Osvježeni Renault Megane uvodi nove tehnologije
Osvježeni Renault Megane uvodi nove tehnologije
Renault Megane dobio je potrebno vizuelno i tehnološko osvježenje.
Renault Megane dobio je vizuelno i tehnološko osvježenje u kompletnoj svojoj ponudi modela. Na karoseriji su vidljive minimalne promijene, dok se ispod lima one mnogo veće i značajnije.
Vizuelne promijene donose novi prednji odbojnik, nešto naglašenije blatobrane, te novu grafiku svjetlosnih gripa. Unutra su također vidljive promijene koje donose 10,2 inčni ekran digitalnog kokpita, a na njega se nadovezuje 9,3 inčni ekran infotainment sistema. Prednja konzola pretrpjela je određene modifikacije, a ubačeni su i novi materijali.
U tehnološkom segmentu Megane je dobio Highway & Traffic Jam Companion sistem autonomne vožnje drugog nivoa.
Ponudu motora čini 1.0 TCE sa 100 KS, te 1.3 TCe benzinac u tri nivoa snage: 115, 140 i 160 KS. Na popisu dizel motora je 1.5 dCi sa 95 i 115 KS. U ponudi ostaje RS line oprema, ali i RS model sa 300 KS i 420 Nm. Na vrhu je RS Trophy sa Cup podvozjem i bogatijom opreme.
Tehnološke novine donose plug-in hibridni pogonski sklop koji je zasad dostupan samo u karavanu te nosi oznaku E-Tech. Ovaj pogonski sklop čine 1.6 litreni benzinski motor u kombinaciji sa dva elektromotora a koji energiju crpe iz baterije od 9,8 kWh. Ukupna izlazna snaga iznosi 160 KS.
Hibridni sklop uparen je sa potpuno novim automatskim mjenjačkim sklopom. Na samo električni pogon može prijeći do 50 km uz maksimum od 135 km/h. U gradskim uslovima gdje se ne postižu velike brzine autonomija raste i do 65 km.
Nudi tri režima rada, Pure, MySense i Sport gdje je prvi električni, a drugi nastoji maksimizirati autonomiju. Treći jasno govori da se u njemu iskorištavaju maksimalne performanse motora.
Cijene će biti objavljene pred dolazak na tržište koje se očekuje sredinom ljeta.