Kia je treću godinu zaredom najpouzdaniji masovni auto brend
Kia je treću godinu zaredom najpouzdaniji masovni auto brend
Kia već treću godinu zaredom najpouzdaniji masovni automobilski brend u studiji J. D. Power.
Kia je već treću godinu zaredom najbolja među masovnim proizvođačima automobila u studiji J.D. Power VDS 2023 o pouzdanosti vozila (Vehicle Dependability Study) koja se temelji na izvještavanju vlasnika o problemima sa svojim tri godine starim vozilima. Ovoj značajnom ukupnoj pobjedi treba dodati još tri pobjede po razredima, gdje su pobijedili modeli Forte (kompaktni automobil), Optima (srednje velika limuzina) i Sportage (kompaktni SUV). Ovo najnovije dostugnuće dodatno jača Kijinu reputaciju proizvođača automobila koji proizvodi najpouzdanija vozila.
“Jedna stvar je kada Kia hvali svoju vrhunsku pouzdanost, a nešto drugo je kada to prepozna organizacija kao što je J.D. Power,” rekao je Sean Yoon, predsjednik i izvršni direktor Kijine sjevernoameričke podružnice i dodao: “Priznanja J.D. Power potvrđuju našu predanost razvoju pouzdanih vozila. Biti 3 godine zaredom najbolji masovni brend mnogo govori, jer naši kupci vjeruju u vozila Kia na osnovu svojih iskustava iz prve ruke.”
Studija proučava probleme s kojima su se u zadnjih 12 mjeseci susretali vlasnici tri godine starih vozila. Opća pouzdanost određena je brojem prijavljenih problema na 100 vozila (PP100). Tako niža ocjena odražava viši stepen pouzdanosti. Studija je sastavljena od 30.062 ispunjene ankete i proučavala je kako vozila modelnog godišta 2020 trenutno djeluju na područjima kvaliteta, zamjene komponenti i privlačnosti.
“J.D. Power prikuplja i sastavlja na desetine hiljada glasova vlasnika vozila. Vlasnici vozila Kia su svojim vozilima dali visoke ocjene za kvalitet i pohvalno ocjenjuju svoja iskustva nakon tri godine vlasništva,« rekao je Doug Betts, predsjednik globalnog automobilskog odjela J.D. Power. “Priznanje za najpouzdanijeg masovnog proizvođača već treću godinu zaredom, pored nagrada za modele Sportage, Forte i Optima, dokazuje da Kia sluša šta joj govore kupci i pruža im tako željenu pouzdanost.”
Studija obuhvata 184 specifična područja u devet glavnih kategorija vozila: podneblje; asistencijski sistemi; iskustva vozača; vanjština; funkcije/upravljanje/zasloni; infotainment; unutrašnjost; pogonski sklop; te sjedišta.
Za više informacija o rezultatima studije posjetite: https://www.jdpower.com/business/press-releases/2023-us-vehicle-dependability-studyvds.