast u Španiji – čak 45%, u odnosu na drugo tromjesečje prošle godine, ali i na ostalim tržištima procenti rasta su dvocifreni, npr. u Italiji +35%, Nizozemskoj +21%, Poljskoj +20, Engleskoj +19%…
Pobjednička kombinacija nove generacije Mazda vozila – lagana, a istovremeno izuzetno učinkovita SKYACTIV tehnologija i zadivljujući KODO – Duša pokreta dizajn – katapultirali su Mazdu u najbržu trku rasta i to u oba poslovna segmenta – prodaje i profita. Dilerska mreža u Europi, istovremeno sa vlastitom transformacijom ka više premium izgledu i poziciji, privlači značajan broj novih kupaca. Apsolutni lider ovog rasta je potpuno nova Mazda2, čija je prodaja, u upravo završenom kvartalu, povećana za 57%. Juni je bio najbolji mjesec sa povećanjem prodaje, u odnosu na prošlogodišnji, za čak 93%.
Čini se da će i Mazda CX-3, predstavljena 19. juna, biti apsolutni hit u rastućem segmentu malih SUV vozila, te da će njen uspjeh donijeti slične podatke u narednom periodu. Također, vrela su očekivanja i od nove generacije Mazde MX-5, koja u Europu stiže u vrelom augustu. Imajući u vidu da će legendarni roadster iz Mazde biti sedmi potpuno novi model japanskog proizvođača u samo dvije godine, jasno je da uspjeh nije slučajan.