VW Cross Coupé
Volkswagen Cross Coupé
Ne tako davno Volkswagen obznanio kako će u budućnosti na tržište lansirati dva nova terenca i dva nova crossovera. Da su ljudi iz Wolfsburga od riječi, dokazali su u Tokiju, na salonu automobila gdje su predstavili koncept crossovera koji bi lahko mogao najavljivati dolazak jednog od njih. Bez ikakvih najava, u najvećoj tajnosti, nijemci su u Tokiju predstavili konceptni Cross Coupé terenac. Po svemu viđenom, ovaj novitet iz VW-a trebao bi biti konkurencija BMW-u X4 kada se pojavi na tržištu.
Volkswagenov Cross Coupé izgrađen je na novoj modularnoj platformi, a na istoj MQB platformi bit će izrađena i nova generacija Golfa, Audija TT, kao i mnogi drugi nadolazeći modeli njemačkog giganta. Sa dimenzijama 4.345 mm dužine, 1.868 mm širine i 1.523 mm visine ovaj model bi se trebao smjestiti između aktuelnog VW Tiguana i Golfa. Dizajn automobila prati trenutnu filozofiju Volkswagena. Ovaj model sportski je nastrojen, ali ima i odlične off-road sposobnosti. I tu nije sve, on pruža mnogo prostora u putničkoj kabini, a za to treba zahvaliti povećanom međuosovinskom razmaku od 2.630 mm.
Za pokretanje bit će zadužen hibridni pogon kombiniran od TSI motora i dva elektromotora koji svaki pokreće jednu osovinu. Benzinski turbo motor trebao bi osigurati solidnih 114 KS i 270 Nm okretnog momenta. Svaki od elektromotori trebao bi donijeti dodatnih 54 KS i 180 Nm okretnog momenta. Kombinovana snaga ovog hibridnog sklopa tako iznosi 265 KS, zahvaljujući kojima ovaj koncept postiže maksimalnih 201 km/h i do stotke dolazi za sedam sekundi.
Ovaj terenac sa hibridnim pogonom sposoban je preći 40 km isključivo na struju. Kako bi rezultat bio još bolji Volkswagenovi stručnjaci pri izradi pogonskog sklopa poslužili su se novom inovativnom tehnologijom koja im je omogućila da u porpunosti uklone klasičnu pogonsku osovinu, te tako dobiju prostor za baterije hibridnog sistema.
Novina se ogleda u novom pogonu na sve točkove koji je izveden pomoću električki upravljanih osovina. Sad stražnju osovinu pokreće isključivo elektromotor koji potpomaže drugi elektromotor smješten na prednjem dijelu automobila. Ovakva kombinacija pogona omogućila je Volkswagenu da dodatno snizi težište automobila i bolje raspodijeli opterećenje na osovinama.