Test: Peugeot 3008 1.2 PureTech 136 Hibrid e-DCT – Tehnološki najnapredniji lav

Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid

Test: Peugeot 3008 1.2 PureTech 136 Hibrid e-DCT – Tehnološki najnapredniji lav

Peugeot 3008 stigao je do svoje treće generacije koja je u potpnosti nova. Prošlo je 15 godina od kako je predstavljena prva generaciije 3008-ce i kroz taj period ovaj francuski model prošao je kroz značajne transformacije – 3008 prošao je put od porodičnog monovolumena, preko klasičnog SUV-a, a danas na tržište stupa kao moderni i atraktivni SUV u fastback izdanju.

Novi Peugeot 3008 ima dizajn koji sigurno nikoga ne ostavlja ravnodušnim, međutim njegove tehnološke promjene sigurno su značajnije od samog atraktivnog izgleda. Nova tehnološka rješenja u segmentu pogona dovedena su do perfekcije zbog čega će ovaj automobil brojnim vozačima pružiti ugodnu vožnju.
U nastavku donosimo vam detalja test…

Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 01
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 02
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 03
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 04
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 05
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 06
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 07
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 08
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 09
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 10
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 11
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 12
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 13
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 14
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 15
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 16
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 17
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 18
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 19
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 20
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 21
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 22
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 23
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 24
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 25
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 26
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 27
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 28
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 29
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 30
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 31
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 32
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 33
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 34
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 35
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 36
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 37
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 38
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 39
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 40
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 41
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 42
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 43
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 44
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 45
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 46
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 47
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 48
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 49
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 50
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 51
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 52
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 53
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 54
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 55
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 56
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 57
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 58
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 59
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 60
previous arrow
next arrow
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 01
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 02
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 03
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 04
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 05
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 06
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 07
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 08
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 09
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 10
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 11
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 12
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 13
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 14
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 15
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 16
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 17
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 18
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 19
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 20
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 21
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 22
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 23
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 24
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 25
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 26
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 27
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 28
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 29
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 30
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 31
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 32
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 33
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 34
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 35
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 36
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 37
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 38
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 39
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 40
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 41
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 42
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 43
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 44
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 45
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 46
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 47
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 48
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 49
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 50
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 51
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 52
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 53
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 54
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 55
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 56
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 57
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 58
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 59
Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid -2024- 60
previous arrow
next arrow

Piše: Emir Kalender

Dizajn i ponuda prosotra: novi vizuelni identitet

Peugeot 3008 kroz tri generacije mijenjao je tri puta svoju forumu i svoj vizuelni identitet. Promjene vizuelnog identiteta i same forme automobila nisu bile eksperimentalnog karaktera, već produkt osluškivanja tržišta koje jasno svojim izborom/ili NE, jasno daje do znanja koliko je dobro urađen posao. SUV model sa coupe ili preciznije rečeno, sa nazad oborenom linijom krova, nisu novina na tržištu, a takvo rješenje kupci značajnom broju kupaca se dopalo. Uvidjevši to Peugeot je odlučio da novi model 3008 dođe baš u takvoj formi i po treći put mu promjeni formu, ali ipak ovog puta u nešto manjoj mjeri nego što je to bio slučaj sa prve na drugu generaciju.

Vrijeme oštrih linija još uvijek je aktuelno i sigurno da se najbolje uklapaju u sve modele koji imaju bilo kakve veze sa elektrifikacijom i digitalizacijom. Vanjski dizajn novog Peugeot 3008 modela u potpunosti je nov i pažljivo je stvoren kako bi se na najbolji način uklopio u novi karakter automobila koji se nezaustavljivo okreće ka elektromobilnost. Novi vanjski dizajn s oštrim linijama novi model jasno diferenciraju od svog prethodnika, dodatno „zaoštravanje“ prošao je prednji kraj koji sada ima novu tanju svjetlosnu grupu i izraženija LED dnevna svjetla koja asociraju na lavlje kandže. Na centru prednjeg dijela ističe se novi logo francuske marke koji se odlično vizuelno uklopio u potpuno novu masku motora koja je integrisana u prednji branik.

Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid

Bočna strana automobila želi naglasiti visinu i robusnost ovog automobila sa jasnim i čistim površinama, bez suvišnih detalja koji bi skretali pažnju na sebe. Od svega mogućeg tu su samo zaštitne plastike blatobrana i masivna ukrasna lajsna donjeg dijela vrata. Po nama sasvim dovoljno.

Zadnji dio automobila kako smo već rekli dolazi u fastback formi zbog čega je novi Peugeot 3008 još atraktivniji od prethodnika. Zadnji dio automobila također želi istaći jednostavnost i robusnost automobila, ali preko cijelog poklopca prtljažnika proteže se plastična maska koja spaja moderna LED zadnja svjetla čime se dao poseban značaj svjetlima. Ona su sredstvo komunikacije sa ostatkom svijeta koji je iza ovog automobila…

Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid

Novi dizajn prilagođen je i aerodinamici koja je dodatno unaprijeđena pa otpor zraka iznosi svega Cx 0,28 zbog čega je novi 3008 još efikasniji. Sa svojim dobro izbalansiranim proporcijama novi 3008 veći je od prethodnika. Njegova dužina je 4.542 mm, širina 1.895 mm, visina 1.641 mm i međuosovinski razmak 2.739 mm, ali i pored toga Peugeot 3008 ostao jedan od najkompaktnijih modela u C segmentu SUV modela.

Ukupno gledajući vanjski dizajn stiče se utisak da je novi Peugeot 3008 laserom izrezan iz jednog komada. Unutrašnjost donosi veliku prostranost vrlo dobrog kvaliteta, a brojni tehnološki noviteti olakšavaju svakodnevnicu i putovanja čine ugodnim.

Unutrašnjost otkriva novu generaciju Peugeotovog i-Cockpit rješenja koje dolazi u definitivno najboljem izdanju do sada. Ovo jedinstveno rješenje digitalnih instrumenata koje je prvi uveo Peugeot također je prošlo kroz nekoliko generacijskih tranzicija koje su ga uvijek činile boljim od svog prethodnika. Nova generacija i-Cockpita zadržala je osnovnu ideju, visoko podignuti instrumenti i mali upravljač, ali sada dolazi sa zakrivljenim 21 inčnim HD panoramskim ekranom. U ovom rješenju u jednu cjelini spojeni su digitalna instrument tabla i centralni ekran osjetljiv na dodir. Slobodno možemo reći – konačno – originalno i svrsi shodno rješenje, jer danas proizvođači se nadmeću u postavljanju bespotrebno velikih centralnih ekrana koji su prešli i granicu dobrog ukusa.

Na izduženom i prema vozaču orijentiranom ekranu i-Cockpita vozač ima jasno i pregledno prikazane sve informacije, a ponuđeno je i nekoliko različitih grafičkih rješenja s kojim može zadovoljiti svoje vizuelne preferencije. Dizajneri su diskretno osvijetlili ovaj panoramski ekran što je veoma lijepo i efektno tokom noćne vožnje kada se stiče utisak da ekran lebdi iznad instrument table.

Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid

Koncept instrument table je novi ali neka dobra tehnička rješenja već su viđena u novom 408 modelu (test modela 408 možete pročitati OVDJE), a riječ je kombinovanju digitalnih komandi sa pravim fizičkim prekidačima kako bi se došlo na najbolji način do simbioze ova dva tipa komandi. Na centralnom dijelu instrument table ostale su i-Toggles dodirne kontrole koje također možete prilagoditi svojim potrebama sa 10 vama najvažnijih prečica – npr. navigacija, ventilacija, audio sistem, telefonija, postavke vozila itd.

Na centralnom grebenu postavljeni su pravi fizički prekidači za neke od veoma važnih komandi što omogućava da ih vozač intuitivno aktivira u svakoj situaciji. Sama pozicija svih prekidača nije ergonomski idealna što će zahtijevati vrijeme privikavanja. S druge strane njihove pozicije ostavljaju lijep vizuelni utisak. Osim fizičkih prekidača, na centralnom grebenu nalaze se i veći pretinci za predmete, kao i bežični punjač za pametni telefon te USB-C konektori.

Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid

Sve generacije i-Cockpit donijele su i posebno prilagođene upravljače malih dimenzija kako bi se uklopili u ovo tehnološko rješenje. Uz evoluciju ekrana evoluirali su i oblici upravljača, a to je slučaj i sa upravljačem novog 3008 modela. Multifunkcionalni upravljač daje dobar osjećaj kontrole i preciznosti u samoj vožnji. Multifunkcionalne komande automatski prepoznaju prste vozača, ali tek sa pravim pritiskom izvršava se funkcija.

Ručica ili bolje rečeno „joystick“ mjenjača prebačena je sa centralne konzole na instrument tablu, tik iza upravljača. Većina vozača navikla je da se ista nalazi na centralnom grebenu, a i ergonomski je stara pozicija prikladnija i lakša za korištenje.

Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid

Prostora u putničkoj kabini ima više nego dovoljno za prijevoz četiri, a po potrebi i pet, odraslih putnika koji se mogu ugodno smjestiti u veoma lijepo profilisana sjedišta. Ona će i na dužim putovanjima pružiti potrebnu udobnost tako da i nakon višesatnih putovanja nećete osjetiti prevelik umor. Sama sjedišta dobila su oznaku AGR (Aktion Gesunder Rücken) koju dodjeljuje njemačko udruženje ljekara i terapeuta. Udobnosti doprinosi i dobra zvučna izolacija putničke kabine u koju ne dopire mnogo buke i vanjskih vibracija. Za samu izradu unutrašnjosti korišteno je više materijala koji uz odličnu završnu obradu ostavljaju dobar utisak.

Kompaktni francuski SUV u fastback izdanju donosi osnovnih 520 litara zapremine u prtljažniku koji ima ravne i čiste površne što povećavaju njegovu iskoristivost. Sam prtljažnik može se podijeliti u dva nivoa tako da manje sitnice možete postaviti u samo dno. Preklapanjem naslonjača zadnje klupe kapacitet raste na pozamašnih 1.480 litara.

Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid

Ako se pitate kako je Peugeot uspio da napravi SUV kompaktnih dimenzija a pri tome da nudi obilje prostora za putnike i ozbiljan prtljažnik, odgovor se krije u novoj Stellantis grupacijskoj platformi o kojoj ćemo govoriti u nastavku. Pristup u dizajniranju bio je kao kod električnih automobila: točkove pomjeriti u krajnje tačke kako bi se dobilo što više korisnog prostora. Osim bolje iskoristivosti prostora poboljšane su i vozne karakteristike.

Vozne karakteristike: nova revolucionarna platforma za sve vrste pogonskih agregata

Ulaskom PSA grupacije u globalni automobilski konglomerat pod imenom Stellantis, Peugeot je krenuo u novom pravcu tehnološkog razvoja. Sa novim tehnološkim razvojem i inženjerskim pristupom Peugeot želi da sa novim tehnologijama optimizira proizvodne procese koji će u konačnici pojednostaviti, ubrzati, olakšati i u konačnici pojeftiniti proizvodnju novih modela koji iz godine u godinu postaju sve skuplji – zbog brojnih faktora.

Prvi korak u tom procesu je bio razvoj prvog modela koji će koristiti novu STLA Medium platformu, a čast prvijenca na novoj platformi pripala je novoj 3008-ci. Ključna promjena i glavni adut ove platforme je što će nju koristiti apsolutno sve verzije 3008-ce: benzinski, hibridni i električni model.

Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid

Testni model pokretao je hibridni pogonski sklop za koji smatramo da je trenutno jedan od najboljih na tržištu. Zbog čega? Ima nekoliko bitnih faktora. Ali prije svega trebamo reći da hibridni sklop čini 1.2 litreni trocilindarski turbo benzinac koji isporučuje 136 KS pri 5.500 okr/min i najveći okretni moment 230 Nm pri 1.750 okr/min te električni motor koji isporučuje 22 KS.

