Odlični rezultati Škoda Kodiaqa na testovima izdržljivosti
Odlični rezultati Škoda Kodiaqa na testovima izdržljivosti
Ciča zima daleko na sjeveru, neumoljiva vrućina na jugu i ekstremni zahtjevi na testnim postrojenjima: Prije svoje dugo očekivane svjetske premijere Škoda Kodiaq je s odličnim rezultatima prošao zahtjevan program testiranja. Rezultat: Novi SUV češke tradicijske marke i u pogledu kvalitete i pouzdanosti postavlja mjerila u svom segmentu.
Sad online platforma Škoda Storyboard omogućuje uvid u razvojnu fazu i opsežne testove, koje je tim na čelu s voditeljem projekta cijelog vozila Jiří Dytrych proveo sa Škoda Kodiaqom.
Škoda je prototipove i predserijske modele novog Škoda Kodiaqa podvrgnula intenzivnom testnom programu u raznim dijelovima svijeta, koji je obuhvaćao na primjer ekstremne klimatske uvjete te dugačke loše ceste. Rezultat pooštrenog razvojnog maratona: Novi SUV češke tradicijske marke ispunio je ambiciozne standarde kvalitete, koje moraju ispunjavati svi Škoda modeli.
Prije nego što započne serijska proizvodnja prototipovi prolaze razne testne scenarije – od virtualnog razvoja preko ispitnog postrojenja za klimatske uvjete s temperaturama od minus 40 do plus 90 stupnjeva Celzija, stvarne probne vožnje po suncu, kiši i snijegu sve do takozvanog Hydropuls-testnog postrojenja i funkcijskog testa.
Nova platforma Škoda Storyboard pratila je nastajanje Škoda Kodiaqa od prvih digitalnih prototipova sve do gotovog serijskog modela i po prvi put omogućuje pogled iza kulisa razvoja vozila. Nova platforma marke Škoda kombinira informacije i vijesti s emocionalnim pozadinskim izvještajima i pričama specifičnim za razne ciljne skupine.
Ponuda objedinjuje kanale socijalnih medija kompanije i sadrži filmove, galerije fotografija, preuzimanja i poveznice na druge sadržaje. Sadržaji su prikazani u modernom i za korisnika ugodnom dizajnu. Zahvaljujući prilagodljivom web dizajnu stranica se može koristiti na svim krajnjim uređajima – od računala na radnom mjestu preko tableta sve do pametnog telefona.
Svi sadržaji Škoda Storyboard-a su slobodni za daljnje korištenje u medijima. Platforma se tako istodobno obraća novinarima i tvorcima javnog mišljenja te kupcima i obožavateljima Škode.