Predstavljen Mercedes-Benz V-klase – Redefinicija MPV-a
Predstavljen Mercedes-Benz V-klase – Redefinicija MPV-a
U Olimpijskom kompleksu u Munchenu, pred velikim brojem uzvanika, predstavljeno je novo MPV vozilo.
Već dugo najavljivana V-klasa, sada je konačno i javno prikazana. Naime, fotografije unutrašnjosti, objavljene su tokom prošle godine, a mnogobrojne ‘špijunske’ fotografije sa testnih vožnji, privukle su pažnju medija, ali i potencijalnih kupaca.
Sve to nije bilo bez razloga, jer Mercedes-Benz, kao jedan od vodećih svjetskih proizvođača u svom proizvodnom programu nije imao ‘full-size MPV’, iako su na to mjesto konkurisali Viano i R-klasa. Istini za volju, radi se o nijansama, ali njemački inženjeri ‘boluju’ od preciznosti, pa su V-klasu pripremili po strogo određenim pravilima. Na prvom mjestu zahtjeva bila je funkcionalnost, zatim dizajn, komfor, upotrebljivost, efikasnost i sigurnost.
Mercedes-Benz je jedan od onih proizvođača koji postavlja ‘letvicu’ ostalima, pa je tako nova V-klasa konstruisana i dizajnirana da zadovolji sve najstrožije zahtjeve. Već na prvi pogled, jasno je da ovo vozilo nudi dosta prostora u unutrašnjosti, a svojim dizajnom plijeni pažnju, iako ima u osnovi ‘kutijastu’ formu i nepogrešivo ukazuje na svoje porijeklo i prethodnike.
Ipak, unutrašnje uređenje je nešto, što tek treba biti otkriveno, jer nudi gotovo neiscrpan broj mogućih konfiguracija koje će ga prilagoditi namjeni. A namjene mogu biti veoma različite, o čemu svjedoči i naziv segmenta kojem pripada MPV (višenamjensko vozilo). V-klasa može biti namijenjena porodicama, malim privrednicima, može se transformisati u ‘shutle’ za ugodan prijevoz putnika, ili poslužiti kao mobilna sala za sastanke. Sve u službi svrhe i potrebe.
Naravno, i sa tehničke strane V-klasa ima šta pokazati. Prije svega tu su ekonomični pogonski agregati koji zadovoljavaju stroge Euro 6 norme o izduvnim gasovima. Na početku prodaje koja je planirana krajem maja, u ponudi će biti već poznati 4-cilindrični 2.1-litarski agregat sa common-railom i direktnim ubrizgavanjem koji dolazi sa tri nivoa snage: 136, 163 i 19 KS.
Vrh ponude predstavljat će model V250 BlueTEC, kojeg pokreće 3.0-litreni V6 agregat sa 440 Nm okretnog momenta, te potrošnjom manjom za nevjerovatnih 28% u odnosu na prethodnika. Također, budućim korisnicima treba naglasiti da će se V-klasa moći nabaviti sa dva međuosovinska rastojanja (3.200 i 3.430 mm), te tri dužine karoserije, dok je visina vozila bez obzira na izvebu ograničena na 1.880 mm.
Veliku pažnju inženjeri su posvetili udobnost i sigurnosti, pa ovo vozilo nudi gotovo sve što se može naći u luksuznim automobilima ovog proizvođača. Oprema V-klase daleko nadilazi ono što nudi konkurencija, počevši od 17, 18 ili 19 inčnih flegi, mnogobrojnih elektronskih pomagala, pa do ekskluzivnog Burmester sound surround sistema. Prema željama kupaca, moći će se naručiti sportki podešen ovjes, 7G-TRONIC PLUS automatski mjenjač… lakše je pobrojati šta sve ne.
Kupci u Njemačkoj V-klasu će moći početi naručivati već u matru sa početnom cijenom od 42.900 eura, prve isporuke očekuju se krajem maja, a nastup na široko evropsko tržište planiran je početkom juna. Upravo V-klasa je razlog investicije od 190 miliona eura, koliko je uloženo u proizvodne pogone Vitoria u Španiji.