Volkswagen predstavio osvježeni Golf sedme generacije
Volkswagen predstavio je osvježeni Golf sedme generacije
Osvježeni Golf dobio je izmijenjeni dizajn, novu tehnologiju i novi savremeni benzinski turbo motor.
Osvježeni Golf dobio je novu prednju svjetlosnu grupu s LED dnevnim svjetlima. Zadnja svjetla su dobila novu grafiku i također su dostupna u novoj LED tehnologiji. Pored svjetlosnih grupa promijenjen je i dizajn branika i uvedene su nove boje. Ovisno o izvedbi, Golf je dobio trapezoidne završetke ispušnih cijevi, dok su kod GTI modela ostali okrugli završeci ispušnih cijevi.
Kada je riječ o novoj tehnologiji osvježeni Golf dobio je poboljšani infotainmant sistem, što uključuje novi centralni ekran veličine od 6,5 do 9,2 inča ovisno o nivou opreme. Najnaprednija izvedba infotaimant sistema podržava kontrolu pokretima pa tako mogu se mijenjati radiostanice, birati muzika na play listi i slično. Volkswagen je opremio i osvježenog Golfa s potpuno digitalnom instrument tablom – Active Info Display, sa 12,3 inčnim ekranom. Kao i kod drugih modela, Active Info Display ponuđen je u segmentu dodatne opreme.
Nova tehnologija stigla je i u segment sigurnosti u vidu sistema autonomnog kočenja u hitnim situacijama. Tu je i sistem pomoći u gužvi koji predstavlja poluautonomnu vožnju pri malim brzinama, sistem praćenja pješaka i slično.
Motorna paleta je obogaćena za potpuno novi 1,5-litarski TSI turbo benzinski motor s tehnologijom isključivanja cilindara. Ova tehnologija omogućava rad samo dva cilindra s ciljem štednje goriva i smanjenja emisije štetnih plinova.
Šef Volkswagen dizajna Klaus Bischoff kaže: “Postoji samo nekoliko automobila u svijetu osim Golfa koji tako uporno i dalje razvijaju svoj dizajn iz generacije u generaciju. Vozila koja uspješno upravljaju evoluciju njihovog dizajna decenijama imaju potencijal da jednog dana budu slavljeni kao ikona. Najpoznatiji primjer takvog razvoja je Porsche 911“.
Novi 1,5-litreni TSI Evo motor razvija 150 KS te ga odlikuje prosječna potrošnja nešto viša od 4 l/100 km uz emisiju 110 g/km CO2. Na raspolaganju je i štedljivija BlueMotion izvedba sa 130 KS čija prosječna potrošnja goriva iznosi 3,83 l/100 km.
Pored bolje ekonomičnosti ova izvedba ima i manju emisija CO2 koja iznosi 104 g/km. BlueMotion izvedbu 1,5 litarskog motora odlikuje zanimljivo tehničko rješenje koje gasi motor kada vozač podigne stopalo s papučice gasa. Ovaj sistem pomaže u smanjenju potrošnje goriva, pa tako ovaj motor troši do 1 litar manje u odnosu na druge slične motore. Kao i do sada motori su upareni s poznatim ručnim i DSG automatskim mjenjačima.
Snaga Golfa GTI dodatno je povećana pa sada njegov 2,0 litreni TSI motor razvija 230 KS, dok GTI Performance model raspolaže s 245 KS. Za GTI model dostupan je i novi 7-stepeni automatski DSG mjenjač.
Poboljšanja je dobio i Golf GTE koji kombinira najbolje iz svijeta benzinskih i električnih motora. Golf GTE se može voziti dinamičnije voziti na struju nego ikada što ga čini savršenim automobilom za urbani način života. Potpuno električni pogon s 0% emisije štetnih plinova i uz 50% veću autonomiju, novi Golf GTE je savršen za svakodnevnu vožnju u gradu. Autonomija na električni pogon sada iznosi do 300 km.
Golf GTE pogonski sistem sastoji se od 1.4 litrenog TSI motor koji razvija 150 KS, i električnog motora sa 102 KS. Motori su upareni preko šest-stepenog DSG automatskog mjenjača koji je posebno razvijen za hibridne modele. U kombinaciji benzinskog i električnog motora izlazna snaga iznosi 204 KS, što je dovoljno da Golf GTE ima ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 7,6 sekundi uz maksimalni okretni moment od 350 Nm.
Osvježeni Golf na bh. tržište stiže u prvom kvartalu 2017. godine.