Porsche 911 Carrera T: Novi lagani sportski automobil
Porsche 911 Carrera T: Novi lagani sportski automobil
Porsche dodaje novog člana 911 porodici modela sa laganim sportskim automobilom, 911 Carrera T. Slovo „T“ je skraćenica za „touring“ i opisuje modele koji nude izrazito autentično iskustvo vožnje sa izuzetno sportski orijentisanom opremom.
Standardni 911 T model ima ručni mjenjač sa sedam brzina. Dostupan je i PDK mjenjač sa osam brzina. Zadnja sjedišta su izostavljena. Sa PASM sportskim ovjesom koji automobil spušta za 10 mm i umanjenom izolacijom, novi 911 Carrera T model je oličenje autentičnosti i uzbudljivog užitka u vožnji. Možete ga „osjetiti“ tokom vožnje zavojitim planinskim i seoskim putevima – a možete ga i čuti. Zvuk šestocilindričnog bokser motora sada je još upečatljiviji i prisutniji u unutrašnjosti.
PASM sportski ovjes i Sport Chrono paket dolaze kao standardna oprema
Novi 911 Carrera T zauzima poziciju između 911 Carrera i 911 Carrera S modela. Carrera T od baznog modela 911 usvaja biturbo motor sa 283 kW (385 KS) i obrtnim momentom od 450 Njutnovih metara, koji ovom sportskom automobilu daje ubrzanje od nule do 100 km/h za 4,5 sekunde i maksimalnu brzinu od 291 km/h. Standardna oprema iz modela Carrera S sa ručnim mjenjačem pojačana je Porsche Torque Vectoring (PTV) sistemom sa mehaničkom blokadom zadnjeg diferencijala. 911 Carrera T također kao dio standardne opreme ima Sport Chrono paket i PASM sportski ovjes (-10 mm) – ove karakteristike, u kombinaciji sa motorom od 385 KS nudi samo Carrera T. Dostupne su kao opcija u modelu 911 Carrera S. Na vaš zahtjev, model Carrera T se može naručiti i sa opcionim upravljanjem zadnjom osovinom, koje je obično rezervisano za modele od Carrera S naviše.
Karakteristike opreme specifične za „T“ modele uključuju 20-inčne i 21-inčne Titanium Grey Carrera S točkove sprijeda i nazad, sa gumama veličine 245/35 (sprijeda) i 305/30 (nazad). 911 Carrera T dolazi sa sportskim GT volanom, sportskim izduvnim sistemom i sportskim „Sports Seats Plus“ sjedištima (četvorosmjerna, električna). Sa težinom od samo 1.470 kg, 911 Carrera T sa ručnim mjenjačem je najlakši automobil iz serije 911 sa baznim motorom, koji je 35 kg lakši od 911 Carrera modela sa standardnim PDK mjenjačem sa osam brzina. Kod 911 Carrera modela, ručni mjenjač više nije dostupan. Osim izostavljenih zadnjih sjedišta i smanjene izolacije, lagano staklo i lagana baterija skidaju dodatnu težinu.
Koncept Touring automobila pokazao se uspješnim na nekoliko linija modela
„T“ u oznaci modela Porsche 911 Carrera T označava „touring“ i historijski je nastalo kao homologacija modela 911 T kao „touring“ automobila 1968. godine. Ovaj prvi 911 T prodavan je do 1973. godine, a 2017. godine Porsche je oživio purističku 911 verziju sa 911 Carrera T iz 991 linije modela. Od tada je koncept ogoljene, ali ipak izuzetno sportske postavke uspješno sproveden i na druge linije modela sa modelima 718 Cayman T, 718 Boxster T i Macan T.
Ekskluzivni detalji iznutra i izvana
Eksterijerom se Porsche 911 Carrera T izdvaja od ostatka linije modela sa naglašenim detaljima u tamnosivoj (Dark Grey) boji. Kontrastni elementi kao što su gornje i donje trake na vanjskim retrovizorima, novi logotipi na vratima i logotipi na zadnjoj strani, te ukrasne trake na rešetkama na zadnjoj strani u Agate Grey nijansi. Na gornjem dijelu vjetrobranskog stakla nalazi se zatamnjeni sloj sive boje. Izduvne cijevi sportskog izduvnog sistema su u crnoj boji visokog sjaja. Sve to daje novom 911 Carrera T modelu još ekstrovertniji i dinamičniji izgled.
Sportske karakteristike automobila u unutrašnjosti su naglašene standardnim četverosmjernim „Sports Seats Plus“ sjedištima. Dekorativna traka u mat crnoj boji i ukrasni umetci u crnoj boji visokog sjaja zaokružuju „T“ interijer. Kupci koji traže još veću prepoznatljivost mogu odabrati opcionalni Carrera T izgled interijera. U tom slučaju dobijaju dodatne sigurnosne pojaseve u kontrastnim Slate Grey ili Lizard Green bojama. Isto vrijedi i za ukrasne šavove, logotip 911 je utisnut u naslone za glavu i pruge koje idu niz središte sjedala. Podne prostirke također kao opciju nude logotip i šavove u Lizard Green i Slate Grey bojama.
Mali, ali izuzetan izbor opcija i boja
911 Carrera T kao opciju nudi „Adaptive Sports Seats Plus“ prilagodljiva sportska sjedišta (18-smjerna, električna), kao i dodatno sportska i izuzetno lagana sjedišta koja imaju središta presvučena Race Tex materijalom. Carrera T izgled interijera nudi se sa opcionalnim proširenim kožnim interijerom. Nasloni za ruke na unutrašnjoj strani vrata i središnjoj konzoli također su od kože, zajedno s gornjim dijelovima komandne table i trakama na unutrašnjoj strani vrata.
Novi 911 Carrera T je dostupan u četiri boje Crna, Bijela, Guards Red i Racing Yellow, kao i u četiri metalik završne obrade Deep Black, Gentian Blue, Ice Grey i GT Silver. Dostupne posebne boje su Chalk, Ruby Star Neo, Carmine Red, Shark Blue i Python Green. Kupci modela 911 Carrera T također imaju mogućnost korištenja Paint to Sample programa, koji nudi boje u preko 110 dostupnih tonova boja.
Porsche 911 Carrera T će se naći u prodaji kod prodavaca u februaru 2023. godine i već sada se može naručiti. Cijena u Njemačkoj počinje od 123.845 € sa PDV-om i opremom specifičnom za zemlju.