Sa novom platformom stigao je i novi automatski mjenjač sa šest stepeni prijenosa i duplim kvačilom. U sam mjenjač integrisan je električni motor koji omogućava automobilu čisti električni pogon pri samom kretanju ili vožnju pri malim brzinama. Pri zahtjevnim ubrzanjima električni motor u punom kapacitetu pomaže turbo benzinskom motoru da postigne snagu dovoljnu recimo za brzo preticanje. Ono što je posebno treba istaći da novi mjenjač radi fantastično – promjene stepena prijenosa su brze i uglađene što ovaj mjenjač čini bez premca u prethodnoj PSA ponudi.

Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid

Ubrzanje hibridnog modela koji smo imali na testu od 0 do 100 km/h traje 10,2 sekunde, a maksimalna brzina iznosi 201 km/h. Rezultati nisu za divljenje kao i brzina međuubrzanja, ali u obzir treba uzeti težinu automobila od 1.648 kg i činjenicu da je fokus stavljen na ekološku efikasnosti.

Novi Peugeot 3008 ima fantastične vozne karakteristike zahvaljujući novim tehnološkim i inžinjerskim rješenjma. Uz to, za sigurnu i olakšanu vožnju brinu se brojni elektronski sistemi koji su postali neizostavni dio svakog modernog automobila pa tako nove 3008-ce.

Vozač ne može upravljati hibridnim sistemom, na način da odabere samo električni pogon. Sav proces je automatizovan tako da se vozač može fokusirati na vožnju. Stanje napunjenosti baterije vozač vidi na digitalnom instrumentu, a ukupni kapacitet baterije je 0,89 kWh od čega je 0,43 kWh iskoristiv. U samoj vožnji primjetan je vrlo efikasan rad rekuperacije električne energije tako da se baterija vrlo brzo puni na kočenju. To je svakako veoma važan faktor, jer dosta konkurentskih modela nemaju tako brz povrat električne energije u bateriju.

Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid

Kada je riječ o potrošnji goriva na tom polju novi Peugeot 3008 u hibridnom izdanju zaista briljira. U gradskim uslovima prosječna potrošnja kretala se oko 6,8 l/100 km, dok se na otvorenoj magistralnoj cesti spuštala do 4,8 l/100 km. Ukupni prosjek na kraju testa iznosio je 6,3 l/100 km kombinovane vožnje. Sa jednim rezervoarom goriva od 55 litara autonomija može biti i do 700 km.

Nova platforma donijela je i poboljšane vozne karakteristike pa uz čvrsto podešeni ovjes nova 3008-ca vrlo dobro drži zadanu putanju prilikom dinamične vožnje po zavojima. Ključni faktori za dobre vozne karakteristike su dobra raspodjela težine između osovina, točkovi pozicionirani u same krajeve karoserije i precizan upravljački sistem. Iako automobil nije mali i lagan, on se s lakoćom vozi baš kao da se radi o znatno manjem automobilu. Također i okretnost u gradu mu je jača strana pa za krug okretanja potrebno mu je 10,6 metara.

Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid

Zaključak

Peugeot je stvorio novi 3008 model faktički počevši od praznog lista papira, pri čemu je zadržao samo smjernice njegovog prethodnika. Taj posao definitivno nije bio jednostavan, ali krajnji rezultat već na samom početku mnogo obećava jer nova 3008-ca ima broje prednosti u odnosu na prethodni model.

Novi dizajn, nove tehnologije, vrlo dobra prostranost i udobnost faktori su koji će vjerovatno imati presudnu ulogu kod izbora novog automobila budućih kupaca. Dizelski motori s novom generacijom modela 3008 otišli su prošlost, a kad vidimo rezultate efikasnosti hibridnog modela postavlja se pitanje zašto bi neko ponovo odabrao dizel? Cijena je također vrlo bitna, pa tako osnovni 3008 model košta 63.116 KM, dok cijena testno modela s dodatnom opremom iznosi 67.055 KM. Detaljnu specifikaciju testnog modela možete pročitati OVDJE.

Test Peugeot 3008 Allure 1.2 hibrid

Kategorije: Auto test