Prodaja Toyotinih hibrida premašila 15 miliona
Prodaja Toyotinih hibrida premašila 15 miliona
Toyota je širom svijeta prodala preko 15 miliona hibridnih električnih vozila od predstavljanja Priusa 1997. godine do januara 2020.
U Evropi je prodaja HEV – hibridnih električnih vozila, premašila brojku od 2,8 miliona, zahvaljujući širokoj paleti od čak 19 različitih HEV modela marki Toyota i Lexus, što je u 2019. godini predstavljalo 52% ukupne Toyotine prodaje.
Toyotina odluka o razvoju hibridnih električnih vozila počela je prije više od 25 godina kada je Takeshi Uchiyamada predvodio tim za razvoj automobila za 21. stoljeće, automobila koji će smanjiti emisiju stakleničkih plinova i drugih štetnih tvari. Prva generacija Priusa je predstavljena 1997. godine, u vrijeme potpisivanja protokola iz Kyota koji je dao novi zamah pokretu za zaštitu okoliša. Danas, 15 miliona prodatih hibrida kasnije, Toyota je značajno doprinijela zaštiti okoliša jer je njena hibridna električna tehnologija do danas smanjila emisiju CO2 za više od 120 miliona tona u cijelom svijetu u uporedbi s prodajom ekvivalentnih benzinskih vozila.
Izvorna vizija kompanije je omogućila Toyoti da postane predvodnik u zadovoljavanju strogih propisa o emisiji širom svijeta. „Zahvaljujući prodaji hibrida, Toyota je na dobrom putu da ispuni cilj od 95 g/km koji je EU odredio za 2020. i 2021. u Europi, gdje su propisi o CO2 najstroži na svijetu.“ – kaže Matt Harrison, Izvršni potpredsjednik Toyota Motor Europe (TME). „Povrh toga, naši hibridi su nevjerojatno učinkoviti u vožnji bez emisije u većini gradskih vožnji.“ dodao je.
Tokom ovog razdoblja, Toyota je doživjela veliki rast potražnje za svojim hibridnim električnim vozilima pri čemu je kombinovala inovativnu tehnologiju sa atraktrivnim dizajnom, zahvaljujući uvođenju globalnih platformi TNGA. I nakon trenutne, 4. generacije hibridnog sistema, Toyota nastavlja usavršavanje svoje hibridne tehnologije radi postizanja još manje emisije i potrošnje goriva. Danas su hibridna električna vozila povoljna, dostupna i praktična za kupce na brojnim europskim tržištima.
Iako Toyota vjeruje da su HEV ključni dio buduće ukupne raspodjele elektrificiranih vozila, dva desetljeća iskustva u elektrifikaciji ima značajnu ulogu i u Toyotinoj strategiji i drugih pogonskih sklopova. Kompanija osigurava i nastavit će osiguravati razne vrste elektrificiranih vozila radi smanjenja emisije na temelju propisa, infrastrukture tržišta i potražnje. Toyota ne zagovara scenarij „pobjednik uzima sve“, nego vidi budućnost u kojoj će različite tehnologije elektrifikacije imati svoju ulogu, uključujući hibridna električna vozila (HEV), plug-in hibridna električna vozila (PHEV) i baterijska električna vozila (BEV).
Shigeki Terashi, Izvršni direktor Toyota Motor Corporation (TMC): „Naravno, moramo naporno raditi kako bismo poboljšali performanse baterija i smanjili troškove baterijskih vozila – BEV, i upravo to činimo. Ali moramo izbjegavati raditi bez plana dok ne savladamo prepreke vezane uz BEV i FCEV. U međuvremenu, možemo značajno doprinijeti nastavkom rada na našim HEV.”
Kao rezultat svog dugogodišnjeg iskustva s hibridnim električnim vozilima, Toyota ima veliko znanje i iskustvo u temeljnim tehnologijama elektrifikacije koje su zajedničke svim izvedbama elektrificiranih pogonskih sklopova zbog čega je na predvodničkom mjestu za budućnost elektrifikacije. Više od dva desetljeća neprekidnog razvoja elektromotora, baterija i upravljačkih sklopova Toyota je naučila kako upravljati i učinkovito koristiti energiju nudeći niz elektrificiranih opcija za kupce Toyote i Lexusa kroz hibridne i plug-in izvedbe, baterijska električna vozila te vozila sa vodikovim gorivim ćelijama, odn: HEV, PHEV, BEV i FCEV vozila.
Radi ostvarivanja svoje vizije u Europi, Toyota planira uvesti na tržište 40 novih ili osvježenih elektrificiranih vozila do 2025., uključujući i barem 10 vozila sa emisijom koja iznosi 0 g/Co2 (ZEV – Zero Emission Vehicle). Toyoti će hibridna električna vozila ostati ključni dio ponude, s najvećim udjelom, jer ona zadovoljavaju potrebe stranaka i pomažu u smanjenju emisije. Ovo je bio cilj kompanije još od predstavljanja Priusa, prije više od 20 godina, a krajnji Toyotin cilj je mobilnost sa nula štetnih emisija.